... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

reklamne predmety bmwklub.sk
 
starynovy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: Aké zaujímave že sa tu riešia najčastejšie DIESLE 530d 5

Sobota, 12. Januára 2013, 16:35

jo jo zlata 44rka, ale v 80% pripadov sa da opravit doma za 80centov..
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: Aké zaujímave že sa tu riešia najčastejšie DIESLE 530d 5

Sobota, 12. Januára 2013, 16:38

keď to dostane čo potrebuje tak to nabehá millión, napr. každý o tom kecá že u nás je nafta aká je a že kvôli tomu odchádzajú časti v palivovej sústave, a teraz sa pekne priznajte, koľký z vás si vyberajú že kde natankujú a ešte pridávajú kvalitné aditíva do nafta, a koľký z vás natankujú kade tade len aby bolo čo najlacnejšie?
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
starynovy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: Aké zaujímave že sa tu riešia najčastejšie DIESLE 530d 5

Sobota, 12. Januára 2013, 16:42

tankujem na Slovnafte+VIF, a to cerpadlo mam ako zrkadlo, lenze to nieje hlavny ukazatel, CR nici síra v palive, a s tou nespravis nic.
 
Užívateľov profilový obrázok
Milosss
Príspevky: 2239
Registrovaný: 30.6.2009
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: PN - BA

Re: Aké zaujímave že sa tu riešia najčastejšie DIESLE 530d 5

Sobota, 12. Januára 2013, 16:55

Viktor: nenabehá, milión určite nie. Neviem z akého dôvodu sa ten piestik pridiera rýchlejšie ako na VP37me, ale pridiera. Možno iný materiál ako VP37, neviem. Nafta v tom má prsty tiež ale povedzme si, prečo 37mi ťa nenechajú stáť hocikde, ale 44ka bezproblémov áno? Proste je tam niekde inde zrada. Viem že po pridraní piestiku odíde el. časť, väčšinou sa nerieši samotný piestik ale len elektronika a za chvílu sa to zas opakuje, viem ako to funguje, ale naozaj, detaily toho čerpadla, prečo sa to stane sú mi nie moc jasné.
Preto aj oprava za tých pár centov je skôr len dočasná.
Čo sa týka CR, síra je naozaj pre nich dosť zlá, no proste ten systém s tak obrovským tlakom, aký dosahuje sa pri súčasnej technike ani nedá spraviť kvalitnejšie. Možno dá, no cena motora by presiahla niekoľkonásobne cenu automobilu.
A ako som už písal inde, otec na M57me má na SK naftu najazdené cez 120tis a doteraz nič (klop klop). Všetko pôvodné, najazdených 260tis. Bez hocijakých aditív, vždy len plnené z púmp typu Shell, OMV a viac ma ani nenapadá.
Jo na CR druhej generácie v PSA je už tiež najazdených cca 190tis, nie je to BMW, no stále jazdí, aj keď už zimné štarty sú problematické, ale to môže byť aj kompresiou v prdely, nevymieňal sa v origo servise olej tak, ako mal a už sa na to neskoro prišlo. Ale aj keby to boli vstreky, jasný dôkaz že okolo 200tis je na našu naftu taká méta, že vstreky hlavne tej 2 a 3 generácie môžu ísť na výmenu.
Nur Original ist Legal.
 
sattila
Príspevky: 50
Registrovaný: 27.11.2012
Auto: Volvo V70R AWD
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Komoca, NZ

Re: Aké zaujímave že sa tu riešia najčastejšie DIESLE 530d 5

Sobota, 12. Januára 2013, 17:47

my sme si pred nedávnom kúpili 525D, zatial spokojnost (cca 5000km), dnes som mal rozobraté sanie a cistil som, no bol tam asfalt...:) prestupoval som z Volva, mal som 5valcové TDIcka (V70 a S80), je velky rozdiel v CR a TDI, ale aj v autách. Volvo bolo velmi pohodlné, makkucké, ale v zákrutách drzalo nadpriemerne, BMW je tvrdé, je vzdy pripravené "útocit". Je radost jazdit...

Spotrebu mám: KE - NZ 5,6 (plne nalozeny, velmi setrne)
V okoli NZ sa zmestim do 6,5-7 litrov - menej setrne.

Ráno nastartujem a nenechám len kym si otvorim a zatvorim bránu, v ulicke na 2-ke 1500 ot/min, po dedine na 3-ke 2000 ot/min a prvych 20 km len do 100km/h na 5-ke. Raz za den mu to dám nad 3500 ot/min. Ked sa vraciam do dediny po ulicke zasa 2-ka 1500 otácok, otvorim a zatvorim bránu a vtedy odstavim. Denne 50-100 km, vynimocne viacej.
Now: Volvo V70R AWD

Ex: BMW 525D Touring Opalblaumetallic, manual, 01
Ex: Volvo S80 2,5TDI :)
Ex: VW Sharan 1,9 TDI :(
Ex: Volvo V70 2,5 TDI Black :))
Ex: Dacia Logan, Skoda Forman, Ford Escort Laser, Skoda favorit, Opel Kadett
 
Užívateľov profilový obrázok
Milosss
Príspevky: 2239
Registrovaný: 30.6.2009
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: PN - BA

Re: Aké zaujímave že sa tu riešia najčastejšie DIESLE 530d 5

Sobota, 12. Januára 2013, 20:59

Na tom Volve bola aká spotreba? To bola tá 103kW verzia? Tam asi do Volva tá slabšia ani nešla že. V A6ke to už malo 6kvalt, vo Volve asi nie či?
Nur Original ist Legal.
 
sattila
Príspevky: 50
Registrovaný: 27.11.2012
Auto: Volvo V70R AWD
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Komoca, NZ

Re: Aké zaujímave že sa tu riešia najčastejšie DIESLE 530d 5

Nedeľa, 13. Januára 2013, 13:42

bol to radovy 5valec, 2 ventily na valec, turbo s IC, vykon 103kW a 280Nm, Váha vozidla okolo 1600 - 1700 kg, 5kvalt manual. Na V70 bola starsia verzia elektroniky (riadiacej jednotky), co sa prejavilo kránym zvukom 5valca (blu-blu-blu :)) a hrubym ciernym dymom pri zátazi. S80 mala novsiu riadiacu jednotku (MSA 15.8), auto nedymilo, bolo kultivovanejsie, ale nemalo taky krásny zvuk.
Spotreba: od 6 (vynimocne 5,5) do 8 litrov (málokedy, dialnica sialene).

Krásne spomienky :)
Now: Volvo V70R AWD

Ex: BMW 525D Touring Opalblaumetallic, manual, 01
Ex: Volvo S80 2,5TDI :)
Ex: VW Sharan 1,9 TDI :(
Ex: Volvo V70 2,5 TDI Black :))
Ex: Dacia Logan, Skoda Forman, Ford Escort Laser, Skoda favorit, Opel Kadett

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných