... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, k33p, Hugino, voMacK
 
											 
											speedfred napísal:Od 5.6 ideme na pár dní smer Nordschleife. Nechystá sa aj niekto odtiaľto?
 
											 
											
pistacik11 napísal:Chalani objednali kamion na odvoz áut a ja idem s autom na plaťáku. Možno zoberiem aj moto bo je tam pekná príroda na kochačku.Rád by som, ale s aktuálnym výfukom radšej neriskujem, aby som tam prišiel o papiere. Plus aktuálne čakám na servo, keďže ide na repas
spekillant napísal:pice daj sem nieco veselsie takto na rano, hentie pochmurne dementie hlavy mi len dojebu den.
mimo temu k vyfuckom - som uz asi stary boomer pojebaty, ale som uplne rad, ze EU tlaci na utlmene vyfuky a bmw nerobi pops&bangs. Sobotu bol v TT na lokalnom parkovisku zas nejaky brutal tuning zraz, tak sa tam zhlukli vsetky hrdzave hondy kivik z okolia. Vecer idem so psom, na predmesti mame dlhu rovinku, tak nejaky mily sused na celkom novej benzinovej X5 nejakej vyssej motorizacie samozrejme plny kotel na koniec ulice, otocit sa a naspat zas plny jebot. Mu ukazujem ci je v poriadku, ocividne aj muzi v rokoch a s postavenim maju svoje dni. Ale o zvuku som chcel, znelo to hnusne, ale aspon to pri preradeni len prdlo jak golf gticko s dvojspojkou, nez aby to strielalo jak kedysi, which is nice. Odkedy mi jebnuty ///mpowerov zbohatlicky kamarat vyplasil psa na mustangu lebo sa jebo musel ukazovat vedla lesika ako tomu vie ujebat nemam zlutovanie
Nemam co ine povedat k tomuto iba - suhlasim
Dendooo napísal:čim by to mohlo byť starobou z tým neurobíš nič ,netreba z toho robiť problém . Poviem ti na rovinu mám M62TU 100 000 km za 2.5 roka jediný krát som dal impulz štartéru a točil 7 sekúnd a nič . Na druhý pokus všetko v poriadku nikdy nič sa už podobné nestalo . tažko povedať či sviečka nedostala iskru alebo palivo nemalo pracovný tlak . Chystám sa meniť palivový filter pretože motory z vanosom M62TU majú na palivovom filtri regulátor tlaku paliva . Ale nevravím že má z tým spojitosť .Nazdar, dnes mi prvý raz po 50 tis. km zaštrajkoval motor - E38 740i M62B44TU. Pri rannom štartovaní štartér točil a motor sa aj snažil naskočiť (cyklicky - pár krát odpálilo a potom zas motorom točil len štartér a stále dokola každú 1 sekundu) no neúspešne. Pri ďalšom štarte (po vypnutí/zapnutí spínačky) motor nabehol úplne bez problémov ako vždy - a celú cestu dlhú 150 km išiel vporiadku. Čím to mohlo byť ?
Ako píšem motor toto za čas čo ho mám nikdy nespravil.
 
											 prosím o radu páni, zúfalá ženská potrebuje pomoc… auto máme mesiac (bmw 3touring 318d… tušim F31 to presne neviem), po mesiaci čo máme auto sme zistili že máme vôbec nejaké okno na kufri ktoré sa dá otvoriť, wauu
 prosím o radu páni, zúfalá ženská potrebuje pomoc… auto máme mesiac (bmw 3touring 318d… tušim F31 to presne neviem), po mesiaci čo máme auto sme zistili že máme vôbec nejaké okno na kufri ktoré sa dá otvoriť, wauu  ale problém je, že sa nám nezamkne… auto zamknuté aj kufor ale okno sa dá otvoriť ztlačením toho gombíka… kde je problém?? Som z toho na nervy, kedže v aute hoci čo a my odomknuté auto…
 ale problém je, že sa nám nezamkne… auto zamknuté aj kufor ale okno sa dá otvoriť ztlačením toho gombíka… kde je problém?? Som z toho na nervy, kedže v aute hoci čo a my odomknuté auto…Romane60 napísal:Máš originál senzory?Chlapci neviete o nejakom borcovi na severe Slovenska ?nejaky kontakt Ide o pdc senzori neviem si snimi pomoct už dlhodobo mi nejdu som zúfalý vadny senzor zevraj nieje a riadiacu jednotku som toez vymenil a nič .. ide o bmw e60