... všetko o BMW ...

Moderátori: salat, barabas, alfi666

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: M47 vs N47 v e91 kvalitatívny rozdiel? [Motory 18d, 20d]

Piatok, 17. Januára 2014, 11:15

Podľa mna výrobná vada,alebo niečo podobné.......
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
Užívateľov profilový obrázok
myzu
Príspevky: 24
Registrovaný: 11.2.2013
Auto: E91 320d 2007
Kraj: Prešovský

Re: M47 vs N47 v e91 kvalitatívny rozdiel? [Motory 18d, 20d]

Piatok, 17. Januára 2014, 21:17

Igmaus napísal:
Robíte tu z toho ako keby to bola nejaká fatálna chyba kvôli ktorej nekupovať auto. Skoro na každom aute treba meniť rozvody a cena okolo 1000€ mi vôbec nepríde prehnaná pretože v priemere 300€ sa pri takomto aute platí len za bežný servis. Ďalšia vec je, že cena takéhoto nového auta bola v priemere možno 50 000€ tak 1000€ je zanedbateľná čiastka pri nájazde 150 000km alebo viac ďalšia vec je keď si kúpi niekto vylietanú hajtru za pár tísic a potom vyplakáva že musí meniť rozvody, každý nech si kupuje to na čo má a nie za každú cenu BMW a pritom nemať na bežný servis. Toľko k tejto problematike.

Sorry, ale neda mi nezareagovat!
Tema prispevku je jasna "M47 vs N47 v e91 kvalitatívny rozdiel?" niekto ma zaujem o kvalitu a tak sa snazi zistit nejake informacie. Reci ze auto za 50000Eur ma po 150000km adekvatnu cenu 1000Eur za vymenu rozvodov je trochu uleteny nazor. Kupna cena auta odraza meno znacky. Meno znacky suvisi s historickymi skusenostami, ktore su zviazane s kvalitou a spolahlivostou. U mna je to teda velky FAIL vymena rozvodov po 150 000km, ktore su riesene retazou z dovodu zivotnosti (rozvodove remene u inych znaciek maju zivotnost 120 000km a vymena je 200Eur).Ta retaz je len tak mimochodom umiestnena na nepristupnom mieste z dovodu planovanej zivotnosti 300 000km a viac, takze je to vada jak vysita! Je to takzvane neplanovane kurvitko, ktore znizuje kvalitu a teda meno znacky. Ja mam mimochodom 150 000km za necele tri roky, na servis mam, ale ako vyvojara v strojnom priemysle ma taketo chyby dost irituju. Tych 1000Eur radsej investujem do novych diskov ako platit za chybu vyvojarov, ktoru si ani nepriznaju! Takze by som neodsudzoval ludi co zistuju informacie a stazujucich sa co maju problemy. Auto je na to aby jazdilo a nie aby bolo v servise!
 
badbat329
Príspevky: 458
Registrovaný: 20.5.2012
Auto: F31
Kraj: Trnavský

Re: M47 vs N47 v e91 kvalitatívny rozdiel? [Motory 18d, 20d]

Piatok, 17. Januára 2014, 21:35

myzu napísal:
Sorry, ale neda mi nezareagovat!
Tema prispevku je jasna "M47 vs N47 v e91 kvalitatívny rozdiel?" niekto ma zaujem o kvalitu a tak sa snazi zistit nejake informacie. Reci ze auto za 50000Eur ma po 150000km adekvatnu cenu 1000Eur za vymenu rozvodov je trochu uleteny nazor. Kupna cena auta odraza meno znacky. Meno znacky suvisi s historickymi skusenostami, ktore su zviazane s kvalitou a spolahlivostou. U mna je to teda velky FAIL vymena rozvodov po 150 000km, ktore su riesene retazou z dovodu zivotnosti (rozvodove remene u inych znaciek maju zivotnost 120 000km a vymena je 200Eur).Ta retaz je len tak mimochodom umiestnena na nepristupnom mieste z dovodu planovanej zivotnosti 300 000km a viac, takze je to vada jak vysita! Je to takzvane neplanovane kurvitko, ktore znizuje kvalitu a teda meno znacky. Ja mam mimochodom 150 000km za necele tri roky, na servis mam, ale ako vyvojara v strojnom priemysle ma taketo chyby dost irituju. Tych 1000Eur radsej investujem do novych diskov ako platit za chybu vyvojarov, ktoru si ani nepriznaju! Takze by som neodsudzoval ludi co zistuju informacie a stazujucich sa co maju problemy. Auto je na to aby jazdilo a nie aby bolo v servise!


