Utorok, 17. Septembra 2013, 08:31
pozri sa na to logicky, to ze sa gumy odrali len z vnutornej strany znamena ze geometria nebola v poriadku. Netvrdim ze v case nastavenia nebola OK, ale pocas uzivania nebola.
Ako pises, robila sa so zatazou podla predpisu. Moja otazka, jazdilo sa s rovnakou zatazou aj pocas prevadzky? Lebo ak ti hrabli na sedacky po 60kg, plna nadzr (cca 50kg) plus dalsia zataz v kufri ci na sedadlach cca 50-60kg tak si mal geometriu nastavenu spravne pre jazdu s automobilom vezucim 220-230kg nakladu. Ak jazdil tvoj brat 90% casu sam a pripadne s poloprazdnou nadrzou, tak jasne ze geometria sa ti zmenila a je mozne ze odlahcenim vozidla sa gumy "postavili" na vnutornu hranu. K tomu mierne nedofukane gumy a mas vystarane.
Preto vzdy tvrdim ze sa clovek nesmie slepo riadit predpisom, ale rozmyslat co je za nimi. Ak jazdis v prazdnom aute a sam, nerob si geometriu s nakladom a zas naopak, ak vozis rodinku a plny kufor, nenastavuj si ju na prazdne auto.
PS- v tvojom pripade je mozny aj opacny pripad, ze sice to bolo nastavene na nejaku priemernu zataz, ale ak jazdi pretazeny, zas to nesedi.
BMW 320d E91Seat Ibiza ST, 1,2TSI DSG
EX - Seat Leon II
"Si to, čo tvoje auto. Neveríš? Bež do garáže, otvor bránu... pozeráš sa na seba!"