Uf tych 13.8l/100km si prosim nevsimajte co mi svieti v podpise

Chcel som minut silou mocou ten stary plyn co sa niekolko rokov prelieval v nadrzi.
Takze, diagnostika spravena. Sviecky pomenene. K svieckam sa este vratim neskor. Momentalne je situacia taka ze sa deje to co sa dialo predtym. Tzn volnobeh, pridam prudsie plyn, motorom trhne (zadusi?), otacky vyletia a ako padaju tak sa nezastavia na 700 ale idu nizsie a motor zase drhne. Potom vyskocia vyssie, nizsie a ostanu na cca 700. Toto po prepnuti na benzin nerobi. Podla diagnostiky vyzera byt vsetko OK. Za jazdy pokial nepodradujem ako besny, ale idem trebars na 3jke okolo 3000-3500 otacok, vyradim neutral (tzn. nezaradim dvojku) tak otacky padnu a motor zase drhne asi 2-3x kym sa neustalia. Ked podradujem, brzdim so zaradenou rychlostou ktoru vyradim az na, alebo pod 1500 otacok tak to nie je take dramaticke, resp. sa skoro nic nedeje. Tzn. problem je az pri rychlej, dynamickej zmene otaciek.
Pojdem si dat teda upravit nastavenia pre LPG. Po ceste zo ZH do BA priemerka podla BC bola 7.6l/100km (115-120kmph + tempomat), na obchvate cca na urovni IKEI som vynuloval a do Petrzalky som sa dovalil s 5.8l/100km, hej, tiez som sa dobre zasmial. Viem ze pri jazde na LPG je ta spotreba co pise BC irelevantna, ale pre mna to ma aspon taku vypovednu hodnotu ze tempomat (alebo ja som) nemusel tak tlacit na plyn. pedal takze vo vyssich otackach (2000+) sa zda byt zmes/nastavenie v poriadku.
Spat k tym svieckam, 4x bosch, 2x bmw. Na prvy valec ta boschka bola dokonca dvojkontaktna s dobabranym zavitom. Samozrejme vsetky pamatali este casy kristove.
Ja zasnem ako su niektori ludia schopni prevadzkovat auto... Fakt, mam dost..