tiez mi nedalo .. SWIRL FLAPS mas uz teda vymene sak? :D
 
Užívateľov profilový obrázok
erik_1
Príspevky: 292
Registrovaný: 30.4.2013
Auto: E90 316 LCI
Kraj: Košický
Bydlisko: Košice, SR

Re: M47 vs N47 v e91 kvalitatívny rozdiel? [Motory 18d, 20d]

Piatok, 17. Januára 2014, 21:36

myzu napísal:
Sorry, ale neda mi nezareagovat!
Tema prispevku je jasna "M47 vs N47 v e91 kvalitatívny rozdiel?" niekto ma zaujem o kvalitu a tak sa snazi zistit nejake informacie. Reci ze auto za 50000Eur ma po 150000km adekvatnu cenu 1000Eur za vymenu rozvodov je trochu uleteny nazor. Kupna cena auta odraza meno znacky. Meno znacky suvisi s historickymi skusenostami, ktore su zviazane s kvalitou a spolahlivostou. U mna je to teda velky FAIL vymena rozvodov po 150 000km, ktore su riesene retazou z dovodu zivotnosti (rozvodove remene u inych znaciek maju zivotnost 120 000km a vymena je 200Eur).Ta retaz je len tak mimochodom umiestnena na nepristupnom mieste z dovodu planovanej zivotnosti 300 000km a viac, takze je to vada jak vysita! Je to takzvane neplanovane kurvitko, ktore znizuje kvalitu a teda meno znacky. Ja mam mimochodom 150 000km za necele tri roky, na servis mam, ale ako vyvojara v strojnom priemysle ma taketo chyby dost irituju. Tych 1000Eur radsej investujem do novych diskov ako platit za chybu vyvojarov, ktoru si ani nepriznaju! Takze by som neodsudzoval ludi co zistuju informacie a stazujucich sa co maju problemy. Auto je na to aby jazdilo a nie aby bolo v servise!


100% suhlas!!

A spominat nejaku vylietanu hajtru. Opytaj sa tu klubakov co mali fungel nove auto, kolko krat s nim boli v servise za prve 2 roky a potom si este radsej pripratili za 5 rocnu zaruku, lebo ich ta spolahlivost asi az tak za dobu klasickej garancie neohurila.Ja osobne s tym mam tiez skusenosti. Za 50000eur si kupujem znacku aj kvalitu, a nie ze 1000eur nieje vela za servis. To uz mi je len argument.
BMW E90, 316i (90kW) LCI, r.v. 2009
VW Polo 6R 1.2 TSI, r.v. 2016
VW Golf V 1.6, r.v. 2005 EX
Skoda Felicia 1.3 MPi, r.v. 1996 EX
 
Užívateľov profilový obrázok
myzu
Príspevky: 24
Registrovaný: 11.2.2013
Auto: E91 320d 2007
Kraj: Prešovský

Re: M47 vs N47 v e91 kvalitatívny rozdiel? [Motory 18d, 20d]

Piatok, 17. Januára 2014, 21:39

badbat329 napísal:

tiez mi nedalo .. SWIRL FLAPS mas uz teda vymene sak? :D


Jasne, vsetky zname aj menej zname kurvitka su prec:)
 
Užívateľov profilový obrázok
Igmaus
Príspevky: 735
Registrovaný: 14.10.2012
Auto: G20 330dx
Kraj: Trenčiansky

Re: M47 vs N47 v e91 kvalitatívny rozdiel? [Motory 18d, 20d]

