johnyfly1 napísal:a este jedna vec, nich mi nikto nehovori ze ked da elektricku vrtulu namiesto viscospojky tak mu pojde lepsie motor a klesne spotreba ked ta vtrula odobera a je napajana 40A poistkou...vyhrev zadneho okna a sedaciek su optori nej nic

Tam ide skôr o to,že visco sa ti krúti "stále" (áno všetci už vieme,že sa odpája keď je chladná atď.) aj keby brala len 0.1kW z motora tak je to len bonus
Pre mňa hlavný dôvod je,že visco je ako cinkulárka a všetko to vie pekne rozsekať,mne raz prdla jedna lopatka,tým pádom bola nevyvážená a sama sa "vyvážila" tým,že si odtrhla ďalšie lopatky a rozsekala kryt,chladenie altíka a jedna mi sekla nový chladič.
I keď je otázne prečo na E46 M3 dávali visco keď na 330 bola elektrika.

každopádne určite vedeli čo robia.
Ja mám skúsenosť s mechanickou vrtuľou zlú a dobre nakáblovaná elektrika s prípadným tlačítkou v kabíne odstráni vrásky na čele

Tak čo som sa dočítal na zahraničných fórach,že vraj E65 s visco má prietok cca 3528 m3/h čo je viac ako polovica prietoku elektrickej vrtule.