... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, k33p, Hugino, voMacK
lupo napísal:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ty budes cez osobitny, dobastlovany privod privadzat palivo, ktore nebude cerpat palivova pumpa - RJ budes o tom sepkat do OBD zasuvky alebo odkial sa dozvie o tom, ze je tam "viac vybusnej zmesi"?
cista komedia tento thread, treba ho dat ako oznamenie/pobavenie uplne hore, nech to clovek nemusi hladat.
rasto524 napísal:
nie som ziaden odbornik ale je to nieco ako ked das kvalitnejsi benzin do auta.....auto ide lepsie a este ma aj mensiu spotrebu lebo ho nemusis vytacat do vysokych otaciek aby tahalo..........to znaci ze nemusis tolko slapat na podlahu a presne TOTO ti usetri to palivo..............
rasto524 napísal:nie som ziaden odbornik ale je to nieco ako ked das kvalitnejsi benzin do auta.....auto ide lepsie a este ma aj mensiu spotrebu lebo ho nemusis vytacat do vysokych otaciek aby tahalo..........to znaci ze nemusis tolko slapat na podlahu a presne TOTO ti usetri to palivo..............
lupo napísal:to je fakt ako sa bavit s -nast rocnymi, co otcovi "tunuju" fabiu 1.2htp, na forach vypisuju bludy o montazi turba, NOS ... a ked ich niekto posle tam, kam patria, tak su este urazeni.
xtreme napísal:tak ho nechaj nech si to vyskusa,nie? ked mysli ze to bude fungovat je to jeho vec..
ukaz mi jedno auto, ktore ma mapy robene na 95okt benzin a po natankovani napr. 100okt benzinu ide lepsie
Helldiver napísal:Je ich hodne vela (samozrejme sa nejedna o ziaden velmi citelny narast vykonu), lebo ziadne auto nejde podla 100% pevnej mapy, ale z mapy sa beru iba zakladne hodnoty na ktore sa aplikuju korekcne faktory a konkretne mapa predzapalu sa upravuje podla knock-senzorov s tym ze RJ sa neustale pokusa v pravidelnych cykloch ist za na "hranicu" a akonahle detekuje naznak detonacie, tak cukne s predzapalom naspat... Pri takomto skusani bude so 100okt palivom hranica detonacii dalej a RJ teda pobezi blizsie k nej ako s 95okt palivom.
Helldiver napísal:Jasne ze nema:)) ja som len reagoval na Lupovu vetu, k tomu vodikovemu experimentu som sa uz vyjadril na minulej strane a viac k tomu neni potrebne hovorit.
lupo napísal:
ukaz mi jedno auto, ktore ma mapy robene na 95okt benzin a po natankovani napr. 100okt benzinu ide lepsie.
toto vsetko znaci akurat jedno - nemas ani zakladne znalosti z chemie, fungovania spalovacich motorov ako takych a najma o priprave zmesi, co je v tomto konkretnom pripade najdolezitejsia vec. mas ty vobec sajn o tom aky AFR musis mat pri prevadzke na vodik? vies o tom, ze ak dodas viac paliva musis dodat aj viac vzduchu? och joj.
kamaratovi co chodil na gymnazium (to ma byt akoze uspech???) a teraz chodi na vysku (??? asi chodi na teologicku fakultu) povedz, nech usilovne studuje, potom mozno nebude tliachat blbosti.
to je fakt ako sa bavit s -nast rocnymi, co otcovi "tunuju" fabiu 1.2htp, na forach vypisuju bludy o montazi turba, NOS ... a ked ich niekto posle tam, kam patria, tak su este urazeni.
Helldiver napísal:Je ich hodne vela (samozrejme sa nejedna o ziaden velmi citelny narast vykonu), lebo ziadne auto nejde podla 100% pevnej mapy, ale z mapy sa beru iba zakladne hodnoty na ktore sa aplikuju korekcne faktory a konkretne mapa predzapalu sa upravuje podla knock-senzorov s tym ze RJ sa neustale pokusa v pravidelnych cykloch ist za na "hranicu" a akonahle detekuje naznak detonacie, tak cukne s predzapalom naspat... Pri takomto skusani bude so 100okt palivom hranica detonacii dalej a RJ teda pobezi blizsie k nej ako s 95okt palivom.
rasto524 napísal:
ten kamarat nechodi na teologicku ale na ekonomicku
Helldiver napísal:Sorry, ale fakt som sa ta nezastaval, nazor na vodikovy experiment mam rovnaky ako zvysok osadenstva tuna. Prisposobenie mapy z 95okt na 100okt palivo je jemnucke doladenie predzapalu, ked to ma bezat na vodik tak to je zmena jak krava vo vsetkych faktoroch (predzapal, mnozstvo vstreknuteho paliva...), to je samozrejme uplne mimo drobnych korekcnych moznosti seriovej RJ.