... všetko o BMW ...

Moderátori: salat, barabas, alfi666

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
madxface
Autor témy
Príspevky: 630
Registrovaný: 13.1.2014
Auto: f34, e91
Kraj: Žilinský

Re: M47 vs N47 v e91 kvalitatívny rozdiel? [Motory 18d, 20d]

Streda, 15. Januára 2014, 17:28

Myslel si N47 a M47? špecifikuj prosím.

Lebo M57 je trojliter a ten nechceme porovnavat :D
martinovic napísal:
na druhu stranu N47 je kulturou chodu a priebehom vykonu uplne inde ako M57
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
martinovic
Príspevky: 3
Registrovaný: 13.8.2012
Kraj: Košický

Re: M47 vs N47 v e91 kvalitatívny rozdiel? [Motory 18d, 20d]

Streda, 15. Januára 2014, 18:05

samozrejme som myslel m47, 6 valec je inde... aspon teda z vlastnej skusenosti vlastnil som m47 momentalne mam n47 nemal som s motorom absolutne ziaden problem aktualne mam 220 tis. ale je pravda ze auto nejazdilo 2km mestom do prace a spat olej meneny po 15 tis km...
 
PetoK
Príspevky: 9939
Registrovaný: 11.7.2007
Kraj: Žilinský

Re: M47 vs N47 v e91 kvalitatívny rozdiel? [Motory 18d, 20d]

Streda, 15. Januára 2014, 18:08

Hosi, ste riadne naivni... postihne to kazdy motor, skor alebo neskor... a repas za 700e? Sa zobudte pokial to ma byt spravene riadne a pouzite original diely+praca... ratajte 1000+ ...
Cely N47, specialne 130kW 20d je uplny fail... lutujem toho kto si ho kupil...
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: M47 vs N47 v e91 kvalitatívny rozdiel? [Motory 18d, 20d]

Streda, 15. Januára 2014, 19:36

Ano N47 ma minimalne 2 vyhody voci M47N2 a to ze ma uz piezostrekovace a inu stavbu a tym aj kultivovanejsi chod a nizsiu spotrebu,ale turbo na picu,dpf uz pri 100 000km sa zanese tak ze zuholnatie,videl som na vlastne oci 3kusy atd.....


Ale aby som nechvalil 3L 170kw tak jedna foto z dnesnej rozoberacky....odtrhuta vlozka vo valci.....motor K.O.
Prílohy
image.jpg
image.jpg
Naposledy upravil/-a TT-SIMIK v Streda, 15. Januára 2014, 22:32, upravené celkom 1 krát.
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
badbat329
Príspevky: 458
Registrovaný: 20.5.2012
Auto: F31
Kraj: Trnavský

Re: M47 vs N47 v e91 kvalitatívny rozdiel? [Motory 18d, 20d]

Streda, 15. Januára 2014, 20:06

PetoK napísal:
Hosi, ste riadne naivni... postihne to kazdy motor, skor alebo neskor... a repas za 700e? Sa zobudte pokial to ma byt spravene riadne a pouzite original diely+praca... ratajte 1000+ ...
Cely N47, specialne 130kW 20d je uplny fail... lutujem toho kto si ho kupil...
zz

SIMIK to da za 700€ .... skor alebo neskor je kedy? 300t km? to bude moje auto mat 8 rokov, ak to bude jeho jediny problem, rozlucim sa s nim s tym ze si kupim dalsie BMW... alebo druhy motor za 2000€ :D
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: M47 vs N47 v e91 kvalitatívny rozdiel? [Motory 18d, 20d]

Streda, 15. Januára 2014, 20:42

Za 700€ to neda ani koprfield::))))Aj to chces spravit poriadne motor von....
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
badbat329
Príspevky: 458
Registrovaný: 20.5.2012
Auto: F31
Kraj: Trnavský

Re: M47 vs N47 v e91 kvalitatívny rozdiel? [Motory 18d, 20d]

Streda, 15. Januára 2014, 21:07

klukovku nechcem menit tak na co motor dole? jeden koperfield tu uz rozdaval kontak...
 
