Tak zdar
Niesom velmi na pisanie pribehu, ani velmi na pridavanie fotiek a k prvemu bawu co som mal (nech dobre sluzi novemu majitelovi) som ani nic nepridal

Ale tak nejako chcem aby na tomto fore, ktore mi uz mnohokrat pomohlo pri mojej ex a aj pri novsom auticku, bol aj nejaky vysledok z toho ako sa tu radim ked mam problem a ked sa nieco pokazi a ked vyberam vhodny diel atď... Preto strucne a vecne.
Moja
ex e36 318i, 85kW touring, madeira violet - je a bolo skvele auto a som rad, ze po rozhodnuti ho predat si naslo noveho majitela ktory ho dalej pouziva a neskoncilo na nejake nahradne diely. Pritom malo odkrutenych peknych 397 000 a nejake drobne ked som ho predaval. Podla mna neuveritlne cislo v porovnani s tym kolko bezne vydrzi benzinak od koncernu (mam aj prakticku skusenost).
Citim povinnost to tu napisat kvoli tomu autu
No a od jesene 2014 som sa stal hrdym majitelom
e46, 318i, 105kW, sedan, manual, titansilber 
r.v. 2001
Viem, ze vela toho "power" sa pod kapotou nenachadza, ale nevidalo na 330i ako som chcel
Tak vselijako prebiehal vyber aj kupa, ako asi v kazdej slovenskej rodine kde financie hraju hlavnu rolu, ale s vysledkom som spokojny

a dokonca aj manzelka takze
Teda uplne spokojny budem ked uskutocnim na aute svoje predstavy o tom, ako by malo vyzerat podla mojho gusta. Do niecoho som sa uz pustil a dokoncil, niektore veci su este hudba buducnosti
A inac je to povodne dovoz ITALIA

ale poslednych 5 rokov uz bolo na SVK
Vybava: asocial

ale zatial najvyssia aku som kedy mal sa priznam
No. Description
411 WINDOW LIFTS, ELECTRIC
441 SMOKERS PACKAGE
473 ARMREST, FRONT
520 FOGLIGHTS
534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING
650 CD PLAYER
661 RADIO BMW BUSINESS
785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS
855 LANGUAGE VERSION ITALIAN
862 DEF.OF EXHAUST STANDARD I COC DATASHEET
863 EUROPE/DEALER DIRECTORY
884 ITALIAN / ON-BOARD DOCUMENTATION
915 NO OUTER SKIN PROTECTION
928 TYIRE CONTROL
Series options
No. Description
548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING
dorobeny BCJedine co mi naozaj chyba su vyhrievane predne sedadla
Hned po kupe som sa pustil do udrzby a tak...co som povazoval za vhodne a spravne.
Najprv by som rad podakoval niektorym ludom ktory mi pomohli zohnat co bolo treba a vyriesit nejaky ten problem - konkretne:
mojmu mechanikovy a kamaratovi Danovi
Jaro (DS Auto)
Martin46 (autotechnik)
Crumar (bmwstyle)
Chronotimer
Rommya vlastne celemu klubu a tomuto foru lebo o dost tazsie by bolo byt majitelom BMW bez toho vsetkeho.. takze Vam vsetkym
Od kupi som menil a opravoval a doplnal:
-predna naprava t.j. komplet osadene ramena MEYLE HD+stabilizatory MEYLE HD
-predne brdzove hadicky
-nove snimace opotrebenia brzd. dosticiek
-filtre olejovy, pelovy, vzduchovy
-naplne olej v motore a prevodovke, brzdova kvapalina
-koncovy diel vyfuku
-sviecky NGK
-komplet retazovy rozvod motora
-vicko oleja
-pretesne veko ventilov
-pretesnena olejova vana
-pretesneny drziak olejoveho filtra+nejaky drobne uniky okolo
-vycistene sanie a klapka
-vymena listy osvetlenia ŠPZ
-oklamanie zatazoveho snimaca airbag-u spolujazdca
-nove AE 120 LED biele - Ultra High Power
-komplet LED osvetlenie interieru+ŠPZ + nove M-tech ziarovky H7 do stretavacich aj dialkovych svetiel
A co sa tyka vyslovene interieru:
-tacho kruzky + rucicky do cervenej farby
-podsvietena hlavica orig. radiacej paky BMW M-Power (presne vo farbe podsvietnia interieru)
-nove manzety radiacej paky a rucnej brzdy
-listy dekoru,tunel,panel klimy a vyduchy ventilacie do carbon-ovej folie

(niesom fanda carbonu velmi, ale vsetko bolo znacne opotrebene az sa na to nedalo pozerat, takze najlacnejsie riesenie

)
-vymena orig. CD BUSINESS RADIO za neoriginal (ano, vsetkymi zatracovany krok, ale po 10rokoch ficania na USB celkom logicky)
-zalepene calunenie stropu kvoli odliepaniu (lepidlo na vliesove tapety je zazrak na toto

)
Zmeny ktore mam este v plane tu nebudem nejako popisovat, ale snad nieco zavesim aj tu ..
No a aj ked som po prvom mesiaci stale nemohol spustit oci zo svojho noveho tátoša, urobil som mu len jednu fotku hned po dovoze domov.. este je tam dokonca vidno aj byvalu e36
