máš doma diagnostiku ? :)..ja som mal v sobotu malé preteky :) s 325 TDS mojho kamaráta....tiež má ročník 1997...on má na tachometri 205 000 km a ja 260 000 km.....dali sme so šprint z miesta ....dva krát sme skúšali a obidva krát som pokazil štart

....ale na dvojke som ho dobehol...a na trojke som ho obiehal už ....
motor ide vo vysokých otáčkach dobre...len do 2000 je mrtvy...a má strašne lenivú odozvu na plyn....no zistil som že mám odpojenú váhu vzduchu...a ked som ju zapojil..auto vobec nešlo do otáčok a nemalo ťah....niekde tu na klube som čítal že ked je odpojená váha vzduchu tak to robí presne to kvoli čomu som vytvoril tuto temu....a to je to..že do tých 2100 otáčok je to lenivé a reakcia na plyn je katastrofálna..kdežto na tom predchádzajucom TDS ...váha vzduchu ešte nebola...tam aj na 4...po pridaní plynu v nízkych otáčkach auto začalo zaťahovať....:) a chip tam nebol žiadny podľa mňa lebo som skúšal zrýchlenie z 0 na 100 a na kolesách 205/45 R17 som to urobil za 11 sekund