... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

obchodna sekcia
 
Užívateľov profilový obrázok
biggest99
Príspevky: 94
Registrovaný: 3.11.2014
Auto: E46 330d Hartge
Kraj: Banskobystrický

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Sobota, 10. Januára 2015, 23:36

BKR6EQUP v i maji predepsany interval 120 tkm pokud se nepletu. na zahranicnich forech se docitam hodne bezne ze davaji az 150 tkm a na lpg bezne 100tkm. ja na nich stihnul 30tkm a vic uz nedam (nehoda) takze referovat nemuzu. jinak u NGK velky pozor na plagiaty. na ne upozornuje i origo ngk stranka i s navodem na rozeznani! ale take misto vyroby udajne je dulezite. NGK ma fabriku i v PL a udajne zdaleka nevydrzi to co origo z japonska, ale co je na tom pravdy?? info o miste vyroby uz je typu "jedna pani povidala". zbytek je plne overitelny.
BMW E46 330dT
BMW E39 525iT - ex
 
Užívateľov profilový obrázok
Martin540
Príspevky: 153
Registrovaný: 1.8.2014
Auto: V8
Kraj: Nitriansky

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Nedeľa, 11. Januára 2015, 13:52

biggest - Tiez som rozmyslal nad tym ze to cenove rozpatie je naozaj vyrazne.. najlacnejsie som nasiel ako ViktorDDD pisal za 10e na M&M Autotechnik (Martin46) a ceny sa splhaju az k 17+e... :-k chystam sa teraz menit sviecky a budem davat NGK BKR6EQUP.. tak pozeram moznosti... Teraz si mi s tym plagiatorstvom nasadil "brouka do hlavy" :mrgreen:
BMW e39 540i 6q 99´
 
sineDko
Príspevky: 1802
Registrovaný: 9.6.2013
Kraj: Zahraničie

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Nedeľa, 11. Januára 2015, 14:00

ja sice nemam v8 ako vy ale s presvedcenim razim majovu teoriu:

brisk DR15YS urcene pre lpg za 2,14e kus :mrgreen: . maju aj lacnejsie za 2,11 ale tie nepisu na lpg tak som tie 3c na kus priplatil :mrgreen:

myslim si ze pri obycajnom aute a motore (nizka kompresia, bez turba) nema zmysel nahanat sa za zlomkami kw ktore by mi priniesli 4-5x drahsie sviecky :-"
 
Užívateľov profilový obrázok
EBOLA
Príspevky: 4384
Registrovaný: 3.10.2007
Auto: E46 325xiT, mini 1,6
Kraj: Banskobystrický

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Nedeľa, 11. Januára 2015, 14:24

ale nase auta niesu obycajne kde si zmenu 2kW vsimnes. ked mas auto ktore ta odvezie 360km domov na 5tich valcoch nema zmysel raz za 1-2roky nedopriat mu kvalitku v podobe sviecok ktore sa daju zohnat pod 10e/ks.
 
Užívateľov profilový obrázok
dasto
Príspevky: 1057
Registrovaný: 19.2.2008
Auto: E39 523iAt (sporak)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Nedeľa, 11. Januára 2015, 19:50

http://www.autodielyds.sk/code/NGK%7CNGK%20BKR6EQUP%7C0%7C1449
nech sa paci, tohto predajcu pozname asi vsetci. Uz dlho som nikde inde diely nekupoval. myslim, ze za posledne roky 2x inde a neosvedcilo sa. Usetril som asi 10€ a chybu som nevyreklamoval. Takze asi tak...

A k tomu filtru, cez 100€ za palivovy? To asi aj s vymenou nie? Ked pozeram kolko stoji u Jara...
http://www.autodielyds.sk/sk/tdc/bmw/5-(e39)/540-i/filtre/1-16-1449-5404-100005%7C100261
radosť - jazda - bmw :.... vieme o čom ten slogan je

jetzt?
ex E39 523iA touring (sporak LPG)
ex E36 coupe 320i
 
Užívateľov profilový obrázok
dasto
Príspevky: 1057
Registrovaný: 19.2.2008
Auto: E39 523iAt (sporak)
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Bratislava

