... všetko o BMW ...
Moderátori: salat, barabas, alfi666
mikem101 napísal:
Mal som 330xd 5st automat (r.v.2003) a môžem potvrdiť, že súčasťou mojej "odbornej skúšky" automatu bolo, že som zastavil v kopci a po uvolnení brzdového pedálu nesmelo auto zísť ani o kúsok dole kopcom. Nemám vedomosť o tom, že by bolo auto vybavené asistentom rozjazdu do kopca.
Ďalšou skúškou bolo, že po zaradení do D sa malo auto samo pohnúť. Ale to všetci vedia.
Niekde som čítal (myslím, že autoojetiny.cz), že všetky E9x v trojlitrovom prevedení majú v štandarde asistent rozjazdu do kopca. Ja ho napríklad mám. Po zaradení rýchlosti v kopci drží auto bez pohnutia do uplynutia troch sekúnd. Dovtedy sa musím rozbehnúť, inak cúvnem.
presne cca 3 sekundy, tak to bolo na mrcedese co som mal pozicany a potom cuvol... cize teraz to asi nemam a pokial je gravitacia silenjsia ako volnobeh tak cuvnem...
mikem101 napísal:
Mal som 330xd 5st automat (r.v.2003) a môžem potvrdiť, že súčasťou mojej "odbornej skúšky" automatu bolo, že som zastavil v kopci a po uvolnení brzdového pedálu nesmelo auto zísť ani o kúsok dole kopcom. Nemám vedomosť o tom, že by bolo auto vybavené asistentom rozjazdu do kopca.
Ďalšou skúškou bolo, že po zaradení do D sa malo auto samo pohnúť. Ale to všetci vedia.
Niekde som čítal (myslím, že autoojetiny.cz), že všetky E9x v trojlitrovom prevedení majú v štandarde asistent rozjazdu do kopca. Ja ho napríklad mám. Po zaradení rýchlosti v kopci drží auto bez pohnutia do uplynutia troch sekúnd. Dovtedy sa musím rozbehnúť, inak cúvnem.
mikem101 napísal:To beriem. Jasne. Preto som ten test nenazval profesionalnym.
Rottwa napísal:Pozor aj na rozdiel medzi automatickymi prevodovkami, robotizovanymi, s hydormenicom, so suchou spojkou, s mokrou spojkou, s dvojspojkou...kazda sa sprava inak a nie na vsetky tieto pravidla platia plosne, ci uz je to drzanie v kopci, alebo posuv vpred v D