... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, k33p, Hugino, voMacK
voMacK napísal:Nejake zbezne info o nadchadzajucej 7er [G11/G12]
http://www.bmwblog.com/2014/12/14/new-2 ... al-wonder/
heroe napísal::lol: ved o tom som pisal ja netvrdim ze lepsi cas nemala, ale ten isty sofer nezvaldol M3 a stratil nad nou kontrolu. Ako mozes porovnat ciste kolo na D3 s kolom ktore ciste nebolo? Dalsia vec brzdy prave preto ze D3 je auto na kazdy den tak malo lepsi zaber na brzdach, jednoducho preto ze ich netreba zhriat aby brzdili. Test nebol objektivny a ani nemohol byt. Lebo boli testovane dve rozdielne auta aj ked na rovnakej patforme. A hlavne boli nastavene civilne podmienky a kriteria. Avsak skus tie auta postavit na realny okruh a urob ciste kolo potom uvidis. Lenze to by bolo zasa neobjektivne lebo D3 je na kazdy den nie na okruh.
Cize tvoje "fakty" su skreslene. Lebo ad1 nevidel som ciste kolo tej M3 preto nemozem porovnat casy a ad2 vacsie brzdy lahsej m3 ju zastavia neskor? Nebud smiesny. Vies velmi dobre ze to bola specificka situacia. A uz so samotnej podstaty obidvoch aut to nemozes porovnat lebo jedno je stavane na to aby brzdilo vzdy bez pripravy a druhe treba troschu nachytat aby malo pozadovany brzdny ucinok. Preto si myslim ze je ten test vytrhnuty z reality a nema absolutne vypovednu hodnotu.
P.s. test 0-100? Kolko to trvalo 4 sekundy? Keby to potiahli az do 250 ako by to dopadlo? Hm? To len dokazuje ze ten test sam o sebe bola blbost. Porovnavat civilne auto so sportovym v civilnych podmienkach a nedokonale. Naco? Civilne je postavene na civil aj ked s nim vies jazdit sportovo ale nie je to ono. Sportove je na sport aj ked s nim vies jazdit civilne ale nie je to ono. Rozdielne poziadavky na auto podla ich pouzitia vysvetluju vysledok.