... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, k33p, Hugino, voMacK
cretino napísal:stary koberec ma vyhodu, ze ked sa pohnes, nemusis znova zastavovat aby si ho zobral, nechas ho jednoducho tam..
dethXtreme napísal:zdravim...dnes som celkom pekne zapadol, tak pri tej prilezitosti ma napadla otazka...ked nieje na aute svor, tak sa toci len koleso co je v zabere ak tomu dobre rozumiem...ked svor je, tak pri pretoceni kolesa ktore ma zaber,zacne tocit aj to druhe.spravne? ak je to aspon z casti pravda, tak moja otazka znie, akym sposobom donutim aj koleso ktore v zabere nieje, aby sa pohlo? (klasicky diff)
(modelova situacia: su vyjazdene neskutocne kolaje, pod tym je lad, a sneh je kasovity...vy sa chcete otocit, a zrazu to nejdepridavate plyn, ale toci sa len jedno koleso, pod ktorym je uz lad...to druhe koleso sa ani nepohne :) )
dethXtreme napísal:jasne, uz som to pochopil...ale myslim ze by bolo lepsie keby sa tocilo prave to v zabere...ale asi to nieke take jednoduche :)
dracik.bmw napísal:No podla mojho nazoru ti nepomoze ani svor...Bo ten ma iba 25% svornost co je dost malo...Cize ak bude jedno koleso na lade a druhe na asfalte napr.Tak bude hrabat to na lade bo to svor aj tak nezopne...Musim to ja poskusat vsetky situacie!Ci sa budu tocit obe kolesa
m4x napísal:nejake videjko ako je spraveny svor ? :-))
Jannci napísal:
drako, to je picovina. ked ti jedno kolo smyka na ceste, tak dure sa pomaly toci. resp. dalo by sa povedat, ze ked ti odlahcene kolo spravi otacku, tak zatazene kolo ti spravi 1/4otacky. preto so svorom je haluz prejazd cez zaveje, to ti zacne tancovat zadok presne kvoli tomuto
Majo napísal:samosvor v zime narobi viac skody ako osohu, pretoze to pri prejazde zakrut na klzkom povrchu bude driftovat, takze aby to bolo ovladatelne musis ist pomalsie ako bez svoru.
A keby to bol aj 75 percentny samosvor tak niekde v zaveji by bol uplne nanic, ked totiz jedno koleso presmykuje tak to druhe sa ani nepohne. To by musela byt 100percentna uzavierka.