presne tak, strasite tu ludi. Jasne, ten problem s retazou tu je a je neprijemny len preto, ze rozvody nerozumne hodili na nepristupnu stranu motora. Ak by boli vpredu a nebolo by treba vyberat motor, nikto by tu kvoli par rozvodom nestracal hlavu.
Dalsia vec- hej, problemy s nimi su, su ich tisice, ale pri predajnych cislach N47 je aj to len male percento. (iste, aj to je pruserove cislo...) Ale nevytvarajme tu dojem ze je to problem vsetkych N47, aj tu na klube mozno pripada 1 problematicky na 15-20 bezproblemovych.
Ja to berem proste prirodzene, mam auto vyrobene 03/2011, co je presne v dobe zmeny. (a netusim ci je motor starsi, alebo uz s tym novym vedenim retaze) Teraz ma 91tis km. Retaz pocujem chrchotat ako obycajne na kazdom aute s N47. Ak sa to zosilni, pojde na vymenu... nema zmysel sa teraz len cely cas zozierat ci je motor OK, ci mu nieco nehrkoce, ci neskrkoce trosku viac a podobne.
Dodam k tomu len Budhisticku mudrost: " Ak mas problem ktory ma riesenie, nema vyznam trapit sa nad nim. Ak mas problem ktory nema riesenie, nema vyznam trapit sa nad nim. "
