Rozhodol som sa, ze pridam sem aj ja svoj pribeh, ktory budem pribezne aktualizovat a doplnat.
Moj zaujem a sympatie k znacke BMW sa vo mne zacali formovat uz od utleho detstva, kedy som dostal ako puzzle DTM verziu s E30 :) potom to pokracovalo roznymi autickami, clankami v casopisoch, sledovanim bazarov v neskorsom veku a podobne.. Po tom, ako som si spravil vodicsky som bol pevne rozhodnuty pre model E46.. chybala mi v tom case k tomu iba malickost, vtedy este asi 350 tisic korun, ale mal som plan a to bolo hlavne.. Isiel som proti prudu a namiesto toho, aby som sa stal dennym studentom na VS som sa stal externym a zacal som pracovat - k tomu som ale potreboval auto, ktore mi na to vsetko zarobi bezproblemovou a lacnou prevadzkou (Fabia).
Svojho sna som sa ale nevzdaval a ked bola prilezitost, kupil som si predchodcu vysneneho auta - v podstate pred-predchodcu.. :) Mozno ho zopar ludi z vas pozna jednalo sa o auto cisto na zabavu, bola to ostra eta s objemom 2,7 a velmi slusnouu jazdnou dynamikou.. Svojou sprostostou som o to auto prisiel a nastal cas bez BMW.. netrvalo to ale dlho a bol som rozhodnuty, ze to chcem znova - tak ma cesta zaviedla az k tejto nadhernej M3..
Bol zimny cas a ja som sa zacal rozhliadat po tej spravnej M3. Dlho netrvalo a mozno aj vdaka rozsirenej fame o tom, ze to auto bolo burane na lavu stranu, som sa na neho isiel pozriet. Pravda je taka, ze som tam nesiel s presvedcenim, ze budem hrdym majitelom Mka, ale zaujimalo ma..
Po dohodnuti terminu konecne nadisiel ten cas a ja som zacal pocitovat miernu nervozitu uz len z toho, ze co keby nahodou.. Vyckavali sme ne pumpe a vtedy sa to stalo.. Akonahle som ho zbadal na ceste, v mojich ociach nic ineho neexistovalo - videl som auto a okolo tmu :) ked prislo a ja som stal pri nom, bol som ohureny. Spravil som si zbeznu obhliadku po ktorej som s radostou zistil, ze teoria o buranej lavej strane bude asi mylna. interier vyzeral krasne, motor si priadol pekne pravidelne a sen sa staval skutocnostou. Tie iste pocity asi malo aj auto, lebo asi 5 minut otvorena kapota sa musela zavriet (vietor?) prave v momente, ked som bol zohnuty pri kolese a mal som ruku na blatniku. Ziadnym inym sposobom by som asi nezistil, ci sa mi do uzkej spary medzi kapotou a blatnikom tie prsty vojdu - no vosli sa.. :))) nastalo to povestne neme ticho a trvalo hodnu chvilu, kym mi tu kapotu otvorili - ale prsty to prezili a to je hlavne.. :) nasledovala skusobna jazda, prejazdy nerovnostami, trnavskou betonkou, mestskym obchvatom, testom brzd,.. Tu sme nasu skusobnu put ukoncili a dohodli sa, ze si zavolame.. Prva veta, co som povedal frajerke bola, ze som sa druhy krat zamiloval :) Pocity som mal kadejake, ruku strpnutu, prsty boleli jak slak a ja som mal ten povestny, priblbly usmev maleho stastneho chlapca v case Vianoc. Toto trvalo asi tak 20 minut. Po prekontrolovani udajov z KO bolo rozhodnute a po vecernom telefonate som sa stal viac-menej stastnym majitelom..
Cele sa to dotiahlo cez tyzden aj napriek nepriaznivemu pocasiu a odklade par dni, ale vysledok si myslim ze stoji za to
Popis vybavy:
Colour AVUSBLAU METALLIC (276)
Upholstery GRAU M3 STOFF (0640)
Prod. date 1994-01-17
243 AIRBAG FOR FRONT PASSENGER
301 DIEBSTAHLWARNANLAGE MIT ZV
510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM
530 AIR CONDITIONING
554 ON-BOARD COMPUTER
687 RADIO PREPARATION
710 M LEATHER STEERING WHEEL
804 SWITZERLAND VERSION
900 APPR. VEH.IMMOBILIZAT. ACC. TO AZT/TUEV
915 BODY SKIN CONSERVATION, DELETION