zdravím, musím aj ja zareagovať k danej problematike.
U mna je to BMW 320d E90tka r.v. 2007 myslim typové schválenie január,, (zajtra pozriem presne, plus typ motora)
V skratke, auto som dostal do ruky pri najazdených 132tisic. a chod motora bol myslím na diesel dobrý.
Tažko povedať , nakoľko som predtým jazdil iba na Kia Sportage benzín a Mercedes C220d r.v. 2008 a to sa nedá porovnávať s bmw..
K veci, po 135tisicoch sa mi pri zapatej klime začal ozývať klepot, tak som usúdil, že bude na chybe klima. Navštívil som jedného ´´odborníka ma bmw´´ v Trstíne a absolvoval som diagnostiku.
Pc vyhodilo že km sedia, stočené to nebolo, takže na chybe by mal byť ventilátor a silent bloky ,
zobral 50e s tým ze mi to opraví ale ventilátor stojí 170e a silent bloky tak 50e plus robota...
Mne osobne sa to nezdalo tak som navštívil ďalšieho mechanika nech povie svoj názor, predsa len
viac hláv viac rozumu.
Kedže išlo o klepot, ktorý vychádzal od remenice (najväčšie gumenné koleso co sa tam vrcí ) to som zistil s novodurovú trubku ktorú som prikladal k remeniciam od alternátora, vodnej pumpy atd..
klepot vychádzal od stredovej tak som pozrel cenu,,, 235e Corteco ,,, objednal a dal vymeniť.
Ale ešte predtým som sa stavil v servise kde majú mašinu na dopĺnanie klímy a kontrolu či je niekde netesnosť. Mašina vyhodila hladinu pre môj typ auta 590mg ,, pravda predtým som to dal známemu dofukať ( opravuje chladničky tak tam dačo pustil),,, len problem bol ze tam pustil 790mg, a bez kontroly oleja,, tak odporučam servis kde to robi origoš mašina,, :) ,, dostal som pekne bloček s tým ze to nikde neuniká ..
Ale klepe,,
takže došla remenica, dal som ju vymeniť. Aaaaaa neklepe, ani pri záťaži od klímy motor išiel krásne hladko, dá sa povedať že ticho, na diesel. ˇ
Šlak ma išiel trafil ráno keď som išiel do roboty, piskot , piskot, strašný piskot.