... všetko o BMW ...
Mato1911 napísal:A načo chceš meniť reťaz?Na benzinoch sa netrhali či?Ma teda ešte niekto nejaké skúsenosti alebo znalosti s tým čo som sa pýtal na začiatku a prečo bola založená téma + niekto. Nejaká skúsenosť s výmenou reťaze a cena výmeny na 3.0 i
miki012 napísal:A načo chceš meniť reťaz?Na benzinoch sa netrhali či?
Mato1911 napísal:Tá reťaz sa dá skontrolovať.robí to tu na klube simik.Veď práve to neviem a sranda je v tom že niekto tvrdí že treba a niekto že nie napadlo ma už len tu založiť tému a čo sa dozviem tu
voMacK napísal:Tak pri takych km a takom veku sa moze posrat cokolvek. Cize mas dve moznosti. Bud zariskujes, ale nechas si nejake chechtaky bokom na eventualny velky servis. Alebo si priplatis a kupis nejaku Fkovu 6er. s najazdom do 100 000km.
Fuxxo napísal:ta druha moznost je popici![]()
nekupuj E63 za 13tisic ale nasetri si dalsich 25 a kup F13
ale ta uz potom nebude mat dusu, takze pozor na to :-O
inak ked jazdis a servisujes E65, tak si myslim ze s tymto nebudes mat problem tiez.. a ten motor je lacnejsi na udrzbu jak taka V8, takze tiez by to malo byt vpohode.. retaz by som neriesil, to je malo km na to aby ju trebalo menit, a keby aj, tak vymena komplet brzd ta bude stat rovnake prachy, takze to niesu az take zavratne sumy.. jak ked sa odjebe prevodovkahlavne si skontroluj tu, jak radi, aj za studena, a manualne si prejdi vsetky stupne, pod zatazou, normalne, atd.. kukni tlmice ci niesu vytecene, lebo tam potom tiez treba menit najlepsie vsetky a vsetko okolo.. ked to ma dynamic drive, tak kukni na stabilizatory ci ten picus velky ovalny netece.. skontroluj idrive jak funguje, casto odchadza bluetooth modul, alebo zosik ked to ma logic 7, a vsetko to je na jednej optike, cize potom idrive ked prepinas trva pol hodinu, alebo sa resetuje a robi kokotiny.. da sa to obist jednoducho ale lepsie je neriesit to.
tym padom ideal by bolo zamerat sa na faceliftove modely, ked mas taku moznosttam je to o dost lepsie vychytane. a uplne najidealnejsi by bol manual, ale to asi nezozenes.. potom by si mal vystarane celkom pekne
Fuxxo napísal:tak to je parada potom45000km na tu prevodovku je pohoda a ked to tak pravidelne menil (co urcite nerobil, len to tvrdi
) tak je to ok.
navyse ten 3liter benzin nema nejaky extra krutak, jak V8 alebo dizel, takze vseobecne tam vydrzia tie prevodovky viac.. aj ked na mojej 650ke, ma 245000km a automat je relativne ok, trhne to v nejakych 3500 otackach pri preradeni zo 4 do 5, ale da sa tomu vyhnut a potom je to vpodstate ok. olej som menil prvykrat pri 180-190 tisic, lebo sice v servisnej knizke napisali doktori v bmw ze bol meneny, ale samozrejme ze len faktura bola od toho a filter v prevodovke s datumom 2006 a olej cierny jak uhol..
Fuxxo napísal:daj si to skontrolovat tu retaz ked tak, ale ja by som sa toho nebal..
inak s tym trhanim za studena je to v poriadku, sice slabsie jak 650ka, ale robi to aj moj 8kvalt na novom aute s necelymi 30 000km, takze je to normalka.. ale to trva len prve mozno 2-3-4km, potom je to ok
Fuxxo napísal:nie, tak sa to nerobi.. robi sa to tak, ze sa objednas do zf pakra, alebo podobnej zf firmy (niekde aj v novej bani je tusim, ja som bol v brne), a oni maju presne na to masinu co ti to cele vyplachne a vymenia aj filter, ktoy je na ZF 6HP vlastne cely spodny kryt prevodovky.. sice to stoji 400-500€, ale vies ze to mas 100% spravene.
mne napriklad tiekla prevodovka, cely spodok od polky az po koncove tlmice bol od oleja prevodoveho, a zistilo sa ze (ako 9 z 10 tychto prevodoviek) tiekla pri konektore riadiacej ci co to bolo, proste konektor ktory ide do prevodovky bol napicu, tak aj to vymenili..
Fuxxo napísal:Ok vdaka myslím že už viem všetko :)jasne nekona sa ziadne ojebavanie, lebo stojis pri tom, ukazu ti tvoj filter, ukazu ti masinu jak filtruje, jaky olej ide von a jaky dnutakze tam neni problem urcite.
za 350€ by som im to ojebal o hlavu akurat tak hento