Zdravím Vás vážení klubáci.
Už to bude asi rok a pol čo som majiteľom môjho obúchadla. Až teraz nastal čas pridať sem svoj príbeh, keďže som na aute a okolo neho už porobil zopár vecí. Nedeje sa však žiaden tuning ani tuzing ani nič podobné. Meno obúchadlo vyfasovalo auto pre to, že z miláčika sa vykľulo viac praktické presúvadlo - žiaden cukrík. Dorazil to nejaký dobrák čo mi ho pred domom okľúčoval... Som však perfekcionista a nedokážem nechať akúkoľvek mechaniku opotrebovanú atď. Lak bohužiaľ obchádzam ale všetko ostatné sa pomaly začína približovať k stavu nového auta...
Otázka: Prečo BMW?
Odpoveď: Dobrá pozícia sedenia - nízko a medzi B stĺpikmi, motor za prednou nápravou, zadný náhon, perfektný pocit z jazdy, jazdné vlastnosti a úcta k filozofii typu BMW (Praktickosť na druhom mieste

, číslo jedna sú vlastnosti auta).
Auto je talian - tzn že 0% korózia podvozku a žiadne opotrebenie typu soľ a zima typické pre severské autá. Výfuk ako nový.
Kúpil som ho zo 175t km - bolo to servisované iba v autorizáku a tak som si v bmw dal zistiť históriu atď... K stavu auta tie km aj sedia takže som schopný tomu dôverovať.
Motorizácia je N42 B20A (2.0L - 105kw). Je to síce štvorhrniec ale napriek tomu sa vyťešujem z jeho 200Nm a malej spotreby.
Po kúpe a detailnejšej prehliadke ma prekvapilo zopár vecí ako napríklad už vymenená predná náprava, nový separátor a zopár ďalších drobností. Nadobudol som taký pocit, že to auto asi nebolo zanedbávané.
Čo dodať? Aha, výbava: (to bude krátke

)
S411A Window lifts,electric,front/rear
S534A Automatic air conditioning
S650A CD player
S661A Radio BMW Business (C43)
S785A White direction indicator lights
S818A Battery master switch
S928A Tire control
Ostatné neskôr