Užívateľov profilový obrázok
madxface
Autor témy
Príspevky: 630
Registrovaný: 13.1.2014
Auto: f34, e91
Kraj: Žilinský

Re: M47 vs N47 v e91 kvalitatívny rozdiel? [Motory 18d, 20d]

Streda, 15. Januára 2014, 21:15

Pýtal som sa v autorizovanom, rozvody začínajú tak od tej tisícky, akúrat pri tej N47 často nie sú problémom len rozvody. Pri N47 musí isť motor vždy mimo, lebo reťaž je dole.

Každopádne mi servisný technik povedal, že si nie je vedomý nejakého extra častého kazenia N47 oproti ostatným motorom.

Ja som prečítal čo sa kde dalo, a oficiálne sa v anglicku sťažovalo 300 ľudí online, predpokladaný predaj aut s motormi N47 bol okolo pol milóna ks. Neviem na koľko sú tieto čísla relevantné, no aký taký ukazovateľ to je (>0.1%)

Ten pocit blbý ale aj tak mám, a asi radšej pôjdem do trojlitra 325d, snáď to nebude veľa žrať :smile:

https://www.google.com/search?btnG=1&pw ... abybmw.net)

http://www.e90post.com/forums/attachmen ... 1363843758
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
kubog
Príspevky: 423
Registrovaný: 22.8.2011
Auto: Tiguan 1.5 TSI DSG
Kraj: Bratislavský

Re: M47 vs N47 v e91 kvalitatívny rozdiel? [Motory 18d, 20d]

Štvrtok, 16. Januára 2014, 07:15

Tych 700€ za vymenu rozvodov je podla mna nejaky urban legend, ved len tie diely vyjdu 500-600€? Nechcem obhajovat mechanikov, co mozu tvrdit ze treba motor von a v skutocnosti vam to spravia zo spodu a schmatnu za pracu, no pytal som sa nezavisle troch mechanikov vratane mojho a vsetci odporucili davat motor von, cena 1500-1700€.
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: M47 vs N47 v e91 kvalitatívny rozdiel? [Motory 18d, 20d]

Štvrtok, 16. Januára 2014, 11:43

Da sa to urobit aj bez vyberania, už som to hovoril,ale je tam riziko že to začne tiecť, kôli olejovej vane,takže ak niekto chce robota ktora nebude 100% tak prosím!!!!!Takže kto to chce mať urobené OK, tak motor von bez debaty!!!!
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
Užívateľov profilový obrázok
PeqpeK
Príspevky: 7744
Registrovaný: 16.1.2012
Auto: povacsine BMW
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: MA

Re: M47 vs N47 v e91 kvalitatívny rozdiel? [Motory 18d, 20d]

Štvrtok, 16. Januára 2014, 14:30

martinovic napísal:
na druhu stranu N47 je kulturou chodu a priebehom vykonu uplne inde ako M57

porovnavas kulturu chodu stvorvalca so sestvalcom? :shock:
 
zip2150
Príspevky: 13
Registrovaný: 18.7.2013
Auto: 2008 e91 320d
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Praha / Piešťany

Re: M47 vs N47 v e91 kvalitatívny rozdiel? [Motory 18d, 20d]

Štvrtok, 16. Januára 2014, 17:13

N47 rozvody: S radosťou... pred 20 minútami som doviezol auto domov zo servisu...

Objednané náhradné diely z CarTec Praha (autorizovaný predajca BMW) v PDF v prílohe.

Celková cena vyplatená na ruku (BEZ vyberania motora) 20.000kč. čiže 727 EUR.

Pre neveriacich Judášov, v poho pošlem doklad.

Servis sa nachádza v Prahe, danú problematiku rieši pravidelne... nejedná sa len o N47. V podstate mi to je jedno,
opäť tu vzniká flame na N47, cenu práce atď. N47 mi v poho vydržala od kúpy auta od nultého kilometru do dnes,
keď má 312.000km. Rozvody som menil preventívne a nie z nutnosti.
Dá sa to. Je to možné. Aj s normálnou cenou.