Piatok, 17. Januára 2014, 23:47

Chalani ja netvrdim ze nemate na servis povedal som to obrazne lebo poznam kopu ludi coza kazdu cenu musia mat bmw a potom vyplakavaju ked musia nieco opravit. Mne sa tiez nepaci ako k tomu bmw pristupuje tiez mi jemne seveli motor - neviem ci to je retaz ale zatial to neriesim ked to zacne robit viac tak to dam vymenit a mam najazdene 98 000. Reagoval som hlavne na to ako sa tu niektori ludia k tomu stavaju ako keby to bola fatalna chyba kvoli ktorej nekupovat auto podla mna je to vydareny motor az na tu retaz ktoru treba casom vymenit tiez by som bol radsej keby som vedel ze to nebudem musiet niekedy v buducnosti riesit. A este niekto tu pisal ze odchadza turbo a dpf atd.. Toto su veci ktore odchadzaju na kazdom motore niekomu odidu pri 100tkm inemu zas pri 300tkm vsetko je to o tom ako sa clovek k tomu motoru sprava. Ja osobne keby idem kupovat novu f30 a nemozem si dovolit troj liter tak si kupim znova n47... Mozno to vyzera ze tu ten motor obhajujem az moc ale hovorim ako majitel tohoto motora a mam uz na nom nieco odjazdene a nedam na dopustit niektori ludia tu o nom hovoria ako keby to bolo najhorsie co bmw vyrobilo pritom ma bmw v ponuke omnoho viac kazovejsie motory a ja osobne radsej vymenim rozvodovu retaz ako riesit praknuty blok a podobne. A dalsia vec je ako sa vydari konkretny kus ci uz motor alebo cele auto viem ze niektori klubaci mali problemy uz od novoty, ja som napriklad za 98 000 km nemusel riesit ziadnu poruchu chodim len na bezny servis.
 
Užívateľov profilový obrázok
myzu
Príspevky: 24
Registrovaný: 11.2.2013
Auto: E91 320d 2007
Kraj: Prešovský

Re: M47 vs N47 v e91 kvalitatívny rozdiel? [Motory 18d, 20d]

Sobota, 18. Januára 2014, 07:53

Igmaus napísal:
Chalani ja netvrdim ze nemate na servis povedal som to obrazne lebo poznam kopu ludi coza kazdu cenu musia mat bmw a potom vyplakavaju ked musia nieco opravit. Mne sa tiez nepaci ako k tomu bmw pristupuje tiez mi jemne seveli motor - neviem ci to je retaz ale zatial to neriesim ked to zacne robit viac tak to dam vymenit a mam najazdene 98 000. Reagoval som hlavne na to ako sa tu niektori ludia k tomu stavaju ako keby to bola fatalna chyba kvoli ktorej nekupovat auto podla mna je to vydareny motor az na tu retaz ktoru treba casom vymenit tiez by som bol radsej keby som vedel ze to nebudem musiet niekedy v buducnosti riesit. A este niekto tu pisal ze odchadza turbo a dpf atd.. Toto su veci ktore odchadzaju na kazdom motore niekomu odidu pri 100tkm inemu zas pri 300tkm vsetko je to o tom ako sa clovek k tomu motoru sprava. Ja osobne keby idem kupovat novu f30 a nemozem si dovolit troj liter tak si kupim znova n47... Mozno to vyzera ze tu ten motor obhajujem az moc ale hovorim ako majitel tohoto motora a mam uz na nom nieco odjazdene a nedam na dopustit niektori ludia tu o nom hovoria ako keby to bolo najhorsie co bmw vyrobilo pritom ma bmw v ponuke omnoho viac kazovejsie motory a ja osobne radsej vymenim rozvodovu retaz ako riesit praknuty blok a podobne. A dalsia vec je ako sa vydari konkretny kus ci uz motor alebo cele auto viem ze niektori klubaci mali problemy uz od novoty, ja som napriklad za 98 000 km nemusel riesit ziadnu poruchu chodim len na bezny servis.


