NORI330Ci
Tu mas ten spominany postup na tvoju paluboFku:
Postup:
1. Motor vypnuty
2. Stlacit a podrzat tlacidlo na reset kilometrov
3. zapalovanie do polohy 2 nestartovat!
4. Po kratkej dobe display zacne automaticky ukazovat sub-testy hlavneho menu 0.1. Horna cast displaya zobrazi "TEST 0.1"
Sub-Test:
12345 1.0 VIN cislo auta
4812 1.1 Vyrobne cislo karoserie
834762 1.2 Vyrobne cislo hlavneho palubneho klustera (budiky)
010203 1.3 Index kodovaco/diagnostickej zbernice (portu)
3495 1.4 Datum vyroby auta (kalendarny tyzden/rok)
04_600 1.5 Cislo hardware/software palubneho klusteru (HW:04, SW:6.00)
415_06 1.6 Hodnota injektoru, pocet valcov, faktor motoru.
U dalsich submenu treba stlacat tlacidlo resetu kilometraze v intervale kratsom ako jedna sekunda. Presuvanie sa po dalsich castiach submenu je za pomoci druheho tlacidla palubneho klusteru. Stlaca sa bud kratko alebo dlhsie. Toto dava pokyny pre palubny pocitac zobrazovat dalsie sub-testy hlavneho test menu alebo pokracovat v dalsom hlavnom menu
testu.
Normalne su dalsie casti hlavneho menu zamknute. Preklikaj sa na test 19
TEST 19 Lock/Unlock
Sub-test: L-On L-OFF
Display sa meni z "L-ON" na "L-OFF" kazdu sekundu. Na odomknutie dalsich casti menu stlac tlacidlo palubneho klusteru akonahle sa display zmeni na "L-OFF". Testy sa automaticky uzamikaju po skonceni prace s testovacimi funkciami alebo vypnuti kluca. Velka nevyhoda oproti mojemu "pohrebaku" kde tieto funkcie zostavaju odomknute az do vypadku prudu...
TEST 2 - Test palubneho klusteru - Zobrazi vsetky kontrolky a ich funkcnost. -vianocny stromcek?
TEST 03 - SI Data nieco ako konstantne/premenne hodnoty
Sub-test:
1500 3.0 = litre
0 3.1 = Periodicita inspekcie auta v dnoch (servis)
TEST 04 - Okamzita spotreba paliva
Sub-test:
0267 4.0 = 26.7 litrov/100km (?)
0073 4.1 = 7.3 litrov za hodinu -v zavyslosti od zatazenia motora a otacok
TEST 5 - Spotreba na dosiahnutej vzdialenosti
Sub-Test:
0195 5.0 = 19.5 litrov/100km
226 5.1 = dojazd na zostavajucom mnozstve paliva (226km)
TEST 6 - Mnozstvo paliva v nadrzi
Sub-Test:
237415 6.0 = Mnozstvo paliva v priemere
*LH sensor input = 23.7 litrov (lava cast kodu uvedeneho hore)
*RH sensor input = 41.5 liters (prava cast kodu uvedeneho hore)
0652 6.1 - Celkove spriemerovane mnozstvo paliva v nadrzi = 65.2 liters
0667 6.2 = Indikovane mnozstvo paliva faza
* 1 = oba senzory su ok
* 2 = jeden senzor zlyhal
* 3 = nepravdepodobny udaj senzora
TEST 7 - Teplota a rychlost
Sub-test;
032 7.0 = teplota chladiva 32C
245 7.1 = vonkajsia teplota 24.5C (pravdepodobne okolna teplota motora ak je vysoky udaj)
5283 7.2 = otacky motora 5,283RPM
058 7.3 = digitalna rychlost vozidla 58km/h
TEST 8 - Vstupne hodnoty v HEX forme
Sub-Test;
XXX 8.0 az 8.3 = Hex kod, vstupy palubneho klusteru.
TEST 9 - Napatie baterky
Sub-Test;
125 9.0 = 12.5v
TEST 10 - Kodovanie krajiny (zmena jazyku?)
Sub-Test;
02 10.0 US 02
TEST 11 - Kod palubneho klusteru
Sub-test:
000003 11.0 = kod
TEST 12 - nepouziva sa
TEST 13 - Gong Test
Sub-test;
GONG 13.0 = aktivovanie gongu stlacenim tlacidla (zaznenie gongu je oneskorene)
TEST 14 Zlyhanie pamate (nesluzi ako diagnostika)
TEST 15 az 18 - nepouziva sa
TEST 19 - funkcia zamknutia a odomknutia testov
TEST 20 - priemerna spotreba paliva - korekcna konstanta. (NEMENIT!!!)
Konstanta sleduje predosly system a upravuje hodnoty v rozsahu od 750 do 1250. Hodnota nastavenia je nastavovana len v pripade instalovania noveho klusteru (servis). Ak je to potrebne hodnota sa zadava na pozicii test 20 pomocou tlacidla. Korekcna konstanta sa meni stlacenim sub-test tlacidla jednotkami, desiatkami a stovkami hodnoty konstanty. Jednotlive cisla sa budu menit od 0 az po 9 na kazdej pozicii hodnoty az kym nie je dosiahnuta potrebna hodnota.
Sub-test;
XXX9 20.0 = stlac tlacidlo pre zmenu jednotiek
XX5X 20.1 = stlac tlacidlo pre zmenu desiatok
12XX 20.2 = stlac tlacidlo pre zmenu stoviek
TEST 21
Sub-test;
Reset 21.0 = resetuje software. (!)
POZNAMKA: Pouzitim test fukncie 7.2 sa zobrazi digitalny tachometer. Odporuca sa pouzit na kalibraciu ruciciek v pripade ze sa kluster rozoberal a rucicky nie su spravne umiestnene. Rovnako to plati pre digitalny otackomer motora. Ostatne hodnoty ruciciek sa nastavia podla objemu nadrze palivomer, a podla teploty motora teplomer. Display je pomerne nizko preto pocas jazdy treba davat dobry pozor a nerobit odcitavanie odchylky pri 6200 otackach na trojke...
