... všetko o BMW ...
Moderátori: BlackMW, k33p, vilo

napiste napady kde sa stretnut a napady jak taketo nieco zorganizovat ... povodny napad bol len nejake to fotenie a kecanie ale nikde neni napisane ze z toho nemoze byt mega gril party BMW klubu ... ak by niekto chcel zvacnit svojich krasavcov napistemi zohnal som fotografku (MLADA MILA PEKNA) mohli by sme sa nekedy dohodnut a dat spolocne nejaku fotku alebo aj viacej ... cena je 5-10€ za auto podla toho jak sa dohodneme ... nizsie uz je pisane ze by to chalani spravili aj zadarmo takze tak
 napiste napady kde sa stretnut a napady jak taketo nieco zorganizovat ... povodny napad bol len nejake to fotenie a kecanie ale nikde neni napisane ze z toho nemoze byt mega gril party BMW klubu ... ak by niekto chcel zvacnit svojich krasavcov napistemi zohnal som fotografku (MLADA MILA PEKNA) mohli by sme sa nekedy dohodnut a dat spolocne nejaku fotku alebo aj viacej ... cena je 5-10€ za auto podla toho jak sa dohodneme ... nizsie uz je pisane ze by to chalani spravili aj zadarmo takze tak 

... ak by zapozovala slecna aj pri mojom tak by sme sa mohli dohodnuut
 ... ak by zapozovala slecna aj pri mojom tak by sme sa mohli dohodnuut 
cretino napísal:aj ja chcem fotit, mam nove nacinie
(sry za OT, nedalo mi to)

... hlavne nech sa ozve pan fotograf mal by som zaujem
 ... hlavne nech sa ozve pan fotograf mal by som zaujem )
 ) 

maiki napísal:taketo fotenia mavame obcas, dojde viac ludi a davame skupinove foto
(atmo ma teraz ukamenuje, lebo som mu stale neposlal fotky)
teraz v tomto pocasi je to na nic, kym nemame nejaku halu, ale medzi ludmi ktory sa stretavaju v stredy a soboty je viac fotakov, ktory to nacvakaju zadarmo, vratane mna
btw oprav si nazov temy
 ... takze v stredy to nejde ... ja som to povodne chcel len s kamaratom nafotit nejake pekne fotky na m´pamiatku potom ma napadlo ze Bratislavsky kraj tu nema skoro zadne fotky narozdiel od ostatnych tak ze ci by sme nedali neco taketo ... bol to len navrh samozrejme