Takuto odpoved chce dotycny pytajuci sa na kvalitu pocut. S tymto prispevkom uz plne suhlasim. Spravna poznamka, ze zivotnost dielov je aj o rozumnom pristupe k motoru a teda k stylu jazdy. Hlavne je potreba motor nechat zohriat a potom mu davat na frak a taktiez vymena oleja max 15 000km. Stara mudrost "kto maze ten jede" ja velka pravda:) Su to moje skusenosti z inej oblasti strojnych zariadeni, ktore maju planovanu zivotnost daleko cez beznych 5000h ako to dnes u automobiliek je. Dnes sa kladie velky doraz na znizovanie nakladov s cim suvisi znizovanie hmotnosti. Tym nechcem povedat, ze sa znizuje kvalita, ale bohuzial clovek je tvor omylny a bezne dizajner urobi na 100 operacii jednu chybu. Tieto chyby boli v minulosti eliminovane robustnostou no nizsou ucinnostou motorov, kde v sucasnoti su to sofistikovane postupy eliminacie chyb. Dnesne vypoctove metody typu konecnych prvkov su silne nastroje a preto mame motory s lepsimi parametrami vykonu ako to bolo v minulosti. Vzdy je nieco za nieco, treba najst tu spravnu hranicu. Takze obecne BMW ma jedny z najlepsich dieslovych motorov s najvyssou ucinnostou. Daju sa o tom popisat cele strany, ale to tu nepatri,no musel som sa zmienit. Inak pani, EGR je jedno z najvacsich kurvitiek v motore. Pokial je vaha zduchu v poriadku sanie je ciste a spalovaci priestor bez karbonu, vsetko funguje spravne. Ak je vsak jedno zo spomenutych mimo urcity limit, casom nastanu problemy s DPF a turbom. EGR funguje ako znizovanie emisii prvych par tisic km a potom postupne zacne svoje poslanie kurvitka. Nebojte sa autu z casu na cas nalozit pri plnej zatazi az do obmedzovaca, spalovaci priestor s turbom a dpf to potrebuje (odstranuju sa usadeniny karbonu)!
 
Užívateľov profilový obrázok
Michaell_1
Príspevky: 162
Registrovaný: 6.4.2009
Auto: e90 1.8D LCI
Kraj: Žilinský

Re: M47 vs N47 v e91 kvalitatívny rozdiel? [Motory 18d, 20d]

Nedeľa, 19. Januára 2014, 14:14

Pani ked sa to tu tak rozobera chcem sa spytat ci ma motor N47 hlavne 130kw verzia tiez to nestatastne turbo ako pri 120kw (mitsubishi elektronicky ovladane) alebo je tam uz ine lepsie??? A tiez som niekde cital ze lci ma uz piezoelektronicke vstreky zevraj su lepsie co je na tom pravdy??? Rozhodujem sa ci bude lepsie riesit stare overene M47 ale r.v. 2006 alebo novsie 2008 n47 lc?i Pri lci by som sa na tu retaz nejako uz pripravil. Radsej by som kupoval novsie auto len ci sa to oplati, ci je ta retaz take najvacsie kurvitko alebo je tam toho viac co sa serie?
ex passat b5 1.9tdi
ex e39 2.8i 141KW
ex e36.1.8i 83KW
 
Užívateľov profilový obrázok
madxface
Autor témy
Príspevky: 630
Registrovaný: 13.1.2014
Auto: f34, e91
Kraj: Žilinský

Re: M47 vs N47 v e91 kvalitatívny rozdiel? [Motory 18d, 20d]

Nedeľa, 19. Januára 2014, 16:03

Pokial viem, od marca 2007 do minimalne 2009 bola N47 montovaná bez zmeny.

