... všetko o BMW ...

Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k

reklamne predmety bmwklub.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
Kalis
Príspevky: 3
Registrovaný: 11.11.2007
Bydlisko: Bk

Re: E46/Odpojit klapky u sacieho potrubia,alebo nechat zapoj

Utorok, 22. Novembra 2011, 18:54

Zdravím, kdo by byl ochotný mi vyrobit záslepky a poslat?? Vše zaplatím předem, děkuji. Prosím PM
 
simky1
Príspevky: 3
Registrovaný: 19.11.2011
Auto: E46 110kw, *2004
Kraj: Prešovský

Re: E46/Odpojit klapky u sacieho potrubia,alebo nechat zapoj

Utorok, 22. Novembra 2011, 23:35

no ja viem zas taku verziu, ze aj zoslinene 4,5mm klapky sa oddtrhavaju, treba ich proste vybrat a dat dam na to urcene aluminuove zaslepky, a mas pokoj...tie klapky podstatny vyznam nemaju, oni tam miesaju zmes paliva a vzduchu, kvoli neviem comu, ked aj bez nich to slape perfektne...podla mna sa tam davali ako tzv "kurvitko", aby bolo co opravovat...vyber het a mas pokoj...
 
Užívateľov profilový obrázok
fox1k
Príspevky: 2241
Registrovaný: 27.3.2011
Auto: BMW
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Žilina

Re: E46/Odpojit klapky u sacieho potrubia,alebo nechat zapoj

Utorok, 22. Novembra 2011, 23:43

simky1 napísal:
no ja viem zas taku verziu, ze aj zoslinene 4,5mm klapky sa oddtrhavaju, treba ich proste vybrat a dat dam na to urcene aluminuove zaslepky, a mas pokoj...tie klapky podstatny vyznam nemaju, oni tam miesaju zmes paliva a vzduchu, kvoli neviem comu, ked aj bez nich to slape perfektne...podla mna sa tam davali ako tzv "kurvitko", aby bolo co opravovat...vyber het a mas pokoj...


nemiesaju ziadnu zmes paliva a vzduchu, ale na volnobehu upravuju vyrenie vzduchu (asi kvoli kulture chodu motora) :wink:
 
Užívateľov profilový obrázok
MuadDeeb
Príspevky: 948
Registrovaný: 12.12.2008
Auto: EX: E46 320dT 2005
Kraj: Prešovský
Bydlisko: Poprad

Re: E46/Odpojit klapky u sacieho potrubia,alebo nechat zapoj

Streda, 23. Novembra 2011, 09:35

Kalis napísal:
Zdravím, kdo by byl ochotný mi vyrobit záslepky a poslat?? Vše zaplatím předem, děkuji. Prosím PM


Napis chalanovi s menom swandes, ma ich z duralu, posle ti presne na tvoj motor.

K cisteniu - najlepsie sa osvedcil cistic karburatorov, to uvidite ako to ide. Najlepsie je ale samozrejme najpr oskrabat co sa da. A samozrejme kefa na cistenie flias.

Ja som to robil teraz v sobotu, robil som viac veci a vymienal aj zhavice tak som to hned zaslepil. Klapka na stvrtom valci isla tazko von a pliesok uz nebol najrovnejsi.
Bol som prekvapeny, az take zasrate to nebolo, bude to pravdepodobne tym ze v zahranici (odkial som ho doviezol) maju kvalitnejsiu naftu.
We ride together, we die together - Bad Boys For Life
Ford Escape 3,0 V6 XLT Limited
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: E46/Odpojit klapky u sacieho potrubia,alebo nechat zapoj

Streda, 23. Novembra 2011, 11:15

fox1k napísal:

nemiesaju ziadnu zmes paliva a vzduchu, ale na volnobehu upravuju vyrenie vzduchu (asi kvoli kulture chodu motora) :wink:


Múdro.....tu je to presne z WDS

Swirl flap control DDE 5.0
The adjustable swirl flaps are located in the tangential channels of the intake system and are opened and closed according to the operating status of the engine. The swirl flaps are closed under the following conditions:

at low engine speeds and low injection volumes (map-controlled)

The swirl flaps generally remain open when

the coolant temperature < 15°C OR

the intake air temperature < 15°C

Function
The pressure converter connects the vacuum unit with the vacuum supply by means of hoses. When activated by the DDE control unit, the changeover valve switches vacuum to the vacuum unit. The vacuum unit actuates the control rod and the swirl flaps close. The control rod is up against the rear stop when the swirl flaps are open.

Troubleshooting
If a fault is detected in the control of the pressure converter, the following faults may be detected:

4130, Activation short circuit to B+

4141, Activation short circuit to B-

4152, Activation circuit break

4153, Excess temperature output stage

Effects of faults
If the swirl flaps stick in open position: Deterioration in exhaust gas characteristics in lower speed ranges otherwise no effect.

If the swirl flaps stick in closed position: Power loss of approx. 10% at higher engine speeds.



Electrical swirl flaps DDE5.0/DDE6.3
The adjustable swirl flaps are located in the tangential channels of the intake system and are opened and closed according to the operating status of the engine. The swirl flaps are closed under the following conditions:

at low engine speeds and low injection volumes (map-controlled)

The swirl flaps generally open when

the coolant temperature < 14 °C OR

the amount of fuel > 24 mg OR

engine speed > 2250 rpm OR

the intake temperature < -5 °C.

Function
In the case of the M57 TU with exhaust emission stage EURO 4 and the M67 TU, an electric motor activates the control rod to close the swirl flaps. The control rod is up against the rear stop when the swirl flaps are open.

The swirl flaps are sealed when closed in the tangential ducts with rubber gaskets.

Effects of faults
If the swirl flaps stick in open position: Deterioration in exhaust gas characteristics in lower speed ranges otherwise no effect.

If the swirl flaps stick in closed position: Loss in power output of approx. 10 % at higher engine speeds, danger of engine overheating.
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
Užívateľov profilový obrázok
eko.fresh
Príspevky: 3137
Registrovaný: 2.3.2008
Auto: bmw
Kraj: Zahraničie

Re: E46/Odpojit klapky u sacieho potrubia,alebo nechat zapoj

Streda, 23. Novembra 2011, 15:00

Effects of faults
If the swirl flaps stick in open position: Deterioration in exhaust gas characteristics in lower speed ranges otherwise no effect.


Detonaciu vo vyfuku som este nepocitil :mrgreen:
 
kosti123
Príspevky: 898
Registrovaný: 18.7.2010
Auto: e46 323Ci
Kraj: Košický

Re: E46/Odpojit klapky u sacieho potrubia,alebo nechat zapoj

Streda, 23. Novembra 2011, 18:07

Zle citas :) Znamena to zhruba "Zhorsenie charakteristiky výfukových plynov pri nizsich rychlostiach, inak ziaden iny ucinok".
 
Užívateľov profilový obrázok
eko.fresh
Príspevky: 3137
Registrovaný: 2.3.2008
Auto: bmw
Kraj: Zahraničie

Re: E46/Odpojit klapky u sacieho potrubia,alebo nechat zapoj

Streda, 23. Novembra 2011, 21:02

No jo, asi som si nedal spravne okuliare 8)
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: E46/Odpojit klapky u sacieho potrubia,alebo nechat zapoj

Štvrtok, 24. Novembra 2011, 11:40

toto je dobra tema, plynatost je vždy v kurze....))))
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
djlucky
Príspevky: 4
Registrovaný: 11.11.2011
Kraj: Trnavský

Re: E46/Odpojit klapky u sacieho potrubia,alebo nechat zapoj

Pondelok, 5. Decembra 2011, 23:50

touto spravou sa chcem podakovat swandesovi za zaslepky, v neposlednom rade chlapikovi s nickom TT-SIMIK a jeho tymu za 100%-tnu pracu, diagnostiku, pomoc so tryskami, rychle jednanie a cenne rady. Konecne si motor pradie ako ma. Pani velke Dakujem.
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12571
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: E46/Odpojit klapky u sacieho potrubia,alebo nechat zapoj

Utorok, 6. Decembra 2011, 11:34

No problém DJ.....)))))
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
Užívateľov profilový obrázok
Kubo320d
Príspevky: 250
Registrovaný: 15.11.2010
Auto: BMW 323CI :-)
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Orava-Levice

Re: E46/Odpojit klapky u sacieho potrubia,alebo nechat zapoj

Nedeľa, 15. Januára 2012, 21:27

takze ja som to uz mal spravene a to tak ze ostal tam iba hriadel a tak to bolo uz aj zaslepene hadicka podtlaku mi ostala zapojena no bola tam prevrtana dierka takze tlak mi unika cez navrtanu dierku no a musel som dat este jeden pliesok medzi diely č1 a 2 lebo mam niekde prasknuty chladic vyfukovych plynov lebo mi unikala chladiaca kvapalina no je to docasne riesenie kym nezaslepim aj EGR termostat :wink:
Prílohy
MTQ2ODJfcA==.png
MTQ2ODJfcA==.png (68.6 KiB) 1791 zobrazení
 
Užívateľov profilový obrázok
matysE46
Príspevky: 124
Registrovaný: 9.5.2011
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: Púchov - Záriečie

Re: E46/Odpojit klapky u sacieho potrubia,alebo nechat zapoj

Streda, 7. Marca 2012, 13:17

ma 320d 100kw 136PS r.v.99 manual tieto klapky..? #-o
 
Užívateľov profilový obrázok
swandes
Príspevky: 871
Registrovaný: 9.10.2008
Auto: BMW
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Silent Hill

Re: E46/Odpojit klapky u sacieho potrubia,alebo nechat zapoj

Streda, 7. Marca 2012, 18:00

matysE46 napísal:
ma 320d 100kw 136PS r.v.99 manual tieto klapky..? #-o

mozes kludne spavat...tento motor ich nema :wink:
"The rest has cars but You've got BMW"
BMW 330d E46 150kW/204Hp M Packet IIObrázok
Pribeh: pribehy-nasich-aut/black-pearl-trysky-repas-t80985.html
//Zaslepky sania,vyroba//
 
Užívateľov profilový obrázok
erikozo
Príspevky: 313
Registrovaný: 27.5.2011
Auto: e60 535d
Kraj: Trnavský

Re: E46/Odpojit klapky u sacieho potrubia,alebo nechat zapoj

Nedeľa, 29. Apríla 2012, 09:36

Caute. Akurat mam rozobrate sanie davam von tie klapky a davam tam zaslepky len sa chcem spytat kto mi poradi ako zaslepim ten egr ventil lebo ako nato pozeram tak fakt neviem:) treba odpojit nejaku hadicku tam alebo co? nechcem to dodzubat tak mi niekto poradte co snim a napiste to tak ako pre dementa nech to pochopim co a kde :)) DIIIIIIY MOC

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných