... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

bmwtt.sk
 
starynovy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Utorok, 24. Júna 2014, 22:49

Hí nepochopitelne sa stalo realitou, a usadene sadze z katalizatorov s jednym t nevyletovali po roku z vyfuku a nezvysovali tak hodnotu nepodstatneho parametru dymivosti, NOx/SOx su sice niekolko nasobne vyssie, ale to ani nevidno, necitit, a ani to nemeraju, takze nieje nutne sa znepokojovat.
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Streda, 25. Júna 2014, 06:39

a preto majú vo švajčiarsku čistý vzduch, a u nás plné čakárne na pľúcnej ambulancii :lol:
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
csuka530d
Príspevky: 2051
Registrovaný: 5.4.2011
Auto: 530d e39 touring2003
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Streda, 25. Júna 2014, 11:08

Ano vo svajciarsku 5000 € platy a u nas sa tesi kto ma nad 500!!
 
BrunoSoprano
Autor témy
Príspevky: 444
Registrovaný: 22.6.2008

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Streda, 25. Júna 2014, 11:18

csuka530d napísal:
Ano vo svajciarsku 5000 € platy a u nas sa tesi kto ma nad 500!!

tak tak,oni si kúpia z jednej výplaty e39nu a my katalizátor :D
 
undy
Príspevky: 2221
Registrovaný: 14.11.2008
Auto: Xxxxxx
Kraj: Zahraničie

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Streda, 25. Júna 2014, 11:41

Čo sa týka toho DPF, fakt neblbnite ľudia. Staršie dieselové motory produkovali častice sadzí, ktoré mali veľkosť, s ktorou sa sliznice dýchacích ciest a pľúc dokázali ako- tak vysporiadať, terajšie motory produkujú také miniatúrne sadze, že sa ukladajú do jednej vrstvy epitelu sliznice a ostávajú v nej a spôsobujú dokázateľne onkologické ochorenia rádovo vo vyššom počte, ako predtým staré motory. Sice ušetríte za nový filter, ale Vaše deti to dýchajú a budú dýchať, stále...
 
starynovy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Streda, 25. Júna 2014, 16:38

A no a co! Ved v amerike im dymia auta, alebo videl si nakladnu lod ako dymi!? A mna tu idete jebat za nejake DPF, ved to nemoze nic spravit! :mrgreen:

Inac ked uz tu tak honcujes, teraz som mal EK na 22 rocnom srote ktory slovo pocitac pozna iba ako riadenie budikov a zhavenia, ked tuknem po plyne vypadne z toho cierna handra na zem a dymivost mam 0.4, skutocne vypovedny udaj, pretoze ak auto dymi vo vysokych otackach kedy sa uz turbo toci, a zaroven to je common-rail, tak je tam neco velice spatne.
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Streda, 25. Júna 2014, 17:25

moje tds malo dymivost 0,24 :wink:
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
undy
Príspevky: 2221
Registrovaný: 14.11.2008
Auto: Xxxxxx
Kraj: Zahraničie

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Štvrtok, 26. Júna 2014, 06:28

starynovy napísal:
A no a co! Ved v amerike im dymia auta, alebo videl si nakladnu lod ako dymi!? A mna tu idete jebat za nejake DPF, ved to nemoze nic spravit! :mrgreen:

Inac ked uz tu tak honcujes, teraz som mal EK na 22 rocnom srote ktory slovo pocitac pozna iba ako riadenie budikov a zhavenia, ked tuknem po plyne vypadne z toho cierna handra na zem a dymivost mam 0.4, skutocne vypovedny udaj, pretoze ak auto dymi vo vysokych otackach kedy sa uz turbo toci, a zaroven to je common-rail, tak je tam neco velice spatne.


čo som napísal nezrozumiteľne? Staré tatrovky dymia ako komín, ale sadze majú veľkosť, ktorá nie je takou mierou nebezpečná, ako moderné dieselové sadze- tie sú tak miniatúrne, že sa v tkanivách priamo ukladajú a zabudovávajú sa do štruktúry tkaniva dých. ciest, tie veľké sadze sú odstraňované riasinkovým epitelom a neostávajú v tele trvalo uložené a tým pádom sa z nich trvalo neuvoľnujú rakovinotvorné látky do tela.

Je to akoby ste posypali koberec šošovicou alebo práškovým cukrom a skúšali to vyzametať :idea:

Inak bol som včera na emisnej a TK a dymivosť mám 0,02 tj. 20 násobne menšiu.
 
starynovy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Štvrtok, 26. Júna 2014, 10:07

Asi si nevycitil tu ironiu :lol: Ostatni vedia, to sa tu uz raz niekto bil do prs ako moc dymi nakladna lod, a dopravne lietadlo, a ze jeho rozbita E60 bez DPF nepredstavuje ziadny problem, hlavne ze 300€ v keseni. Ten problem bol asi v tom ze tanker nechodi rano po pristavnom moste do prace.
 
undy
Príspevky: 2221
Registrovaný: 14.11.2008
Auto: Xxxxxx
Kraj: Zahraničie

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Štvrtok, 26. Júna 2014, 10:20

Aha, tak sa ospravedlňujem, fakt to dáva zmysel, len ak je to myslené ironicky. :D
 
BrunoSoprano
Autor témy
Príspevky: 444
Registrovaný: 22.6.2008

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Štvrtok, 3. Júla 2014, 23:22

starynovy napísal:
Hí nepochopitelne sa stalo realitou, a usadene sadze z katalizatorov s jednym t nevyletovali po roku z vyfuku a nezvysovali tak hodnotu nepodstatneho parametru dymivosti, NOx/SOx su sice niekolko nasobne vyssie, ale to ani nevidno, necitit, a ani to nemeraju, takze nieje nutne sa znepokojovat.


