... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, alfi666, jkk
romanjurco napísal:Nazdar vsetci!![]()
Postrehol som na forach nejake debaty o rezani resp. zvarani vyfukovych potrubi...Viem ze chalani so starymi E36 modelmi si vela krat proste urezali zadny tlmic a nazvarali miesto neho rovne trubky pre dobry zvuk. Niektori dokonca tvrdili, ze im auto ide po tejto uprave lepsie, ostatni hovoria, ze je to hlupost...
Zaujimalo by ma, ci sa to takto da spravit aj pri novsom modeli, napr. E90 330i. Pripadne ci by tam mohli vzniknut nejake problemy, ak by sa tlmic nahradil nerezovou rurou. Viete o tom nieco? :)
- nemoze nastat nejaky problem s lambda sondami, ktore vyhodnotia, ze vzduch odchadza vyfukom skvor, ako by mal a zacne vypisovat nejake problemy, pripadne zapne kontrolku motoru...
- pocul som aj o nejakom senzore, co je pri vyfuku a meria nejaku zlozku v spalinach (nejaky oxid...), nemoze sa tam nieco vytiahnutim zadneho tlmica dodrbat? je zadny tlmic urcite len o zvuku?![]()
dik za odpovede!
michaltt napísal:Motoking...radsej nepis hluposti![]()
Na e90 by som to osobne nerobil. Je to taky "tuzing" vzhladom k danemu modelu - v mojich ociach. Radsej kup nejaky tlmic v strednej cenovej kategorii ak ti ide o financie (napr. Magnaflow ma velmi hutny a hlboky zvuk)
Na youtube si pohladaj "muffler delete" - je tam toho vela.
Napr :
michaltt napísal:Motoking...radsej nepis hluposti![]()
Na e90 by som to osobne nerobil. Je to taky "tuzing" vzhladom k danemu modelu - v mojich ociach. Radsej kup nejaky tlmic v strednej cenovej kategorii ak ti ide o financie (napr. Magnaflow ma velmi hutny a hlboky zvuk)
Na youtube si pohladaj "muffler delete" - je tam toho vela.
Napr :
romanjurco napísal:Nazdar vsetci!![]()
Postrehol som na forach nejake debaty o rezani resp. zvarani vyfukovych potrubi...Viem ze chalani so starymi E36 modelmi si vela krat proste urezali zadny tlmic a nazvarali miesto neho rovne trubky pre dobry zvuk. Niektori dokonca tvrdili, ze im auto ide po tejto uprave lepsie, ostatni hovoria, ze je to hlupost...
Zaujimalo by ma, ci sa to takto da spravit aj pri novsom modeli, napr. E90 330i. Pripadne ci by tam mohli vzniknut nejake problemy, ak by sa tlmic nahradil nerezovou rurou. Viete o tom nieco? :)
- nemoze nastat nejaky problem s lambda sondami, ktore vyhodnotia, ze vzduch odchadza vyfukom skvor, ako by mal a zacne vypisovat nejake problemy, pripadne zapne kontrolku motoru...
- pocul som aj o nejakom senzore, co je pri vyfuku a meria nejaku zlozku v spalinach (nejaky oxid...), nemoze sa tam nieco vytiahnutim zadneho tlmica dodrbat? je zadny tlmic urcite len o zvuku?![]()
dik za odpovede!
romanjurco napísal:Nazdar vsetci!![]()
Postrehol som na forach nejake debaty o rezani resp. zvarani vyfukovych potrubi...Viem ze chalani so starymi E36 modelmi si vela krat proste urezali zadny tlmic a nazvarali miesto neho rovne trubky pre dobry zvuk. Niektori dokonca tvrdili, ze im auto ide po tejto uprave lepsie, ostatni hovoria, ze je to hlupost...
Zaujimalo by ma, ci sa to takto da spravit aj pri novsom modeli, napr. E90 330i. Pripadne ci by tam mohli vzniknut nejake problemy, ak by sa tlmic nahradil nerezovou rurou. Viete o tom nieco? :)
- nemoze nastat nejaky problem s lambda sondami, ktore vyhodnotia, ze vzduch odchadza vyfukom skvor, ako by mal a zacne vypisovat nejake problemy, pripadne zapne kontrolku motoru...
- pocul som aj o nejakom senzore, co je pri vyfuku a meria nejaku zlozku v spalinach (nejaky oxid...), nemoze sa tam nieco vytiahnutim zadneho tlmica dodrbat? je zadny tlmic urcite len o zvuku?![]()
dik za odpovede!
michaltt napísal:Daj sem graf pred a po
michaltt napísal:iba treba citat kolko tam je strata.Ale to je normalana vec ci auto alebo motorkaDaj sem graf pred a po
michaltt napísal:Ty vobec citas co sa tam pise ? Ta strata vykonu je spojena s niecim inym.
My sa bavime o urezani koncaku, co podla teba vediet k strate vykonu. Predpokladam ze si to spajas so spatnymi tlakmi, co je akurat tak mytus v dnesnej dobe.
Ako som pisal, daj mi sem graf pred a po a neposielaj mi linky na klapky vo vyfuku co nema s vykonom nic spolocne. Akurat tak so zvukom.
Preco sa potom odstranuju katy, tlmice, rezonatory a pod ? Ak by to malo taky dopad ako pises, tak vsetci jazdia na stock vyfukoch. To iste plati pre ladene vyfuky.
Tym ze spravis vyfuk. system priedusnejsi ma za naseldok 2 veci :
1. motoru sa lahsie "dycha" nakolko sa nemusi "srat" s pretlacanim spalin cez potrubie
2. narast vykonu hlavne vo vysokych otackach kde stock vyfuk byva restriktivny koli normam (zvuk, emisie a pod.)
Nebudem sa tu s tebou natahovat pretoze pises hluposti. A tou temou na flap si to zaklincoval. Radsej citaj originalne texty lebo translator ta zjavne uviedol do omylu.