... všetko o BMW ...
RACERMAN napísal:Daj link celkom ma to zaujima
PeqpeK napísal:nasiel som to doma v pocitaci :)
http://www.motor-talk.de/forum/aktion/A ... tId=681806
RACERMAN napísal:Mna by zaujimalo celkom lubo nevies prosim Ta poradit
Moze sa tahat za lanom napriklad automat ?
Ked je vypnute zapalovanie a je neutral ?
Nastartovane a neutral ?
Moze automat tahat ine auto ?
Dat prevodovku na manualne radenie alebo nechat automat ?
RACERMAN napísal:NESTANE SA NIC. DOBRE JE VYHODIT DO N KED STOJIS DLHO V KOLONE. ALE NIE JE TO AZ TAKE DOLEZITE. Totiz ked brzdis, podla rychlosti postupne ubera prevodovka tlak oleja na spojky v menici, berie si info hlavne zo snimaca z brzdoveho pedala a podla neho vie prevodovka, ze brzdis a za pomoci mechatroniky reguluje tlak oleja do kosov a menicaLubo je v tom rozdiel ci je nastartovane alebo nie ? - co sa tyka prevodovky. LEPSIE KED NASTARTOVANE, PROBLEM JE TOTIZ V TOM, ZE PRI TAHANI JE PREVODOVKA NEDOSTATOCNE CHLADENA. PRETO POTOM ZASTAVIT A NECHAT VYCHLADNUT ASPON POL HOD
A este mam dve hlupe otazky prosim Ta.
1. /
Dajme tomu ze za jazdy z nejakej priciny zhasne motor v aute ostane zaradene D samozrejme.
Napriklad sa to udeje pri rychlosti 90km/h co nato preovodovka co sa stane ? NESTANE SA NIC, ZASE TAKA HAKLIVA NIE JE.
2. /
Moze sa za jazdi prehodit z D do N ? a naopak za jazdy z N do D ?
samozrejme to nerobim len ma to zaujima.
voMacK napísal:sry za OT, ale BMW540iA![]()
![]()
![]()
![]()
A ten veteran je strasne pekne auticko. Raz si musim taketo nieco zohnat.