... všetko o BMW ...
 vie mi niekto prosím vás poradiť?
 vie mi niekto prosím vás poradiť? 
											ViktorDDD napísal:to je zaujímavé, môj motor po nastavení rozvodov a čerpadla doslova ožil pod 2000
 
											 Ale je tu aj možnosť že je vadný snimač tlaku turba je to ta malá kocočka pri palivovom filtri. roby to takto hlavne vtedy ked je v hadičke k nemu olej ! Diagnostika počas chodu motora napovie viac.
 Ale je tu aj možnosť že je vadný snimač tlaku turba je to ta malá kocočka pri palivovom filtri. roby to takto hlavne vtedy ked je v hadičke k nemu olej ! Diagnostika počas chodu motora napovie viac.luky2208 napísal:no ja som sa rypal v motori zistil som ze s tej kocky pri palivovom filtri je ta hadicka roztrhnuta a ani za svet neviem najst, kde treba druhy koniec zapijit. prosim o radu, dakujemDo 2000 ot hladký diesel, od 2000 prudký zaber turba = zle nastavené rozvody + predvstrek.Ale je tu aj možnosť že je vadný snimač tlaku turba je to ta malá kocočka pri palivovom filtri. roby to takto hlavne vtedy ked je v hadičke k nemu olej ! Diagnostika počas chodu motora napovie viac.
 
											 
											luky2208 napísal:Do 2000 ot hladký diesel, od 2000 prudký zaber turba = zle nastavené rozvody + predvstrek.Ale je tu aj možnosť že je vadný snimač tlaku turba je to ta malá kocočka pri palivovom filtri. roby to takto hlavne vtedy ked je v hadičke k nemu olej ! Diagnostika počas chodu motora napovie viac.

gaspixx napísal:Caute, a viete aky by mal byt spravny tlak pre kontrolu snimaca? trebars pri zatazeni na 3ke? Tiez by som to skusil zmerat, auto je este dost mrtve do 2k. A inak luky dakujem za tu opravu, motor uz neklepe, najazdil uz nejakych 2 tisic a pohodicka, aj spotreba sa ustalila. Uz sa teraz o to tds len starat :-)