... všetko o BMW ...
Moderátori: salat, barabas, alfi666
bmwbanan napísal:nemam skusenosti so ZF prevodovkou v 2.0d motor M47 tak sa chcem majitelov opytat ze pri prudsom rozbehu z miesta alebo pomalej rychlosti vyzenie auto otacky do cca 2.5-3 tisic drzi ich tam a zrychluje az sa dostane zaberom na uroven tych 3000 tak pokracuje vyssie uz aj otackami nielen rychlostou... pretoze mercedes c220cdi w204 s 5 stupnovym automatom sa spraval inak
PeqpeK napísal:myslim ze tvoja prevodovka neuzamyka hydromenic pri pomalsej rychlosti ako tie novsie...to si mal na mysli? ze necitis ten tah ako pri manuale a otacky nemaju priamu umeru s otackami kolies?
bmwbanan napísal:... ja mam obute 19" a tiez 255 gumy, aj to moze mat na to vplyv ?
madxface napísal:
No samozrejme ze to ma vplyv ... vaha kolies a sirka pneu robi svoje. Osobne by som asi na dvojliter 255tky a este ktomu aj 19tky nedaval kvoli lenivejsiemu autu, ale chapem, ze z estetickeho hladiska je to spicaMas aspon nejake lahsie Mkove disky?
ono ked sa velmi nudis a chces zistit v domacich podmienkach a mas aj zimnu sadu, resp. nejake origo 16/17 palcove 225, tak to tam nahod a mal by si mat pocit, ze motor sa ti bude menej trapit, alebo budes mat akceleraciu ako sa na 2L patri.
mne na trojlitri na 225 lietal zadok stale, teraz na 255 takmer vobec, aspon sa citim bezpecnejsie :)
Samozrejme to nevylucuje aj mozne technicke problemy, ale na to su tu uz iny odbornici...
Inak na googli toho najdes viac, 225 vs 255
bmwbanan napísal:
myslim, ze si to vystihol v jednej kratkej vete :) ... je to chyba alebo zastaralost auta ?
PeqpeK napísal:aky to mas rocnik? kamosova e90 2006 20d tiez neuzamyka, asi to bude normal :) ale furt to nie je take strasne ako u E46 :)
nez som prvy raz sadol do E60, tak som si myslel, ze takyto priebeh maju vsetky automaty, ale nie je to tak :)
ja citim ze mam hydromenic asi iba do 20-30kmh kde mi uz na dvojke uzamyka a auto ma reakciu na plyn ako manual, to iste plati pri spomalovani...sam si podraduje a je to citit, jazda z kopca detto, proste pomer otacok motora voci kolesam je po uzamknuti hydromenica staly...
a to s tymi kolesami na to nema vplyv...samozrejme, ze sa to prejavi lebo vacsia hmotnost a vacsi valivy odpor, to je logicke
bmwbanan napísal:
je to 9/2005 zaciatky toho auta, takze to bude asi normalne, mne sa to znormalizuje pri cca 60-70km/h, uvidim mozno sa vyjadri este viac uzivatelov... ale ked uz je v zabere cela ta spojka alebo ako to napisat, alebo ked si radim sam tak to ma iny priebeh taky silnejsi a lepsi (odpovedajuci otackam a rychlosti kolies)
a btw ako zistim aku ZF prevodovku presne tam mam ? asi je viac typov ak jedna sa sprava tak a druha inak, ci ?
polkov napísal:Takisto to aj mne robí, keď držíš plynový pedál v jednej polohe pri akcelerácií vybehnú otáčky, zastavia sa, ale rýchlosť stúpa, potom preradí vyšší kvalt. Úplne normálne správanie automatu, je to spravené dobre, predsa Ťa nebude trhať ako pri manuály keď si tam natvrdo sypeš rýchlosti, je to komfort a kvalitná práca z Nemecka.
P.s. sedel som vo viacerých motorizáciach, a robí to normálne na každej e90/e60.
e91 2008 automat
PeqpeK napísal:mne to tiez netrha ale radi plynule...no ked aj jemne pridam tak ma hned pritlaci, nevyletia otacky