... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, Hugino, voMacK, k33p

mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
starynovy
Príspevky: 6198
Registrovaný: 10.6.2012
Auto: poruchový vergel
Kraj: Žilinský
Bydlisko: podomový servis na orave

Re: P O K E C -tu mozte kecat o comkolvek.

Streda, 15. Januára 2020, 22:45

ňe ňe budme vdacni, ze aspon dakto to robi.. lebo nieje dost dezinformacii a hoaxov vsade, treba prilozit. :D
| 2012 A7 V6TDI | 2010 X6 40d | 2008 Q7 V8TDI |
| 1992 525tds | 1997 C 250TD | 2002 A8Q V8TDI | 1998 A6Q R5TDI | 2002 E 320CDI | 2004 ML 400CDI | 2006 320dAT | 2008 335dA | 2017 A6Q V6TDI |
 
Užívateľov profilový obrázok
Killo
Príspevky: 714
Registrovaný: 15.5.2008
Auto: lexaurin
Kraj: Trnavský
Bydlisko: Trnava & okolie

Re: P O K E C -tu mozte kecat o comkolvek.

Streda, 15. Januára 2020, 23:45

ja by som si stareho ako Juutubera predstavoval takto :
- starynovy vs 520d Xdrive, past vedle pasti pico


Alebo aj takto :
- bmv, endless money pit :D
- fancy fuel injection system, unfortunately this stuff breaks all the time
- everything is plastic, cheaply build, but it's not cheaply priced
a tak dalej :D
,,ale o tom my slovaci sme, nam sa robit nechce, tu vsetci chceme byt pravnici, doktori, politici, alebo minimalne lokalny majitelia zemegule. a na to potrebujeme minimalne najlepsie auto (ale za dobre peniaze) a tym napr BMW urcite je." (© Duffy)
 
Užívateľov profilový obrázok
starynovy
Príspevky: 6198
Registrovaný: 10.6.2012
Auto: poruchový vergel
Kraj: Žilinský
Bydlisko: podomový servis na orave

Re: P O K E C -tu mozte kecat o comkolvek.

Štvrtok, 16. Januára 2020, 01:14

Tak to si predstavujes zle, ja mam nervy iba jedny.. ziadny jebnuty low-cost vytvor mi nestoji za zdravie. :D A ten spiatocnicky kokot killmer oh dont get me even started. Idealne aby to bolo americke none of that euro rubbish, uplne primitivne s karburatorom. :D

Ale ked sa to tu tak rozbehlo tak mozem dat malu pikosku. Robil som susede zadrety motor v ix35, susede, inak by som sa toho ani nechytil. Akoze vsetko OK, naftova predokolka, manual. Okolo toho motora je vsade miesto, vsetko je pristupne a uplne jednoducho vymontovatelne behom pol hodiny max. Altik, starter, turbo, DPF, vstreky, zhavice..proste vsetko bez problemu 2-30 minut such such hotovo aj bez zdvihaku. Naprava je verna kopia felicie takze aj spojku si za poobedie pred bytovkou s kamosom zmastis no problemo. Proste to je auto kde sa asi najblizsie dostanes k tomu takemu staremu, ze sa v tom nejako mozes vrtat v garazi. Lenze toto su specializovane veci, obycajneho majitela-garaznika co si rad spravi zakladny servis sam aby mal pokoj na dusi zaujima pristup k tym bezne spotrebnym dielom. A tu nastal skrat. :D Prisham bohu, ze ten palivovy filter vyberas dlhsie ako DPF. Potrebujes dat do pice: Filterbox, sacie koleno, akumulator, drziak akumulatora, drziak RJ motora, RJ motora, odpojit palivove vedenia, odpojit konektory, zdemontovat cely filter aj s drziakom, mimo auta vymenit filter a skompletovat v opacnom poradi. No skoro som odpadol, znovu, miesta je tam vsade tri prdele.. Auto relativne stare, daka 2012.. filter podla mna OE lebo korejske hakibaki vsade. Ale nedivim sa, pretoze je tam tak zajebany, ze bezny zmrdo-servisak ktory nieje schopny vymenit palivak ani tam kde sa dostanes, tu iba mavne rukou a nauctuje ho. Na tej RJ motora su zaujimave patenty pre vytlacenie konektorov, to tiez vidim ako super potencialny sposob pripravit sa o liter za ECU pri vymene filtra paliva ked pridu sikovne murarskie rucicky. Mne nevadi vyberat motor kvoli rozvodu ale rozobrat polku motoroveho priestoru kvoli filtru to je na hlavu. :D