Staronovy a Cuka530,majstri porade mi prosím vás,dal som na vaše rady,kúpil som barometer,hadicu a T-čko ,najskor som napojil tlakomer napriamo bez T-čka za filter,otočil som klúč ,tlakomer vybehol na 5barov ,potom som namontoval T-čko namontopal hadicu ,barometer, naštartoval,natlakovalo na 2,5baru ,chvílu normálne,zrazu klepotačky,pri podlahe tlačí max. 1,2baru tlačí. Motor začal klepať jak vetreska ,jak ked je dojebaný ten snímač na raily na rampe vypojil som ho furt klepe pri volnobehu.. až ked mu dám podlahu a vyšľšie otáčky,prestane klepať a ked pustím plyn, zachvílu zas klepe jak fiat UNO 1,3D. čo ste mi to portadili? :D,aj Simik mi nevedel poradiť,tež mi nevedel povedať čo to môže spôsobovať? Zapojil som všetko ,jak bolo predtý,nas5ť,auto čístý hnoj, nahambu,haraburda klepotačka teraz.,predtým išlo všetko O.K,išlo jak hodinky. Objednal som to posrané BOSH podávacie čerpadlo za 160€,to pod nohami,ale pochybujem,že skrz neho by to klepalo. V nádrži som vymenil na prečerávanie minulý týžden originál VDO,nové,lebo neprečerpávalo .až DO dnes,poial som sa nejebkal s tlakomerom,všetko fičalo jak má :shock: VĎAKA
 
starynovy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Štvrtok, 3. Júla 2014, 23:29

Logicky pripojenie tlakomeru na vedenie nemoze poskodit nic, pokial si tam nezaniesol necistoty. Skusal si ten tlak znovu merat na priamo bez T-cka aj po tom co to klepe? Len tak ci nahodou nedala s bohom ta podavacka, nahodou v rovnaky moment co si sa s tym bavil.
 
BrunoSoprano
Autor témy
Príspevky: 444
Registrovaný: 22.6.2008

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Štvrtok, 3. Júla 2014, 23:41

starynovy napísal:
Logicky pripojenie tlakomeru na vedenie nemoze poskodit nic, pokial si tam nezaniesol necistoty. Skusal si ten tlak znovu merat na priamo bez T-cka aj po tom co to klepe? Len tak ci nahodou nedala s bohom ta podavacka, nahodou v rovnaky moment co si sa s tym bavil.


jo, 5,0baru,kámo, klepotačka, aj bez t.-čka, aj to chvílu prestalo klepať a zas to klepe jak drbnuté,jedine ,že by bola nečistota niekde v tej hadici z mototechny,ale nenapadlo ma ju prepláchnť,ked som ju kupoval v mototechne. Kde sa to mohlo usadiť tá nečistota? ODpojil som snímač CR vzdau,lebo,už to skapínalo,ked som mu pridal a pustil plyn,tak to skapalo.tERAZ SOM JAZDIL CHVíLU BEZ ZAPOJENéHO cr SNíMAčA NA rampe,lebo to bolo za trest.Ale nebudem radšej jazdiť ani,aby som nepokaztil niečo.Nemohol som pokaziť nejakú trisku? VĎAKA
 
Užívateľov profilový obrázok
jararak
Príspevky: 11369
Registrovaný: 13.5.2008
Auto: skodofka 120l
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kostoliste

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Piatok, 4. Júla 2014, 09:01

bmwcoding.sk
bmw maps 2025/fsc/carplay/ cz/sk pre cic/nbt
kluce pre bmw/mini, klonovanie riadiacich jednotiek, chiptunning, egr/dpf/scr off
oprava frm, upravy CAS/FEM/BDC, DME/DDE, virgin prevodovky a budikov
 
BrunoSoprano
Autor témy
Príspevky: 444
Registrovaný: 22.6.2008

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Piatok, 4. Júla 2014, 10:13

jararak napísal:
http://www.bmwklub.sk/bmw5-e39/e39-530d-skapalo-za-jazdy-t93600.html


no a kde mal chybu on? Mne to naštartuje ,ale tiež to začalo dlhšie točiť,pokial som to nemeral v momente to štartovalo ,teraz už to tomu trvá dlhšie. a potom to začne klepať po pár sekundách a ked tomu pridám viac plyn tak to skape.Neskape to iba ked vypojím snímač z comonrailovej rampy
ale klepe to strašne aj s vypojeným snímačom do otáčok ide normálne a vo vysokých prestane klepať . a tie tlaky mám tak že, ked je tlakomer v okruhu v téčku napojený,tak 2,5baru má pred štartom,naštartujem trochu klesne a hned je na 2,5baru pracovný tlak pri naštartovanom motore,ked pridávam ide aj pod 2baru a ked pridám na 4500otáčok tak okolo 1,0-1,2baru. a ked ho napojím priamo bez tečka na filter palivový tak vytlačí až na 5barov. To sú slabé hodnoty? Neviem ako ste to mysleli tie 3,8baru či pri naštartovanom motore alebo iba pri vypnutom,napramo ked sa zapojí barometer za filter bez T-čka?
Vďaka

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Bing [Bot] a 9 neregistrovaných