konecne som sa dokopal napisat dalsi pribeh jedneho zo skaredych aut ktorych som sa stal majtelom cistou nahodou alebo omylom

aktualne sa sem tam prevazam na ocelovej E46 ktora sa hrdi privlastkom M... kupil som ju par dni potom ako isiel compact do sveta, vtedy som este nevedel ze do auta bude treba investovat strasne vela trpezlivosti, casu, penazi a prave tieto 3 veci som nikdy nemal

neviem ci to auto treba extra predstavovat ono jazdil na nom kačo tak mu ukradnem par fotiek ked bolo este cukrikove
po tom co som si auto par km uzival ako inak nasli si ma prve problemy... hned ako 1st vec som vyrval multicolor AE a vymenil vypadane 3tie brzdove svetlo, auto dostalo zakladny servis, nahodil som origo velur koberceky, vymenil interierove zrkadlo za inak tonovane, blbla MK4 navi tak prisla funkcna, auto dostalo vonavy radiomodul BM54 rovnako HK zosilnovac ktory bol sice z touringu ale budis, dalsia sranda bola odlepit viditelne nalepky z KO

dal som prec zadne cinske ledky a prisli origo s bieou smerovkou + som medzicasom kupil aj retro orange

dalsi bombonik bol termostat, auto jazdilo na 89 stupnov tzn sa jemne viac zahrievalo, neskor opacne na 70 stupnov... prisli zimsie casi a po zapnuti vyhrevu sedaciek som necitil zeby mi hrialo na chrbat :-/ USA tvrdy podvozok + vymlatene zadne silenty na komforte moc nepomahaju asi aj preto som nasiel prasknute zadne pruziny... ked bude krajsie porozmyslam ci mu doprajem BC racing alebo nie

cim skor musim vymenit separator s hadicami bo kamarat ma cez 130tis km a uz nechce makat, nelubi sa mi ze celkom dost papa olej a nema idealny chod (ale ktore Mko ma ze?) kompresie na valcoch su uplne slabe tak sa v dalsej etape pozrieme problemu na zubok (kto ma kontakt na dobreho motorara ktory sa aj vyzna do S54 motorov prosim PM) aktualne robi starost to ze na diagnostike nevidim vstreky, potom co som sa hral s kablovackou od plynu sa mi az nozik vo vrecku otvaral (pozdravujem lamaterov z MP gasu) strasne nieco... uvidime ako sa mi to podari prerobit, btw nevie niekto ako sa nastavuju zamky na coupe? nejako sa mi tazko otvaraju dvere na oboch stranach... na zavodaku staci jemne malickom zatiahnut a na emkakáči taham jak o zivot...
inak by som potreboval manika na SMG2, diag hadze clutch control a sem tam si musi auto oddychnut, akokeby stracalo tlak ajked je hydraulicky hajzlik cca dvojrocny no neviem... ja sa do toho rypat radsej nebudem, leda by som to preskladal na manual a mal pokoj
vybavu sa mi nejako opisovat nechce sak kto chce nech mrkne na foto ale planujem si dorobit zadnu slnecnu roletku a el. sklapanie spatakov nech mam radost :)
spotreba benalu cuduj sa svete je 11 kombinovana (30% tankodrom BA) plynu to zere o par deci menej az tomu nechapem, na plyn to jazdi snad za par šušnov napr pezinok-kosice a naspat reskou jazdou = 3x nadrz plynu po 25€ a este mi dost ostalo v nadrzi


zvuky vyfukov -
pribehy-nasich-aut/smakovica-emkovica-kabro-t89135-45.html#p1048102oleje, naplne -
pribehy-nasich-aut/smakovica-emkovica-kabro-t89135-75.html#p1055504karbon airbox -
pribehy-nasich-aut/smakovica-emkovica-kabro-t89135-270.html#p1102932kabrio -
pribehy-nasich-aut/smakovica-emkovica-kabro-t89135-480.html#p1291291kabrio android xtrons -
pribehy-nasich-aut/smakovica-emkovica-kabro-t89135-495.html#p1302701compact -
pribehy-nasich-aut/smakovica-emkovica-kabro-t89135-555.html#p1328343