Piatok, 19. Augusta 2011, 09:08
Ja som zasa cital/pozeral nejaky test, kde sa vyjadrili odbornici, ze E46 M3 je poslednym track car zo serie BMW M, ktore sa este aj na tracku citi OK, je to auto, s ktorym sa vam este chce zist z dialnice, a ist ho poprehanat po okreskach a tracku.
Vraj E9x M je uz autom, s ktorym sa vam z dialnice nechce velmi zist, chce sa vam tam s nim ostat ..., citi sa tam lepsie, ....
Tak neviem. Nemal som este tu moznost.
No porovnal som a skusil E39 M5 a E46 M3 a je to cca min 15s rozdiel

M5 ma skoro 2t, a bojovanie s vahou v technickej casti S ringu, este na nie dokonalych gumach je ako o zivot. Je to presne, ako povedal dodo, auto na presuny v desiatkach a stovkach km, tam sa citi najlepsie... a je pre mna bezkonkurencne. Zatah a zvuk V8 v E39 M5 je orgazmicky.
Naposledy upravil/-a
Vlado Behun v Piatok, 19. Augusta 2011, 10:33, upravené celkom 1 krát.
Ex - Renault 5 TL, Renault 5 GT Turbo, Fiat Uno Turbo, Peugeot 106 1,6 GTi, Ford Focus ST, Impreza Sti (now)
Ex - BMW E30 325 Coupe
Ex - BMW E36 316 Compact
Ex - BMW M3 E36 3,2
Ex - BMW M5 E39
Ex - BMW M3 E46
Current: Non BMW (+ E46 Compact 2,0d)