michaltt napísal:ani nacipovany diesel neda dole 330i v serii.
A podla toho ci pises ber benzin, pretoze ak sa 'rad povozis" tak tomu dieslu by si mohol casom ublizit
ale no tak :-) ukaz..
231 koni proti 270 +- a 300nm proti 500-600nm v dizli :-)
ale o to tu vobec nejde, s tym 330d das nemas problem dat dole hocico na nasich cestach, nahanal som sa s Rkovym golfom na dialnici, do 230 som sa ho drzal a to sme boli v aute traja.. tak isto to bude aj s 330i urcite..
len si treba porovnat tie pre a proti.. dizel sa zohrieva velmi tazko, aj ked teraz ked uz su teploty vyssie je to radikalne kratsia doba ako pri teplotach pod 10 stupnov.. tym padom to neni vhodne na velmi kratke trasy.. dalej, mas tam zhavice, trysky, turbo, vselijaku moznu aj nemoznu elektroniku, tie opravy su mam taky pocit nasobne vyssie ako pri 330i.. co sa tyka spotreby, chcel by som vidiet 13 litrov pri 330d, to tomu treba fakt jebat vkuse.. cez zimu som mal priemer 7,6 co je celkom slusne.. ale jazdil som dost casto dlhsie trasy, 30km tam a hned 30 naspat.. tam mi ta spotreba klesla, na kratsie to je urcite viac.. ale stale menej jak pri 30i. lenze na druhej strane tu niekto pridal inzerat s 30i s lpg, a to uz je ina kava, tam sa spotrebe 30d velmi priblizis a stale naklady na servis su skoro ziadne, ked kupis zachovaly motor..
takze je to fakt na tebe, ked chces, tak z 330d vysupes 340koni a 750nm - vid donuzova raketa, kde sa s 330i nedostanes ani v najvlhsom sne.. ale tam je to uz ina investicia a ktovie kolko to tak vydrzi ten motor..a samozrejme spotreba asi tiez nebude v lete 6/100 jak seriovy 30d

ale blizsie tej 330i..
p.s. preco mas v podpise 330d? uz si kupil?