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Nedeľa, 11. Januára 2015, 20:05

inac moje sviecky maju nalietane 30tis a nechystam sa ich menit, naco? vymenim ich pri nejakych 50.
K oleju, olej najviac degraduje palivom a spalinami ktore prejdu pomedzi kruzky, preto je olej cierny. Olej v mojom motore je po 10 tis svetlo hnedy, ked som jazdil na benzin, byval cierny, teraz uz nieje, motor sa cisti. Pouzivam stale Shell helix ultra 5W40. Zasa aj tu sa rozchadzaju nazory, niekto tvrdi, ze olej vydrzi dlhsie, pretoze tolko nedegraduje, iny zasa ze kratsie kvoli teplotam. Ked vsak otvorim INP-u, teplota oleja nestupa pri jazde na plyn oproti jazde na benzin, proste to stiha chladit. Teplota samotneho motora stupa rychlejsie, to je pravda, ako voda tak aj olej, nedostava sa vsak nejako vyrazne vyssie. Ked to porovnam s kachlami, kde olej maze a chladi turbinu, ten je ovela viac teplotne namahany. Priklad, na passate CC pri jazde po DE som otvoril menu, kde ukazovalo teplotu oleja. Pri normal jazde do 180 sa teplota pohybovala okolo 100°C, akonahle som vsak drzal okolo 200 co sa dalo, skusal som aj max a podobne, tak teplota mi v spicke atakovala 125°C, co sa mi zda dost. Ta teplota kvoli turbine isla dost rychlo hore a potom sa drzala na tej teplote. Bol to 2,0tdi 104kW... Takze myslim ze nejako extra skratena vymena kvoli LPG nieje potrebna. Osobne menim po prekroceni 10tis, teda ked sa podari dostat do dielne, najviac som ho natiahol na 13tis. Teraz akosi nieje miesto, ma 11 000 km.
radosť - jazda - bmw :.... vieme o čom ten slogan je

jetzt?
ex E39 523iA touring (sporak LPG)
ex E36 coupe 320i
 
Užívateľov profilový obrázok
biggest99
Príspevky: 94
Registrovaný: 3.11.2014
Auto: E46 330d Hartge
Kraj: Banskobystrický

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Nedeľa, 11. Januára 2015, 23:17

sineDko napísal:
ja sice nemam v8 ako vy ale s presvedcenim razim majovu teoriu:
brisk DR15YS urcene pre lpg za 2,14e kus :mrgreen: . maju aj lacnejsie za 2,11 ale tie nepisu na lpg tak som tie 3c na kus priplatil :mrgreen:
myslim si ze pri obycajnom aute a motore (nizka kompresia, bez turba) nema zmysel nahanat sa za zlomkami kw ktore by mi priniesli 4-5x drahsie sviecky :-"


ja svou 525i koupil se stribrnyma LPG svicema prave od Brisku. Pri pravidelnem servisu sem nevahal a dal stejne, jelo to jelo... jine sem nezazil. Chvilku na to zacaly problemy s LPG - ve finale vstriky - ale pri trnite ceste za odhalenim a hlavne nalezenim dobreho servismana na LPG Stag - viz muj jiny prispevek v tomhle vlakne... sem nahodou cetl zahranicni fora prave o NGK ...QUP a nelenil sem a vymenil je. Panove!!! tu zmenu vam preju zazit! Od te doby jedine original QUP - s nima to slapalo bezchybne. A verim ze by jeste pekelne dlouho slapalo.

psal tu nekdo extremne kratkou zivotnost svici pri provozu na LPG = jednoznacne prilis chuda smes!
BMW E46 330dT
BMW E39 525iT - ex
 
Užívateľov profilový obrázok
asfethan
Príspevky: 487
Registrovaný: 20.9.2014
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Raccoon City

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Pondelok, 12. Januára 2015, 10:27

No ja som prave odovzdal auto do ruk specialistom, takze o 4-5 hodiniek by som uz aj ja mal pisat dufam o pozitivnej skusenosti s LPG :-D
 
Užívateľov profilový obrázok
LOKI
Príspevky: 2150
Registrovaný: 28.11.2007
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Pressburg

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Pondelok, 12. Januára 2015, 10:29

asfethan napísal:
No ja som prave odovzdal auto do ruk specialistom, takze o 4-5 hodiniek by som uz aj ja mal pisat dufam o pozitivnej skusenosti s LPG :-D


+ sa priprav, ze po 1000km tam dobehnes opat, nech ti doladia system
20” T3LR 441HP EX: 24” OIVFL, 16” GLC 250, 13” Touareg 245HP, 03” BMW Z4 192 HP, 05” E90 325i, 05" E91 325xi,10" BMW Z4 23i 205HP, 06" Porsche Carrera 911 4S 3.8L 355HP, 09" BMW X6 35i 306HP, 14" BMW M4 431HP, 09" BMW M3 420HP, 03" BMW E39 525i 192HP pribeh, 05" BMW E61 530D 260HP pribeh,05" BMW E90 330i 258HP pribeh
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Pondelok, 12. Januára 2015, 11:02

u mňa to bolo 2000 ale viacmenej to bolo len o kontrole či všade všetko tesní, na softe toho dolaďovali minimum

asfethan - kam si to dával? ja som bol napr. celkom prekvapený rýchosťou keď mi odpísali asi z troch dielní že aspoň 2dni a potom tu v BA mi povedali ráno že do obeda to asi nestihnú lebo V8 tak som bol milo prekvapený :mrgreen:
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
asfethan
Príspevky: 487
Registrovaný: 20.9.2014
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Raccoon City

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Pondelok, 12. Januára 2015, 12:46

Ako ja LPG uz mam, ale potrebujem vymenit vstrekovace a spravit kontrolu pretoze predch. majitel lpg nepouzival ako som uz predtym pisal.

Daval som to do AUTO+LPG okolo 10:00 kedze som stravil min. 50min v zapche na racianskej a potom som aj tak to musel obehnut cez zlate piesky. Vraj poobede by to mohlo byt. Som zvedavy ze co mi potom k tomu povredia :)

A jj, viem ze tam este pojdem.
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Pondelok, 12. Januára 2015, 13:34

tam som dával robiť plyn,
tá kontrola po 2000 je po montáži, potom po nejakom servise alebo kontrole každých 20tis. by sa malo na výmenu filtrov a kontrolu
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
EBOLA
Príspevky: 4384
Registrovaný: 3.10.2007
Auto: E46 325xiT, mini 1,6
Kraj: Banskobystrický

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Pondelok, 12. Januára 2015, 15:31

chalani par stran dozadu sme tu mali ohladom toho debatu a kedze mam sanie dole uvazujem o presune tej plynovej listy na sanie. potrebujem vsak navrtat dve diery na upevnenie no niesom si isty kam mozem vrtat. jedna z moznosti je uplut ju na roh sania. lenze neviem ako to vyzera vo vnutri, ci to je na hrane dute alebo pevne a mozem tam navrtat to uchytenie.
myslim tuto hranu:
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
asfethan
Príspevky: 487
Registrovaný: 20.9.2014
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: Raccoon City

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Pondelok, 12. Januára 2015, 17:41

No cize hotovo. Skvely pristup, privetiva cena. Odporucam.

No mam taky problem ze ked zosliapnem razantnejsie plyn tak citit trhnutie a to iste ked sa otacky vracaju k volnobehu, vtedy akoby padli na 500 a potom vyjdu vyssie (700-900) a potom naspat. Toto sa niekedy opakuje 2-3x ked uz plyn nedrzim. Vo vyssich, resp. ked su otacky konstantne (nie je zmena v dodavke paliva, pocas jazdy na tempomat napr.) tak to ide v pohode. Robi to aj po prepnuti na benzin no nie az tak vyrazne. Celkovo som v poslednej dobe (jazda iba na benzin) pozoroval niekedy kolisanie otaciek na volnobehu a mierne trasenie.

Idem menit vsetky sviecky (bkr6equp) tak dufam ze sa to vyriesi. Po kupe auta som toto este nemenil. Dakedy ked som jazdil cisto na benzin som citil ze pri klesnuti pod 2000 otaciek motor stratil vyrazne tah. Predpokladam a dufam ze to bude v tom. Myslim ze aj ked sa robila prva diagnostika tak bolo v chybach zaznamenane vynechanie niektoreho z valcov. To sme vtedy prisudili ze to mohlo nastat po prepnuti z benzinu na LPG a ze to moze byt kludne starsia chyba. Budem videt teda po vymene ako sa to bude spravat.
 
Užívateľov profilový obrázok
EBOLA
Príspevky: 4384
Registrovaný: 3.10.2007
Auto: E46 325xiT, mini 1,6
Kraj: Banskobystrický

Re: Vaše skúsenosti s LPG (v 5er)

Pondelok, 12. Januára 2015, 18:35

odvetranie kluky si kedy menil?

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 16 neregistrovaných