... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, k33p, Hugino, voMacK
Max-Max napísal:Lupo, ale Ronnie zas az taku picovinu nenapisal (mozno to zrkadlo, no dobre no). Ale - laser je skutocne iba bodove meranie, tzn luc sa zameria na automobil /radovo 1cm2/ a na zaklade odrazu a doby navratu luca sa vyhodnocuje rychlostr meraneho subjektu. Nasledne fotak robi foto. Presne preto sa neda LIDAR pouzit v hmle, pretoze laser proste strati svoju intenzitu sumovym rusenim. Neexistuje osvedcena metoda na vyrusenie luca, to by si sa musel jammerom trafit presne na miesto, kde sa zameral aj policajt a v rychlosti nanosekund dokazat dekodovat frekvenciu luca a sfazovat ho jammerom, aby meraci signal dostal chybnu odpoved. Ak by si chcel rusit cely predok auta, potreboval si generator jak zeleznicny vagon.
vseobecne sa skor pouziva polarizacna folia na celne sklo prip SPZ pretoze fotaky maju polarizacne filtre, pri pouziti spravnej folie na aute je na policajnej fotke vidiet cierne sklo, prip ciernu SPZ a to nie je relevantny dokaz priestupku.
ak sa mylim, oprav ma.
Max-Max napísal:Lupo, ale Ronnie zas az taku picovinu nenapisal (mozno to zrkadlo, no dobre no). Ale - laser je skutocne iba bodove meranie, tzn luc sa zameria na automobil /radovo 1cm2/ a na zaklade odrazu a doby navratu luca sa vyhodnocuje rychlostr meraneho subjektu. Nasledne fotak robi foto. Presne preto sa neda LIDAR pouzit v hmle, pretoze laser proste strati svoju intenzitu sumovym rusenim. Neexistuje osvedcena metoda na vyrusenie luca, to by si sa musel jammerom trafit presne na miesto, kde sa zameral aj policajt a v rychlosti nanosekund dokazat dekodovat frekvenciu luca a sfazovat ho jammerom, aby meraci signal dostal chybnu odpoved. Ak by si chcel rusit cely predok auta, potreboval si generator jak zeleznicny vagon.
vseobecne sa skor pouziva polarizacna folia na celne sklo prip SPZ pretoze fotaky maju polarizacne filtre, pri pouziti spravnej folie na aute je na policajnej fotke vidiet cierne sklo, prip ciernu SPZ a to nie je relevantny dokaz priestupku.
ak sa mylim, oprav ma.
slamec napísal:lupo, nerozčuluj sa
škoda ťa, ešte si mladý
(príspevky s OT a dementnými reakciami prestávam čítať)
lupo napísal:a este jedna vec k tym picovinam, co sa tu popisali. ked niekto nevie, ze aj svetlo (teda aj laser, keby nahodou niekto nevedel) je len druh elektromagnetickeho ziarenia a bude sa tu buchat do prs, ze to bude odrazat zrkadlom, tak prosim, ale nech tak robi na pokeci pripadne niekde inde, kde chodia -nast rocni a budu ho zrat...
killian napísal:Kazde viditelne svetlo a teda aj laser sa odraza na zrkadle.
slamec napísal:, ľudia, kedy sa naučíte rozmýšľať ?
killian napísal:ak tvoja basnicka otazka smerovala na mna tak by si mohol aj nejake argumenty prihodit...
lupo napísal:
prihodim za slamca
pasivna ochrana proti laseru spociva prave v tom, ze co najviac stazis odraz luca. takze cim svetlejsi lak auta, cim viac chromu, cim vacsia plocha znacky/svetiel a cim kolmejsia predna cast, tym je nameranie jednoduchsie a ucinnejsie na dlhu vzdialenost.
na druhej strane tmavy alebo este lepsie matny lak, ziaden chrom, mala plocha svetiel/znacky, spinave auto - to vsetko stazuje nameranie a znizuje ucinnu vzdialenost laseroveho radaru.
laser veil ako pasivna ochrana (nater na auto) pracuje prave na tomto principe a vymysel to teda v ziadnom pripadne nie je.
bohuzial, ako som uz predtym Xkrat pisal, treba mat zakladne poznatky z fyziky, aby clovek o zrkadle ako o obrane proti nameraniu nemohol pisat.
killian napísal:myslim si, ze zakladne poznatky z fyziky mam, dokonca aj z optiky a elektromagnetickych vln. Ak by si na predny naraznik nainstaloval velke konvexne zrkadlo, co by zakrylo cele auto, neodrazila sa teoreticky ziadna vlna naspat k zdroju a myslim ze o to islo tomu co prvy spomenul zrkadlo v tejto teme
lupo napísal:
prihodim za slamca