Tam pod tymi kombinackami, v tme v zadu to okruhle je rucna pumpicka toho filterhaltera. Tiez ju moc nevyuzijes, ide tazko a spickami prstov.. :D
20200114_220117.jpg
| 2012 A7 V6TDI | 2010 X6 40d | 2008 Q7 V8TDI |
| 1992 525tds | 1997 C 250TD | 2002 A8Q V8TDI | 1998 A6Q R5TDI | 2002 E 320CDI | 2004 ML 400CDI | 2006 320dAT | 2008 335dA | 2017 A6Q V6TDI |
 
tom6667
Príspevky: 218
Registrovaný: 24.9.2013
Kraj: Bratislavský

Re: P O K E C -tu mozte kecat o comkolvek.

Štvrtok, 16. Januára 2020, 01:32

pablohablo napísal:
som len obycajny ITckar s presedenou prdelou a prstami hebkymi jak maturantka s nakremovanymi nohami ale nerozumiem tomu celemu hejtu. to zato ze niekto robi jortub videa ma amnestiu na trepanie picovin do telky ? co ma toho cloveka posunut kvalitou obsahu dalej ak nie konstruktivna kritika ? Treba to brat aj tak ze tie videa pozeraju ludia co tie auta mozu aj kupit, akakolvek dezinformacia ich moze vyjst draho, tak nemozes do eteru len tak pustat picoviny ludom do hlavy. A ten rant je uplne od veci a cisty cringe, co je na tom ze je niekto ficovolic, ze je niekto cernoch z oravy, co to ma spolocne v tomto kontexte faktov ?
A rantove videa na dovazanie vydojenych nemeckych nepodarkov by sa zisiel, sme najchudobnejsi narod v EU ale bmv/audi mame snad najviac na hlavu, taka moderna chudoba. Pribrzdit tuzer kulturu xzibit lebo ludom jebe ako v sekcii astronomicke ceny ci katastrofy na predaj.
Sa to tu mieša riadne ten rant vs konštruktívna kritika. Teda podľa tam rozdiel je ale v tomto prípade by zrovna nejakého chudáka uchránilo pred nešťastnou kupou. Aj keď spoliehať sa iba na utube videá...to je ako by si niekto zle vybral auto a potom sa seriózne sťažoval na topgear recenziu :) a áno s ficom a jeho voličmi to ma spoločne úplne všetko lebo oni zavádzajú ešte viac a hlavne to ma oveľa ďalekosiahlejšie dôsledky ako nepodarená kúpa neforemnej kocky na kolesách (moc ma Gwagen nikdy nebral, ale to je iná téma). Ale zas je to strategicky kľúčová vec, beriem - keby nebolo načo piovat, maly by sme takmer prázdne krčmy, štadióny aj internetové fóra. Hejtu zdar! Pekný večer
 
tom6667
Príspevky: 218
Registrovaný: 24.9.2013
Kraj: Bratislavský

Re: P O K E C -tu mozte kecat o comkolvek.

Štvrtok, 16. Januára 2020, 01:41

starynovy napísal:
Tak to si predstavujes zle, ja mam nervy iba jedny.. ziadny jebnuty low-cost vytvor mi nestoji za zdravie. :D A ten spiatocnicky kokot killmer oh dont get me even started. Idealne aby to bolo americke none of that euro rubbish, uplne primitivne s karburatorom. :D

