... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, Kraken, johnyfly1

mmracing.sk
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: E36 325 TDS-pružnosť motora

Sobota, 7. Júla 2012, 11:50

srdiečko tam mám aj ja, som si myslel že to tam vyrazil bývalý majiteľ ale zrejme mali inžinieri v BMW dobrú náladu
stačí keď sa odpojí podtlaková hadička z EGR ale najlepšie riešenie je úplne zaslepiť prívod spalín napr. tým plieškom ako som to písal
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
bjukemen
Príspevky: 450
Registrovaný: 7.12.2008
Kraj: Banskobystrický

Re: E36 325 TDS-pružnosť motora

Utorok, 7. Augusta 2012, 19:05

..cest praci tak dakto daco nove.?..ja som aktualne vymenil zanovny IC a hral som sa z turbom tak aktualne mi to tlaci cca takmer 1.7 Bar!..a konecne sa to zacina aj hybat tak ako treba :)
 
Wincik
Autor témy
Príspevky: 1242
Registrovaný: 28.10.2011
Auto: BMW 325 TDS
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Tvrdošín

Re: E36 325 TDS-pružnosť motora

Streda, 8. Augusta 2012, 19:30

ja nič.....momentálne som v robote v čechách :/ ale akonáhle prídem v sobotu domov...budem sa mu venovať :)
 
bjukemen
Príspevky: 450
Registrovaný: 7.12.2008
Kraj: Banskobystrický

Re: E36 325 TDS-pružnosť motora

Streda, 8. Augusta 2012, 19:45

..a mne uz spojka kolabuje, musim riesit nieco silnejsie :( bo tych necelych 1.7 bar nerobi dobre ten 228mm krpani :!: ](*,)

asi 240mm ale nieto ziadny zotrvak pouzity slusny ..dnes som chcel aj omerat pruznost ale ako udrie turbo na 1.7 tak koniec
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: E36 325 TDS-pružnosť motora

Streda, 8. Augusta 2012, 20:47

komplet 240mm z e39 a lamelu nechať preobložiť, napr. tu (http://www.renovak.cz/), pošleš im, preobložia zašlú naspäť na dobierku, preobložia organikou HDS57, alebo kovokeramikou, ovšem najprv sa treba opýtať na cenu, tuším HDS je lacnejšie tam to spravia tak max. do 1000kč, keramika stoji aj 4x toľko
potom tá spojka vydrží aj pekne cez 400Nm, s tds turbom sa dostaneš tak na 370, max. 400 takže to vydrží s prehľadom
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
bjukemen
Príspevky: 450
Registrovaný: 7.12.2008
Kraj: Banskobystrický

Re: E36 325 TDS-pružnosť motora

Streda, 8. Augusta 2012, 21:25

..to viem ale nemam zatial ani zotrvak ani nic podobne, novy kupovat nebudem lebo je drahy takze az nic nezozeniem budem musiet dat preoblozit iba kalsicku lamelu ako pises organikou a dam o trochu hrubsiu lamelu, nech je vyssi pritlak.. origo turbo uvidime kolko vydrzi ale pojde aspon na 1.8 bar :)
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: E36 325 TDS-pružnosť motora

Štvrtok, 9. Augusta 2012, 16:17

a snímač tlaku na to čo povie? nepadá to teraz do núdzaku? lebo ten má limit tuším 1,6-1,7bar, alebo to máš softvérovo tiež upravené?
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
bjukemen
Príspevky: 450
Registrovaný: 7.12.2008
Kraj: Banskobystrický

Re: E36 325 TDS-pružnosť motora

Štvrtok, 9. Augusta 2012, 19:45

..neviem ale mam dojem ze ked to dlhsie podrzim na 5ke tak pri tlaku 1.5 pri 180 prestane tahat..ale mne to tlak nedrzi mam to taknastavene aby klesal po kuse..ked vymenim cidlo dam vyssi tlak,ale momentalne je to dobre zladene ani do takmer nedymí ani nic...
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: E36 325 TDS-pružnosť motora

Štvrtok, 9. Augusta 2012, 20:01

tlak už asi ďalej zvyšovať nemá cenu, lebo čerpadlo už bude kapacitne na hrane, a väčší výkon nie je len z vyššieho tlaku, k vzduchu treba aj naftu aby to šlo, takže by trebalo potom už aj nejaký zásah do čerpadla
napr. raz som niekde čítal že niekto dal upraviť sériovú (tuším 10mm) rozdeľovaciu hlavu na 11mm na tdsku a išlo to oveľa lepšie, zas 12mm hlavu tam nie je rozumné dávať, do 3000bude nafty zbytočne veľa že zadymíš ulicu a nad 4000 bude výkon rapidne padať (prípad jedného člena z dieselpower.cz)

keby kľaklo turbo a chceš niečo lepšie tak s turbom z 525d (tuším gt2052v) to bude veľmi pružné už odspodu, keď to šikovný ladič pekne naladí a bude to aj o niečo silnejšie ako s terajším turbom, s turbami z 530d (gt2260, 2556, atď.) budeš mať oneskorený nábeh tlaku, tak cca o 500ot vyššie, dobré na šprint, nevhodné na bežnú jazdu
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
bjukemen
Príspevky: 450
Registrovaný: 7.12.2008
Kraj: Banskobystrický

Re: E36 325 TDS-pružnosť motora

Štvrtok, 9. Augusta 2012, 20:15

..nedostatku nafty sa neboj naposledy som bol uberat a dost asi 10mg ja nebude hlavu menit za 12mm rozhodne nie ked tak 11mm ale take ambicie nemam seriove cerpadlo zvladne cez 200ps len to nikto nechce priznat..

..ano tak aj chcem urobit ze by som dal gt2052v ale to rychlo klakne,je male a ma velke EMP zatial staci obtok nad 2000ot to ide dobre a nizsie nejazdim
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: E36 325 TDS-pružnosť motora

Štvrtok, 9. Augusta 2012, 20:49

stačí aj cez 200ps :wink: , keď je všetko v sérii tak len chipom to dá 125-130kW, s vyšším tlakom sa aj cez 150kW dá, ale nemusíš zvyšovať k tomu tlak cez 1,7, radšej ostať pri 1,4 max. 1,5, a hrať sa trochu s ladením rj, bude to bezpečnejšie pre turbo aj pre motor
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
bjukemen
Príspevky: 450
Registrovaný: 7.12.2008
Kraj: Banskobystrický

Re: E36 325 TDS-pružnosť motora

Štvrtok, 9. Augusta 2012, 20:55

1.4 je evidentne malo to uz som ladil a skusal a bol velky dym, takto je to gut ako je to teraz mozno trocha nafty navyse by nebolo zle,ale najskorej vymenim to cidlo lebo mam dojem ze i tak to pada do nudzaku ale nie nejak drasticky ale len tak light :)
 
Užívateľov profilový obrázok
ViktorDDD
Príspevky: 9791
Registrovaný: 22.2.2009
Auto: BMW E34 525 TDS
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kr.Chlmec a BA

Re: E36 325 TDS-pružnosť motora

Štvrtok, 9. Augusta 2012, 21:10

hej to preto lebo to hádže do núdzaku cez 1,6bar a ty si tak na hrane, s 1,6 a keď pridáte ešte trochu na nafte (jemne to môže dymiť veď je to predkomôrka tam je to normálka) tak to pôjde na tom istom tlaku ešte lepšie
bežne keď tds vôbec nezadymí tak bude menej paliva ako má byť, jeden starý čerpadlár mi raz vravel "toľko treba vzduchu koľko stíha čerpadlo predymiť" :mrgreen:
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."
 
bjukemen
Príspevky: 450
Registrovaný: 7.12.2008
Kraj: Banskobystrický

Re: E36 325 TDS-pružnosť motora

Pondelok, 13. Augusta 2012, 19:32

..dalsie meranie prebehlo dnes a priemer z dvoch jazd vychadza na 80-120= 6.9s aj ked sa zda ze sa nic neudialo oproti minule musim povedat ze naposledy som tom meral zle letmo cize od 70 som slapil a od 80 som meral ale to je nespravne,teraz to bolo tak ako to ma byt...

..ale pokrok tu je zase k lepsiemu..dymivost minimalna...som spokojny.. pneu 225/45/r17 a dvaja v aute

..a na 3ke z 60-100= 4.9s

..ine zatial nemerane lebo spojka to nejako uz nepoberie ani zotrvak.. :mrgreen: :? :(
 
suchtoxxl
Príspevky: 245
Registrovaný: 18.7.2010
Auto: bmw 525tds E39
Kraj: Trenčiansky
Bydlisko: ilava

Re: E36 325 TDS-pružnosť motora

Nedeľa, 30. Septembra 2012, 07:29

bjukemen napísal:
..dalsie meranie prebehlo dnes a priemer z dvoch jazd vychadza na 80-120= 6.9s aj ked sa zda ze sa nic neudialo oproti minule musim povedat ze naposledy som tom meral zle letmo cize od 70 som slapil a od 80 som meral ale to je nespravne,teraz to bolo tak ako to ma byt...

..ale pokrok tu je zase k lepsiemu..dymivost minimalna...som spokojny.. pneu 225/45/r17 a dvaja v aute

..a na 3ke z 60-100= 4.9s

..ine zatial nemerane lebo spojka to nejako uz nepoberie ani zotrvak.. :mrgreen: :? :(


to uz moze byt parada,chcelo by to neake video

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 13 neregistrovaných