Zo svojej strany uzatváram tvorivú diskusiu.

Kto má záujem o viac info, napíšte mi SZ.

NASHLE :wink:
Prílohy
BMW rozvody.pdf
BMW Rozvody PDF
(29.03 KiB) 493 stiahnutí
> 2008 BMW E91 320d 130kW / 312.000+ spokojných kilometrov > LINK
> 1997 Honda Prelude 4WS Supercharged @ 240kW / 1350kg > LINK

Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
Igmaus
Príspevky: 735
Registrovaný: 14.10.2012
Auto: G20 330dx
Kraj: Trenčiansky

Re: M47 vs N47 v e91 kvalitatívny rozdiel? [Motory 18d, 20d]

Štvrtok, 16. Januára 2014, 18:26

Robíte tu z toho ako keby to bola nejaká fatálna chyba kvôli ktorej nekupovať auto. Skoro na každom aute treba meniť rozvody a cena okolo 1000€ mi vôbec nepríde prehnaná pretože v priemere 300€ sa pri takomto aute platí len za bežný servis. Ďalšia vec je, že cena takéhoto nového auta bola v priemere možno 50 000€ tak 1000€ je zanedbateľná čiastka pri nájazde 150 000km alebo viac ďalšia vec je keď si kúpi niekto vylietanú hajtru za pár tísic a potom vyplakáva že musí meniť rozvody, každý nech si kupuje to na čo má a nie za každú cenu BMW a pritom nemať na bežný servis. Toľko k tejto problematike.
 
Užívateľov profilový obrázok
salat
Príspevky: 1081
Registrovaný: 4.11.2010
Auto: BMW 320d E91 LCI
Kraj: Bratislavský

Re: M47 vs N47 v e91 kvalitatívny rozdiel? [Motory 18d, 20d]

Piatok, 17. Januára 2014, 10:37

presne tak, strasite tu ludi. Jasne, ten problem s retazou tu je a je neprijemny len preto, ze rozvody nerozumne hodili na nepristupnu stranu motora. Ak by boli vpredu a nebolo by treba vyberat motor, nikto by tu kvoli par rozvodom nestracal hlavu.
Dalsia vec- hej, problemy s nimi su, su ich tisice, ale pri predajnych cislach N47 je aj to len male percento. (iste, aj to je pruserove cislo...) Ale nevytvarajme tu dojem ze je to problem vsetkych N47, aj tu na klube mozno pripada 1 problematicky na 15-20 bezproblemovych.

Ja to berem proste prirodzene, mam auto vyrobene 03/2011, co je presne v dobe zmeny. (a netusim ci je motor starsi, alebo uz s tym novym vedenim retaze) Teraz ma 91tis km. Retaz pocujem chrchotat ako obycajne na kazdom aute s N47. Ak sa to zosilni, pojde na vymenu... nema zmysel sa teraz len cely cas zozierat ci je motor OK, ci mu nieco nehrkoce, ci neskrkoce trosku viac a podobne. #-o

Dodam k tomu len Budhisticku mudrost: " Ak mas problem ktory ma riesenie, nema vyznam trapit sa nad nim. Ak mas problem ktory nema riesenie, nema vyznam trapit sa nad nim. " :wink:
BMW 320d E91
Seat Ibiza ST, 1,2TSI DSG
EX - Seat Leon II

"Si to, čo tvoje auto. Neveríš? Bež do garáže, otvor bránu... pozeráš sa na seba!"
 
martinh
Príspevky: 31
Registrovaný: 12.1.2010
Kraj: Bratislavský

Re: M47 vs N47 v e91 kvalitatívny rozdiel? [Motory 18d, 20d]

Piatok, 17. Januára 2014, 11:01

Simik nevieš čím to mohlo byť zapríčinené na tom 170kW ?

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní