... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

mmracing.sk
 
BrunoSoprano
Autor témy
Príspevky: 444
Registrovaný: 22.6.2008

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Štvrtok, 12. Júna 2014, 11:59

ViktorDDD napísal:
čo tak dopravné čerpadlo pod vodičom?
podľa mňa ten MANN filter je top kvalita, a takisto určite nebol žiadny problém ani s tým meyle ba ani so žiadnym iným filtrom, chyba v tom nebude určite :wink:

No už nebudem špekulovať a experimentovať, dalšia vec čo nasleduje je diagnostika ,zbytočne sa mi nechce 150€ vyhodiť za nesprávne čerpadlo.jedno z nich určite odchádza do dôchodku,ale Mne sa skôr vidí zlé to podávacie čerpadlov nádrži,nejako ho neni počuť to pod vodičom počujem... uvidíme ,čo povie diagnostika...
 
csuka530d
Príspevky: 2051
Registrovaný: 5.4.2011
Auto: 530d e39 touring2003
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Štvrtok, 12. Júna 2014, 19:32

Cerpadlo v nadrzi nema vplyv na vykon !

Auto bez neho normalne ide ale len v pripade ak mas v nadrzi nad 15 litrov nafty.

Pri nefunkcnom precerpavani ti zacne zo strany sofera prisavat vzduch a auto zdochne .

Jediny vplyv na vykon by mohol mat ked je slabe ale to by ti robilo len pod 15 litrov paliva.ale predpokladam ze ti to robi aj pri plnej nadrzi.
 
BrunoSoprano
Autor témy
Príspevky: 444
Registrovaný: 22.6.2008

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Štvrtok, 12. Júna 2014, 19:39

csuka530d napísal:
Cerpadlo v nadrzi nema vplyv na vykon !

Auto bez neho normalne ide ale len v pripade ak mas v nadrzi nad 15 litrov nafty.

Pri nefunkcnom precerpavani ti zacne zo strany sofera prisavat vzduch a auto zdochne .

Jediny vplyv na vykon by mohol mat ked je slabe ale to by ti robilo len pod 15 litrov paliva.ale predpokladam ze ti to robi aj pri plnej nadrzi.


no šak ja som nemal už dlho tak málo paliva vždy mám nad polku nádrže, ma to znervoznuje ked to ide pod polku,tak vždy dotankujem. ale dnes som ho vypojil to nádržové a normálne som ho premerával a do neho ide prúd 12voltov normálne , dal som ho napriamo potom a nič aninezachrčalo,je KO. Máš pravdu,auto ide aj bez neho bol som skúšať sa prevesť z odpojeným konektorom, nebude to tak,že ked nestíha tlačiť to čerpadlo pod sedačkou,tak to v nádrži mu pomôže?
 
starynovy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Štvrtok, 12. Júna 2014, 20:01

Nie nebude, lebo to podavacie ma za ulohu hlavne precerpavat naftu tak aby bol saci kos vzdy zatopeny, a aby za kazdych okolnosti bola "neobmedzena" zasoba nafty pre vstrekovacie cerpadlo, co v tomto pripade je neplati kedze je tam to stredotlake. 0.15Bar moc nepomoze 5Bar cerpadlu. Ty si taky spekulant ako tomikadze, zase len vymyslat rozne varianty, filtre menit a merat otacky.. 3 ja ludia co v tych motoroch spavali ti povedali ze je to stredotlak, diagnostika to vie zmerat, pripadne manometer do 10Bar stoji 2.4€+kus DN8 hadice a nejake Tcko, tak nevidim dovod na spekulacie. "Ja bych vsechny ty internety..."
 
csuka530d
Príspevky: 2051
Registrovaný: 5.4.2011
Auto: 530d e39 touring2003
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Štvrtok, 12. Júna 2014, 21:23

Staronovy :thumbup: :thumbup:
Ze tomikaze presne tak.

Ja neviem preco fakt vymysla koko...tiny

Konecne zmeraj tlak toho stredotlakoveho inak sa nepohneme
 
BrunoSoprano
Autor témy
Príspevky: 444
Registrovaný: 22.6.2008

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Piatok, 13. Júna 2014, 00:52

csuka530d napísal:
Staronovy :thumbup: :thumbup:
Ze tomikaze presne tak.

Ja neviem preco fakt vymysla koko...tiny

Konecne zmeraj tlak toho stredotlakoveho inak sa nepohneme


dyg,však keby som majster jak vy,tak si to zmerám už dávno,mna to tiež baví sa šprtať v aute a dochádzať na chyby sám a opravovať si to sám. Kde sa dá kúpiť tá dn8 hadica, však na nete majú iba 10metrové DN8 a to mi je zbytočné,alebo dajú sa kúpiť koncovky dn8 a upevniť na hadicu eskapáskou, A aké T-éčko máš namysli a manometer? Daj link prosím ťa na obrázky ako to vyzerá alebo kde sa to dá zohnať,predpokladám,že myslíte manometer na vodu,ale kde zoženiem DN8, tiež vo vodárskych? :) taký vercajch by sa mi teda zišiel do zásoby,nech si viem hocikedy zmerať tlaky a kam presne a ako to zapojiť správne aby som mal presný výsledok,pred filter alebo za filter ? :oops: vĎAKA :)
 
csuka530d
Príspevky: 2051
Registrovaný: 5.4.2011
Auto: 530d e39 touring2003
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Piatok, 13. Júna 2014, 06:29

Odpojis palivovu hadicku veducu od filtra k CR cerpadlu . Tam vlozis to T cko aj s dn 8 gumovou hadickou. Na T pripojis s 2 metrovou hadicou ten barometer , kupuj 10 barovy. Potiahnes ho do auta cez okno a mas live data pocas jazdy.

Ale nepotrebujes ich pocas jazdy , staci dat klucik do 2 polohy a ma vytlacit takmer v momente 5 barov po chvyle vytlacia nove aj 8 barov.

Ak ti tlaci pod 4 tak to raxsej vymen inak do 3,5 este auto v pohode jazdi potom ma uz nedostatok paliva a robi presne to co tvoje.
 
starynovy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Piatok, 13. Júna 2014, 08:09

Palivova hadica, v normalne mototechne to maju, u nas odrezu aj 5cm, no ked uz tak na metre, a stoji asi 5€/m, SEMPERIT. Manometer vo vodarskych potrebach s takym zavitom aby sa dal nastoknut do tej hadice a potom paskou stiahnut, zavity sa zahryznu do gumy a nepohne sa to, keby hej bude pekna sprcha. Tcko mozno tiez u vodarov..
 
csuka530d
Príspevky: 2051
Registrovaný: 5.4.2011
Auto: 530d e39 touring2003
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Piatok, 13. Júna 2014, 09:57

U vodarov taku dimenziu nekupis jedine tam kde predavaju zavlazovacie systemy tam dostat plastove alebo v akvaristike .
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12581
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Piatok, 13. Júna 2014, 20:54

Mam aj budik aj hadicu,tak sa neserkaj s tym a dobehni....:))))Alebo sa ozvi ked uz budes v koncoch...Pred dvomi tyzdnami som odovzdaval auto po dlhom patrani,malo kombinaciu 3-4 chyb co sa bezne vyskytuju na 530d....tam to nakoniec skoncilo vymenou CR cerpadla(ktore tam bolo chvilu,zevraj zrepasovane),okrem ineho...co nehovorim ze je aj u teba...ale to len tak na margo,ze aj ja sa obcas este natrapim nez najdem chybu.....
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
BrunoSoprano
Autor témy
Príspevky: 444
Registrovaný: 22.6.2008

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Sobota, 21. Júna 2014, 08:56

TT-SIMIK napísal:
Mam aj budik aj hadicu,tak sa neserkaj s tym a dobehni....:))))Alebo sa ozvi ked uz budes v koncoch...Pred dvomi tyzdnami som odovzdaval auto po dlhom patrani,malo kombinaciu 3-4 chyb co sa bezne vyskytuju na 530d....tam to nakoniec skoncilo vymenou CR cerpadla(ktore tam bolo chvilu,zevraj zrepasovane),okrem ineho...co nehovorim ze je aj u teba...ale to len tak na margo,ze aj ja sa obcas este natrapim nez najdem chybu.....


Jo kámo,dobehnem ,ked budem mať viac času z roboty.
Nový postreh,:
bol som za kamošom čo opravuje autá tuto u nás, tiež mal taký tlakovač domáci vyrobený,napichol ho za filter pritiahol a po chvíli po otočení klúča vytlačilo vyše 300kpa. Ešte to musím odsúšať tak s tým téčkom s naštartovaným motorom,len nezohnali sme taký vercajch. Ale haluz je toto, vyjazdil som viac nafty a teraz tam mám cca 20litrov a obmedzovač zapne už za 3000otáčok za minutu ,po odpojení konektoru z filtra ide normálne do 5000ot,takže logocky to čidlo,ked je zapojené dáva príkaz čerpadlu pod vodičom ,aby prestalo tlačiť ,ked má nedostatočný tlak vo filtry, aby sa niečo nezavzdušnilo alebo nepokazilo.. Takže to čerpadlo v nádrži musím určite vymeniť ako prvé,aby som si nezabil aj to stredotlakové 4barové. Dnes je sobota mám chvílu čas,Mám po ruke od kamoša čerpadlo z 528i z angličana, nádržové,.Je takmer identické,do koša by zacvaknúť malo,len rozdiel je v tom,že má jeno plusko (+) a dve kostry, ako ho mám zapojiť na tie kostry (-)? Výhoda je to,že tlačí až 350kpa ,čiže 3,5baru,ked je z benzínového a benzínové samozrejme tlačia viac ,ked majú len jedno podáfvacie čerpadlo. čiže o 3bary viac ako to nádržové z dieslu. Robilo by to nejaké pretlaky alebo haluze ,keby tlačí hned z nádrže 3,5baru do podávacieho stredotlakového čo tlačí tiež 3 bary? VDAKA
 
csuka530d
Príspevky: 2051
Registrovaný: 5.4.2011
Auto: 530d e39 touring2003
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Sobota, 21. Júna 2014, 10:33

A zas sme doma .zas riesis kokotiny a komplikujes si zivot.
Pchas tam benzinove neidenticke cerpadlo namiesto diesloveho.

Myslis ze keby to bolo ok tak by ho tam ing z bmw nedali?!.

Pises ze stredotlak tlacilo 3 bary tak co riesis? Ma byt 5 barove.
 
BrunoSoprano
Autor témy
Príspevky: 444
Registrovaný: 22.6.2008

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Sobota, 21. Júna 2014, 12:41

csuka530d napísal:
A zas sme doma .zas riesis kokotiny a komplikujes si zivot.
Pchas tam benzinove neidenticke cerpadlo namiesto diesloveho.

Myslis ze keby to bolo ok tak by ho tam ing z bmw nedali?!.

Pises ze stredotlak tlacilo 3 bary tak co riesis? Ma byt 5 barove.


naskúšku iba som chcel odskúšať,jak by sa to chovalo,šak nedám 2x200€ za čerpadlá len tak z haluze ,Kamoši,čo upravujú vw a seaty Leony cupry , dávajú silnejšie dopravné čerpadlá,ked zvyšujú výkon... A nové má písané 4bary a moje tlačí cez 3bary. To mi iba poradili,že ked je to stredotlakové čerpadlo slabé ,že auto mi stratí polovicu výkonu a začne bublinkovať nafta,že to vidím v tej priesvitnej hadičke za filtrom a nemusí to ani merať,že 50kpa nespraví nič,že si mám poriadne vyčistiť nádrž a sitko na dopravnom čerpadle od maglajzu a zadeliť tam naskúšku nejaké čerpadlo funkčné aj použité z benzínového,ktoré pasuje,ževraj to nevadí ked tlačí viac barov,a že ked to nepomože,tak potom nakoniec vymeniť stredotlak za čistonové BOSCH alebo Pierburg,lebo,že hentie Meyle a všelijaké napodobneniny zachrčá po pár mesiacoch ... Hovoril mi to odborník,čo z cupry z 180koňovej spraví 300 nie nejaký LOLO garážový :D
 
starynovy
Príspevky: 8944
Registrovaný: 10.6.2012
Kraj: Zahraničie

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Sobota, 21. Júna 2014, 20:35

Jezis, koncernovy lolovia, zacne bublinkovat nafta, 300 konove TDIcka, ja bych vsechny ty internety zakazal.
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12581
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Sobota, 21. Júna 2014, 21:01

Seatak asi nevie ze bmw pracovny tlak stredotlaku je 3500-7500mbar(nameral som aj 8000 na novom)....vsetko pod tu hodnotu moze byt problem...ale si mlady a uc sa teda...:)))))daj vediet potom...
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných