Caute
Tak po dlhom dlhom case cakania som sa minuly tyzden dockal konecne noveho povozu.
Spekuloval som dlho, nie len nad 2kou, ale aj nad f30,f32 a f12 lebo s rozpoctom na 2ku by sa dalo v ramci jazdenych vybrat aj tu.
No ale potom som na sluzobke v mnichove videl v BMW Welte estoril 2ku a nebolo co riesit
F30 a f32 su sice krasne o to pokoj, ale vzhladom (hlavne z predu) to 2ka podla mna vyhrava, f12 by sa sice urcite zohnat v 3.0 motorizacii dala, ale predpokladam ze tam by som padal na cumak pri servise.
S motorizaciou sa moc carovat nedalo, 220i,220d alebo m235i (co som musel silne odolavat, vela veci hned v zaklade a cenou som sa s mojim 20d vysplhal nad cenu m235i, ale kedze dost jazdim, spotreba nie je fakt pre mna zanedbatelna a celkovo je to uz auto ktore uz budi trosku viac pozornost)....takze nakonec som ostal pri 20d, so sport automatom a takou "lepsou standard" vybavou.
Motoricky som zatial velmi spokojny, jasne nie je to trojlitrova divocina, ale auto ide velmi svizne a je to fakt radost
Dlho som premyslal nad doplnkovou vybavou, hlavne navi, bola spolu s HUD jasna volba, ale kedze do dvojky sa hud neda dat,tak som upustil aj od nej. Chyba mi aj stmavovanie spatakov, ktore som ale ja magor zabudol zafajknut(treba dorobit :/ ), spolu s rozsirenym informacnym displayom, ktory zabudol pre zmenu buchnut dealer do konfiguracie, kedze sme ju par krat menili, co uz
co si tak narychlo spominam navysse som dal:
profesional radio/hudba
automaticka klima
vyhrievanie sedaciek
bixenony
bluetooth+usb atd
PDC (kde som dlho dumal aj nad kamerami, ale ked som mal mesiac k dispozicii auto s kamerou a vyuzil to 0 krat....)
+m packet
Farebne nebolo co riesit, vedel som ze ak bude nove bmw, bude estoril :)
Kedze som mal predchodcov (e82 coupe a e87 hatch) neda mi nepovedat asi tolko, ze to je neporovnatelne. Ci uz interier identicky s vyssimi radami, alebo celkovo vzhlad auta, ktory ma az prekvapil ze dali do nizsej rady taky paradny face, alebo jazda samotna.
Planovne upgrady:
Urcite pojdu krajsie kolesa,pacia sa mi zo starej e82 261m, tie ale neviem ci budu sediet, alebo nove 436m/405m(tie su ale zatial besne drahe). Priplatkove 18 tky neboli celkom podla mojho gusta, stare 208m sa mi pacili viac.
Casom pribudnu performance ladvinky+ skirty,performance lip na kufor, koncovka vyfuku (kde necakam ze bude mat 2 litrovy chrocht 4 koncovky, ale tato tycka co trci z difuzoru je fakt smiesna....) a samozrejme aj performance kit, ktorym to vyzeneme na okruhlych 200 ponikov.+mozno drobne upravy interieru.
Zatial som nemal cas pofotit, ale ak sa bude pacit urcite pridam
