... všetko o BMW ...
starynovy napísal:Praveze D5 bola super spolahliva bavime sa o 5valci . Mam osobnu skusenost,dokonca chlapikovi ktoremu som to predal tak mal asi 4 krat 5 valec a kupuje iba to . Jasne kultivovanost moze byt lepsia a spotreba sa asi da dat lepsia tiez. Praveze mne tie Volva pridu dost bytelne ,kopu rieseni je este takych staromodnejsie solidnych, tieto novsie uz ale neviem. V svete motorov tu novu XC90 moc ale nechvalili co sa tyka spolahlivosti.Tak to je vecna debata.. "mam kamosa co siel na velorexe, jebol do kamionu 70 celne a vysiel po svojich". Ak sa chce niekto spoliehat na tieto stastne pribehy nech sa paci.V zabiedove tuto vedla jebol B5.5 prasat, co je tak v bezpecnosti level E39, bokom do rovnako velkeho forda ci francuza po smyku a vsetci zomreli. Hopla. Ja by som sa spoliehal na stare dobre zakony fyziky pretoze ked do 2,5t SUV jebne stara fabia ktora vazi 1,3t, rovnakou rychlostou, v pomere hmotnosti sa rozdelia aj tie Gčka.
Chod do volva, maju tajny recept na bezpecie.. to su dogmy asi ako, ze japonske auta su top alebo, ze bmv musi cosi vydrzat neee..kktiny zakorene z 90.tych rokov. Dnes ma kazdy solidny vyrobca pristup k rovnakej technologii. Inak ten D5 tiez nebol moc slavny ale od kedy si ficia na žabacích motoroch nevidim zmysel to kupovat.. myslim, ze eld nesnival o nejakej pojazdnej chladnicke co mala este Audi 5 valec.
starynovy napísal:Ja neviem kolko iteracii toho motora bolo, folfo ide uplne mimo mna ale posledna generacia s 1800bar vstrekovanim dost bezne praska na vlozkach, blok na styl bmv motorov. Ale jako jooo nieje to katastrofa, z tych pouzitelnejsich motorizacii.
Variacii dost, 5 valec 2.4 5 valec 2.0 a potom 4valec, tie 5valce su dost odolne tie dalsie uz menej