Ale ked sa to tu tak rozbehlo tak mozem dat malu pikosku. Robil som susede zadrety motor v ix35, susede, inak by som sa toho ani nechytil. Akoze vsetko OK, naftova predokolka, manual. Okolo toho motora je vsade miesto, vsetko je pristupne a uplne jednoducho vymontovatelne behom pol hodiny max. Altik, starter, turbo, DPF, vstreky, zhavice..proste vsetko bez problemu 2-30 minut such such hotovo aj bez zdvihaku. Naprava je verna kopia felicie takze aj spojku si za poobedie pred bytovkou s kamosom zmastis no problemo. Proste to je auto kde sa asi najblizsie dostanes k tomu takemu staremu, ze sa v tom nejako mozes vrtat v garazi. Lenze toto su specializovane veci, obycajneho majitela-garaznika co si rad spravi zakladny servis sam aby mal pokoj na dusi zaujima pristup k tym bezne spotrebnym dielom. A tu nastal skrat. :D Prisham bohu, ze ten palivovy filter vyberas dlhsie ako DPF. Potrebujes dat do pice: Filterbox, sacie koleno, akumulator, drziak akumulatora, drziak RJ motora, RJ motora, odpojit palivove vedenia, odpojit konektory, zdemontovat cely filter aj s drziakom, mimo auta vymenit filter a skompletovat v opacnom poradi. No skoro som odpadol, znovu, miesta je tam vsade tri prdele.. Auto relativne stare, daka 2012.. filter podla mna OE lebo korejske hakibaki vsade. Ale nedivim sa, pretoze je tam tak zajebany, ze bezny zmrdo-servisak ktory nieje schopny vymenit palivak ani tam kde sa dostanes, tu iba mavne rukou a nauctuje ho. Na tej RJ motora su zaujimave patenty pre vytlacenie konektorov, to tiez vidim ako super potencialny sposob pripravit sa o liter za ECU pri vymene filtra paliva ked pridu sikovne murarskie rucicky. Mne nevadi vyberat motor kvoli rozvodu ale rozobrat polku motoroveho priestoru kvoli filtru to je na hlavu. :D

Tam pod tymi kombinackami, v tme v zadu to okruhle je rucna pumpicka toho filterhaltera. Tiez ju moc nevyuzijes, ide tazko a spickami prstov.. :D
20200114_220117.jpg
Áno Kilmer je tazky vizionár, prvý od čias Jobsa. Ešte pred tie americké víejt anything rad podsúva toyotu pripadne lexus ako two ultimate driving machines. Ale zas nikdy mi ani nenapadlo kúpiť si tojotu...nie som automechanik, tak ja ti neviem :D
 
Szterbinsky
Príspevky: 43
Registrovaný: 31.12.2007
Kraj: Košický

Re: P O K E C -tu mozte kecat o comkolvek.

Štvrtok, 16. Januára 2020, 11:05

Stary a čo hovoríš na OM628 420cdi, je to zmena k lepšiemu? Alebo je trvácnejší closed deck OM642?
 
Užívateľov profilový obrázok
starynovy
Príspevky: 6198
Registrovaný: 10.6.2012
Auto: poruchový vergel
Kraj: Žilinský
Bydlisko: podomový servis na orave

Re: P O K E C -tu mozte kecat o comkolvek.

Štvrtok, 16. Januára 2020, 11:40

628 je 400vka. 420 je 629 a urcite nieje trvacnejsi ako 642 a dokonca ani 628. Je celkom pravidelne, ze tlakuje do vody a zriedkavo aj praskne blok tak, ze ide do srotu. Ked chce niekto powah tak bere i tak ale treba ratat s vydavkami, navyse sa na tom len malo da urobit v aute. 642 je proti tomu stary tazny kon, notoricky znamy unik oleja vo V a rozvod ktory sa ale da vymenit na aute tak ako na V8. Inak nema problem. Asi jediny V8 diesel bezne dostupny v europe, montovany do este pouzitelnych aut a nieje dojebanec dojebany je BTR/CCF od avdi, 628 alebo "kral servisov" je super spolahlivy ale okrem draheho G sa montoval sa len do zhnitych W163 a W220 takze co z toho.
| 2012 A7 V6TDI | 2010 X6 40d | 2008 Q7 V8TDI |
| 1992 525tds | 1997 C 250TD | 2002 A8Q V8TDI | 1998 A6Q R5TDI | 2002 E 320CDI | 2004 ML 400CDI | 2006 320dAT | 2008 335dA | 2017 A6Q V6TDI |
 
Szterbinsky
Príspevky: 43
Registrovaný: 31.12.2007
Kraj: Košický

Re: P O K E C -tu mozte kecat o comkolvek.

Štvrtok, 16. Januára 2020, 18:23

Obidve sa montovali aj do W211, co mi pride ako najzaujimavejsia kombinacia.
 
Užívateľov profilový obrázok
starynovy
Príspevky: 6198
Registrovaný: 10.6.2012
Auto: poruchový vergel
Kraj: Žilinský
Bydlisko: podomový servis na orave

Re: P O K E C -tu mozte kecat o comkolvek.

Štvrtok, 16. Januára 2020, 18:51

Tak ja sa toho nebojím, E420CDI bol vzdy taky maly sen lebo 350kW 1200Nm v Ecku poslanych na zadok musí byt zaujimave. Ale nemam na to cas a ani dako chut pretoze by ma to bavilo rok a potom to na slovensku nepredam ani za trojku. Krasne kusy chodia v DE aj po 5k, takze za mňa id do teho. 320cdi je vsedna picovina. Ked sa to dodrbe alebo budeš chciet tuhe kone, pis. :D
| 2012 A7 V6TDI | 2010 X6 40d | 2008 Q7 V8TDI |
| 1992 525tds | 1997 C 250TD | 2002 A8Q V8TDI | 1998 A6Q R5TDI | 2002 E 320CDI | 2004 ML 400CDI | 2006 320dAT | 2008 335dA | 2017 A6Q V6TDI |
 
Szterbinsky
Príspevky: 43
Registrovaný: 31.12.2007
Kraj: Košický

Re: P O K E C -tu mozte kecat o comkolvek.

Štvrtok, 16. Januára 2020, 19:04

Trochu ma odradzuje, pokial som to spravne pochopil, ze tieto V8 maju narozdiel od V6 ocelove vlozky valcov v hlinikovom bloku.
 
Užívateľov profilový obrázok
starynovy
Príspevky: 6198
Registrovaný: 10.6.2012
Auto: poruchový vergel
Kraj: Žilinský
Bydlisko: podomový servis na orave

Re: P O K E C -tu mozte kecat o comkolvek.

Štvrtok, 16. Januára 2020, 19:13

A co je na tom odradive? Vsak V6 ma tiez vlozku, to nieje nikasil. Akurat ta je tam na pevno. Podla mna je to naopak dobre, tak trochu dedictvo motorov pre tazky priemysel ktore mercedes tiež robi. Nieco sa stane alebo je to uz vybehane? V pohode vytiahnes vlozku a vlozis druhu uz vyhonovanu novu krasnu v krabicke. Tym padom ma blok neobmedzenu zivotnost.
| 2012 A7 V6TDI | 2010 X6 40d | 2008 Q7 V8TDI |
| 1992 525tds | 1997 C 250TD | 2002 A8Q V8TDI | 1998 A6Q R5TDI | 2002 E 320CDI | 2004 ML 400CDI | 2006 320dAT | 2008 335dA | 2017 A6Q V6TDI |
 
Szterbinsky
Príspevky: 43
Registrovaný: 31.12.2007
Kraj: Košický

Re: P O K E C -tu mozte kecat o comkolvek.

Štvrtok, 16. Januára 2020, 19:24

Mozno to bude ten dovod, preco tak rady tlakuju vodu alebo praskaju bloky alebo?
 
Užívateľov profilový obrázok
starynovy
Príspevky: 6198
Registrovaný: 10.6.2012
Auto: poruchový vergel
Kraj: Žilinský
Bydlisko: podomový servis na orave

Re: P O K E C -tu mozte kecat o comkolvek.

Štvrtok, 16. Januára 2020, 19:47

Bohuzial, mensia celkova pevnost. No nestretne to zdaleka kazdy, takze skoda lamentovat co ked.
| 2012 A7 V6TDI | 2010 X6 40d | 2008 Q7 V8TDI |
| 1992 525tds | 1997 C 250TD | 2002 A8Q V8TDI | 1998 A6Q R5TDI | 2002 E 320CDI | 2004 ML 400CDI | 2006 320dAT | 2008 335dA | 2017 A6Q V6TDI |
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9203
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: P O K E C -tu mozte kecat o comkolvek.

Piatok, 17. Januára 2020, 06:54

nova vlozka z fabriky je podla mna vzdy mensie riziko ako GO s neistym vysledkom
F31 330d estorilblau
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
Užívateľov profilový obrázok
starynovy
Príspevky: 6198
Registrovaný: 10.6.2012
Auto: poruchový vergel
Kraj: Žilinský
Bydlisko: podomový servis na orave

Re: P O K E C -tu mozte kecat o comkolvek.

Piatok, 17. Januára 2020, 09:11

Ako moze byt neisty ked vies co robis. :D
| 2012 A7 V6TDI | 2010 X6 40d | 2008 Q7 V8TDI |
| 1992 525tds | 1997 C 250TD | 2002 A8Q V8TDI | 1998 A6Q R5TDI | 2002 E 320CDI | 2004 ML 400CDI | 2006 320dAT | 2008 335dA | 2017 A6Q V6TDI |

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Google [Bot] a 6 neregistrovaných