clovece,, ty uz kapotu auta otvaraj maximalne na vrakaci.,. jak ta mohlo napadnut odpajat hadice chladiaceho systemu na zohriatom motore? klobuk dole.. Teraz sa modli aby si tou tvojou jazdou neprestrelil tesnenie.. popripade hlavu.. 316, su na tieto veci "alergicke" .Auto ti kurit nebude ked je tam malo vody, auto sa bude prehrievat ked je tam malo vody , auto bude zavzdusnene ked je tam malo vody , hadice budu natlakovane ked je tam malo vody , tesnenie pod hlavou moze prasknut ked je tam malo vody , hlava moze prasknut(ohnut sa) ked je tam malo vody .... uvolni odvzdusnovaci srob , dolej vodu , vela vody , nastaruj, pockaj 2 minutky, zas dolej vodu , zavri chladic, pritiahni odvzdusnovak.. ale nie nadoraz , chod sa povozit . tak 5 km.. ked bude teplota cca v stvrtke budikov vypni motor .
Otvor kapotu , povol odvzdusnovaci srob, tak aby unikol vzduch.. -(para , bublinky) ,neobar sa.. hod na to handru ked to bude moc striekat .. ked to prestane , dolej vodu ,zavri dekel na chladici.. pritiahni odvzdusnovai srob.. a chod sa povozit.. ked sa auto nebude prehrievat a bude normalne kurit , si za vodou.. ked sa zacne prehrievat.. zastav.. nechaj to vychladnut.. a opakuj postup.. ak sa ti to ani na druhy(treti) krat nepodari.. hlava dolu.(teda za predpokladu ze ti ta voda nikde nevyteka) .A potom si zaloz novu temu....ale som sa rozpisal hned z rana