Michaell_1 napísal:
Pani ked sa to tu tak rozobera chcem sa spytat ci ma motor N47 hlavne 130kw verzia tiez to nestatastne turbo ako pri 120kw (mitsubishi elektronicky ovladane) alebo je tam uz ine lepsie??? A tiez som niekde cital ze lci ma uz piezoelektronicke vstreky zevraj su lepsie co je na tom pravdy??? Rozhodujem sa ci bude lepsie riesit stare overene M47 ale r.v. 2006 alebo novsie 2008 n47 lc?i Pri lci by som sa na tu retaz nejako uz pripravil. Radsej by som kupoval novsie auto len ci sa to oplati, ci je ta retaz take najvacsie kurvitko alebo je tam toho viac co sa serie?
Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
route66
Príspevky: 81
Registrovaný: 24.2.2011
Auto: E90 318d
Kraj: Bratislavský

Re: M47 vs N47 v e91 kvalitatívny rozdiel? [Motory 18d, 20d]

Nedeľa, 19. Januára 2014, 20:23

No toto by aj mna zaujimalo, lebo na viacerych miestach som cital o tych Mitsubishi turbach. Mam N47 rv 2007, ale turbo mam Honeywell.

madxface napísal:
Pokial viem, od marca 2007 do minimalne 2009 bola N47 montovaná bez zmeny.

 
Užívateľov profilový obrázok
Michaell_1
Príspevky: 162
Registrovaný: 6.4.2009
Auto: e90 1.8D LCI
Kraj: Žilinský

Re: M47 vs N47 v e91 kvalitatívny rozdiel? [Motory 18d, 20d]

Nedeľa, 19. Januára 2014, 22:43

Tak potom tam muzseli zmenit turbo lebo to mitsubishi z elektronickym ovaladanim lopatiek odislo hadam uz na kazdom M47 120kw.
ex passat b5 1.9tdi
ex e39 2.8i 141KW
ex e36.1.8i 83KW
 
Užívateľov profilový obrázok
upir156
Príspevky: 2321
Registrovaný: 25.11.2012
Kraj: Trnavský

Re: M47 vs N47 v e91 kvalitatívny rozdiel? [Motory 18d, 20d]

Nedeľa, 19. Januára 2014, 23:03

Mám M47N2 a turbo mám pôvodné...
 
cejsi
Príspevky: 7
Registrovaný: 21.11.2012
Auto: BMW 525d F11
Kraj: Zahraničie
Bydlisko: München

Re: M47 vs N47 v e91 kvalitatívny rozdiel? [Motory 18d, 20d]

Pondelok, 20. Januára 2014, 12:28

Mam tez 320d N47 r.v.2009, najeto 220tkm. Pri 200tkm jsem radeji menil rozvody, protoze retez uz docela sustil.
Menil jsem vsechno co se tyce rozvodu, krome klikovky.
Cena byla cca 450€ za dily a za praci cca 220€(a to mi jeste borec delal spojku a setrvak). Motor sel ven, ale mechanik s tim nemel problem.

Jinak musim rict, kdyby nebylo tohoto problemu, tak jsem s 320d velmi spokojen. U jinych aut bych musel rozvody take delat...
Auto jsem kupoval, kdyz melo 120, ted mam jak jsem psal 220 a nikde me auto nenechalo...
Na dvoulitr jede pekne a spotreba porad kolem sesti...takze za me zatim spokojenost.
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: M47 vs N47 v e91 kvalitatívny rozdiel? [Motory 18d, 20d]

Utorok, 21. Januára 2014, 00:17

Aj mitsubishi aj to turbo co je v N47 sa kazia,vo viacerych pripadoch som ho videl uz pri 150 000km K.O. V N47 sa oska ale uz lame na polovicu v turbe,takze by nemal nastat samozapal...osebne som videl 4ks tych turb a vzdy zlomena oska napoli....
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
Užívateľov profilový obrázok
madxface
Autor témy
Príspevky: 630
Registrovaný: 13.1.2014
Auto: f34, e91
Kraj: Žilinský

Re: M47 vs N47 v e91 kvalitatívny rozdiel? [Motory 18d, 20d]

Streda, 22. Januára 2014, 21:06

Ja ako zakladateľ témy ďakujem všetkým za rady. Išiel som radšej do M57 :)
Obrázok

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní