... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

bmwtt.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
ice.blade
Príspevky: 6521
Registrovaný: 14.7.2008
Kraj: Bratislavský

Re: Čo to je za chybu???

Streda, 20. Marca 2013, 21:36

v RJ odchadzaju spinacie tranzistory... ono by si ich mozno aj vedel preletovat ak by si zistil ktore su zle ale plosak je zaliaty v silikone a tazko sa to cisti :D chalan fakt si zozen druhu saharu, nemusis spekulovat
 
Užívateľov profilový obrázok
Bengalll
Autor témy
Príspevky: 588
Registrovaný: 8.10.2010
Auto: zobrala leasingovka
Kraj: Žilinský

Re: Čo to je za chybu???

Streda, 20. Marca 2013, 22:18

Ja by som ziadne tranzistoty neletoval, jebat na to, len chcem mat istotu ze ked sa kupi nova sahara aby to fachalo.... Mozno keby to vedel a chcel PetoK opravit tak by som mu to zaniesol....
aktualne audi a6 4G
ex:audi a6 c6 avant 3,2 FSI
ex: audi a6 c6 3,2 FSI
ex: volvo S80II D5
ex: octavia2 RS 2,0TDI
ex: e39 touring 530d
ex: e60 530i
ex: e39 523i
 
Užívateľov profilový obrázok
Bengalll
Autor témy
Príspevky: 588
Registrovaný: 8.10.2010
Auto: zobrala leasingovka
Kraj: Žilinský

Re: Čo to je za chybu???

Štvrtok, 21. Marca 2013, 13:09

Tak som to bol kuknuť a mne sa cez INPU cez RJ motora aktiovovať vrtula na klímu nedá, nemám tam takú možnosť...ja to musím robiť cez RJ chladenia....

Urobil som 3 merania toho tenkého signálneho káblika a je jedno či mám pustenú klimú, či auto je nastartované alebo nie, ci zapínam vrtulu cez INPU alebo hocičo robím, stále je tam napätie od 0,0 - 0,2V....

Rozmýšľam či by sa nedal ten tenký káblik z merakom prepisknuť či nie je náhodou niekde zalomený alebo pretrhnutý len neviem ako pri RJ motora nájdem zrovna ten káblik čo potrebujem, musí ich tam byť milión....
aktualne audi a6 4G
ex:audi a6 c6 avant 3,2 FSI
ex: audi a6 c6 3,2 FSI
ex: volvo S80II D5
ex: octavia2 RS 2,0TDI
ex: e39 touring 530d
ex: e60 530i
ex: e39 523i
 
PetoK
Príspevky: 9942
Registrovaný: 11.7.2007
Kraj: Žilinský

Re: Čo to je za chybu???

Štvrtok, 21. Marca 2013, 13:31

Vyser sa na to a dobehni, otestujem ti ju na 100%, a vylucim chybu... :thumbup:
 
Užívateľov profilový obrázok
Peters2
Príspevky: 415
Registrovaný: 12.9.2009
Auto: BMW e46 tour 999PS
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Martin

Re: Čo to je za chybu???

Štvrtok, 21. Marca 2013, 19:04

ak mas medzi tymi dvoma hrubimy "stavu" tak by malo stacit dat stavu do toho maleho "signaloveho" a mala by sa roztocit... :roll:
 
PetoK
Príspevky: 9942
Registrovaný: 11.7.2007
Kraj: Žilinský

Re: Čo to je za chybu???

Štvrtok, 21. Marca 2013, 20:07

Urcite nie :!:

Riadenie otacok je pomocou PWM signalu Z DME/DDE, a to este iba v rozsahu 10-90% striedy. Takze akekolvek js napetie tam nema zmysel pripajat, vetrak sa nerozbehne. [-X
 
Užívateľov profilový obrázok
Bengalll
Autor témy
Príspevky: 588
Registrovaný: 8.10.2010
Auto: zobrala leasingovka
Kraj: Žilinský

Re: Čo to je za chybu???

Štvrtok, 21. Marca 2013, 21:38

Tak ked bude mat Peto niekedy cas tak vyzisti ci DME posiela signal do kablika a potom sa uvidi ci mam zhanat new vrtulu....alebo co robit... ja uz jebem na to nebudem sa s tym trapit...

Jedine keby mal niekto vymontovanu funkcnu saharu na skusku v okoli ZA...
aktualne audi a6 4G
ex:audi a6 c6 avant 3,2 FSI
ex: audi a6 c6 3,2 FSI
ex: volvo S80II D5
ex: octavia2 RS 2,0TDI
ex: e39 touring 530d
ex: e60 530i
ex: e39 523i
 
PetoK
Príspevky: 9942
Registrovaný: 11.7.2007
Kraj: Žilinský

Re: Čo to je za chybu???

Štvrtok, 21. Marca 2013, 21:56

:arrow: Ozvi sa cez vikend, mozno sa najde cas to kuknut...
 
Užívateľov profilový obrázok
Bengalll
Autor témy
Príspevky: 588
Registrovaný: 8.10.2010
Auto: zobrala leasingovka
Kraj: Žilinský

Re: Čo to je za chybu???

Štvrtok, 21. Marca 2013, 22:41

OK
aktualne audi a6 4G
ex:audi a6 c6 avant 3,2 FSI
ex: audi a6 c6 3,2 FSI
ex: volvo S80II D5
ex: octavia2 RS 2,0TDI
ex: e39 touring 530d
ex: e60 530i
ex: e39 523i

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných