... všetko o BMW ...
Moderátori: alfi666, BinKooL, fox1k
semtex napísal:skusal si to dotankovat??:-))
Hyri napísal:daj plnu nadrz a napis ci to spravi zase. ale uplne doplna.
Hyri napísal:tak daj viac. kam ho striekas ?
asean napísal:Zdravím vás. Mám podobný problém. mám 320 d (e46) 2002 110kw .. Auto šlapalo bez problémov dlhú dobu...či zima , či leto .... teda okrem malých tech. a mech. vecí .... teraz sa mi však stalo, že mi pri jazde zhasol motor . Štartér točí no motor nenaskočí. Viem že na túto tému je tu dosť popisov , príspevkov , ktoré som si samozrejme prelúskal a ďakujem za ne , lebo som bol trošku v šoku čo mi na tento problém povedal servisák , bez toho aby čokoľvek urobil, alebo sa na auto aspoň pozrel . Povedal "100% vstrekovacie čerpadlo , cena cca 1200 e plus robota". Hm
Pozrel som teda postupne veci , ktoré sa pozrieť dajú ... poistka, relé ..odšrouboval som kryt pod vodičom a skúsil či čerpadlo točí .. vetšinou je počut aj ked sedim v aute ale pri otočení klúčika do polohy dva sa vždy rozbehlo a keď natlačilo palivo tak stíchlo ... no teraz toči stále (klúč v polohe dva) ...neviete mi poradiť či to tak má byť , alebo je problém niekde ešte pred čerpadlom ?...myslím tým niekde od nádrže?... objednal som nový palivový filter a podla vašich príspevkov začnem tam , ale ak mate nejakú ďalšiu radu, budem za ňu veľmi rád . Vďaka
Ešte jednu vec ..... keď budem skúšať či čerpadlo tlačí palivo a odpojim z neho hadičku , treba druhu stranu zaštipcovať aby nafta z druhej strany nevytekala ? ... aj pri výmene filtra treba zaštipcovať jednu aj druhú stranu?
asean napísal:Zdravím vás. Mám podobný problém. mám 320 d (e46) 2002 110kw .. Auto šlapalo bez problémov dlhú dobu...či zima , či leto .... teda okrem malých tech. a mech. vecí .... teraz sa mi však stalo, že mi pri jazde zhasol motor . Štartér točí no motor nenaskočí. Viem že na túto tému je tu dosť popisov , príspevkov , ktoré som si samozrejme prelúskal a ďakujem za ne , lebo som bol trošku v šoku čo mi na tento problém povedal servisák , bez toho aby čokoľvek urobil, alebo sa na auto aspoň pozrel . Povedal "100% vstrekovacie čerpadlo , cena cca 1200 e plus robota". Hm
Pozrel som teda postupne veci , ktoré sa pozrieť dajú ... poistka, relé ..odšrouboval som kryt pod vodičom a skúsil či čerpadlo točí .. vetšinou je počut aj ked sedim v aute ale pri otočení klúčika do polohy dva sa vždy rozbehlo a keď natlačilo palivo tak stíchlo ... no teraz toči stále (klúč v polohe dva) ...neviete mi poradiť či to tak má byť , alebo je problém niekde ešte pred čerpadlom ?...myslím tým niekde od nádrže?... objednal som nový palivový filter a podla vašich príspevkov začnem tam , ale ak mate nejakú ďalšiu radu, budem za ňu veľmi rád . Vďaka
Ešte jednu vec ..... keď budem skúšať či čerpadlo tlačí palivo a odpojim z neho hadičku , treba druhu stranu zaštipcovať aby nafta z druhej strany nevytekala ? ... aj pri výmene filtra treba zaštipcovať jednu aj druhú stranu?
midnight_man napísal:po dlhsej odstavke sa ti usadi bordel v nadrži a kym to nenasaje znova sajrat..jazdi. Tazko povedat takto na dialku ale ja osobne by som hladal problem medzi dnom nadrže a ústím trubky do CR čerpadla. Ci sa na diag nieco dozvies je tazka otazka..možno tam bude nejaka chyba o poklese tlaku na rampe... diagnostiku potrebuješ mat napichnutu ked startujes a auto nechytá, aby si vedel okamzite pozret merane hodnoty (že kde je pruser).
Sám musíš vediet ako často ti to robí....normálne chyt hadicku z podavacieho cerpadla v motore, predlž ju a celu nadrž vytlač do bandasky a sleduj čo to bude robiť. Naftu by malo tlačiť rovnomerne bez prestávok, prskania a podobne. V sacom koši nadrže si nemal sajrajt?