... všetko o BMW ...
boborjelotor napísal:Sportove sedacky nema. Boli tam vacsie kolesa, DAB radio a podobne. Nic z "lepsich" casti vybavy. OK. Skusim pumpnut VIN a uvidime. BSI skontrolujem. Dik za radu. Pytal som sa na predlzenie zaruky na 5 rokov. To bolo +1200Eto nove nemoze byt 6 mesiacov stare, moze byt 6 mesiacov od prihlasenia na sk znacky, ale produkcia f31 skoncila v juni 2019. takze auto ma minimalne 1 rok (aby sme rozlisovali vek auta a dlzku evidencie).
ved daj VIN tej "novej" 318i co to ma za vybavu, ale ak je manual advantage, predpokladam, ze tam nebudu ani len sportsitze
nehovoriac teda o tom, ze ta 318i trojvalcova bude mat na dialnici a v meste spotrebu ako 330i zato s polovicnym vykonom a 220nm...
za mna ak akceptujes jazdenku tak f34 320d, z benzinu je tam cokolvek nizsie ako 330i podmotorovane a bude to zrat rovnako ci viac ako 330i, a nejde tam o zrychlenie 0-100 ale 80-120, 120-140 atd., ked potrebujes predbiehat na okreske a dialnici, 318i trojvalcova v efkach zabudni, ak ma to cislo byt menej ako 320 tak jedine 316d/318d
#edit
a je v tej "novej" 318i aj basic service inclusive, alebo len zaruka? lebo pokial to nebolo auto vypozicane cez BMW Rent na pol roka, alebo inym sposobom zapozicane/prenajate tak aby majitelom zostal importer/dealer, tak je mozne, ze tam BSI nebude, ak to niekto leasoval s tym, ze to je len na pol roka. to si skontroluj ak nevies.
PeqpeK napísal:Mam taky pocit, ze po 3 rokoch v 118D MSport uz zacinam byt postihnuty :) Ale fakt je, ze ked nad tym rozmyslam, tak hola 318i asi nebude lepsia alternativa ako proceed ...Inak tym GT som mal na mysli F34, nie Kiuak zvazujes tieto dve znacky, asi lepsie kupit Kiu, kym este nie si postihnuty, potom to ide do penazi...
bmwmpower82 napísal:ono praveze uz padlo za tie 2r a 80k kmNove alebo proceed, to rapotaku 320d by som nesiel ,to auto padne strasne na hodnote
pablohablo napísal:F31 318i skoro hole - 26000 s DPHmohol by si aj napisat ktore auto kolko stoji nech mame predstavu
RTG napísal:Dik. Viac menej si mi potvrdil, co som si myslel. Ze 318i je (minimalne pocitovo) podmotorovana oproti 118d. Netrufam si odhadnut ako moc sa lisi MSport podvzok co mam od toho advantage, ale na 100% nie je Advantage tak dobry. Takze zazitok z jazdy tam moc nie je. Ja si na vrtuli nezakladam. Ale hladam nieco, co ma bude bavit. Nie len posunovadlo. V tom bola ta 118d fakt super. Najzabavnejsie auto ake som kedy mal a napriek tomu prekvapivo usporne. Vysledok = budto jazdenka BMW s lepsim motorom a vybavou alebo nieco ine. Ja viem, ze to je kacirstvo sa na to pytat tu, ale co by si uvazoval ako alternativu tej 320d? Zatial mam na liste Proceed.Ale pozastavuje, len naco to stale komentovat? Mne pride cista sedlacina si kupit premiu, kde som podmotorovany a vybavou na urovni SSE.
Ak chces nieco vecsie, lebo argument je rodina, tak chod do nizsej strednej, kde budes do 30k aj slusny vykon aj vybavu mat a bude to nove. Nebudes mat sice modru vrtulu na ohurovanie neznaleho suseda (znaly sa ti vysmeje rovno za tu kombinaciu), ale pokial si na tomto nestavias budes spokojny. Alebo potom jazdenu 320d. Jednu F34 sme mali ale na firme a mala par vecsich problemov. Vecsina riesena na zaruku. Ked skoncila totalkou, vsetci zainteresovani sa potesili.
boborjelotor napísal:Hladam automaty. Jedine 318i bola manual kvoli cene. S automatom uz bola cena skoro 27RTG a ta jedna F34 ma vypovednu hodnotu o poruchovosti vAacsiny F34? to nie je ako F07 vs F10, ze polovica podvozku na F01, je to taka ista trojka ako F31 s inou plecharinou a bezramovymi oknami.
jaro a tie jazdenky co pozeras hladas len manual?
RTG napísal:Nevadi to skosenie oproti F31?Jasne, ze nie je vypovedna hodnota ziadna. Len som pisal skusenost. Problem tam bol s x-drivom, nieco s napravami,a potom este cosi, kedze som tym nejazdil, tak som to nejako neriesil a kedze je to identicke auto inak, tak z hladiska priestoru radsej F34, ta je fakt priestorov slusna.