... všetko o BMW ...
 )
 )  , potom o nejakú tú triedu vyššie – Renault Laguna GrandTour 1.9 dCi 88kW .... ale stále to nebolo moje a nechcel som kupovať nejaký šrot len preto , aby som mal auťák....tak som si radšej počkal na správnu chvíľu (na VS som auto nepotreboval) a rozhodol sa pre BMW....dlhodobo som zaťažený na túto značku
 , potom o nejakú tú triedu vyššie – Renault Laguna GrandTour 1.9 dCi 88kW .... ale stále to nebolo moje a nechcel som kupovať nejaký šrot len preto , aby som mal auťák....tak som si radšej počkal na správnu chvíľu (na VS som auto nepotreboval) a rozhodol sa pre BMW....dlhodobo som zaťažený na túto značku   
  . Po ceste do BA sme vyzdvihli Skypca a jeho parťáka Béďa. Smer cesty bol jasný, Mníchov. Cesta bola zaujímavá, avšak vôbec nie nudná vďaka chalanom , aj keď dlhá.  Do Mníchova sme došli okolo 8. Čakali sme na prvú obhliadku , E46 320i v m-pakete, modrá metalíza, xenony, ročník 12/2001,najazdených cca 178 000 km. Po 45 min sme sa dočkali, blíži sa k nám Turek a podáva každému ruku so slovami Hello,Hello
. Po ceste do BA sme vyzdvihli Skypca a jeho parťáka Béďa. Smer cesty bol jasný, Mníchov. Cesta bola zaujímavá, avšak vôbec nie nudná vďaka chalanom , aj keď dlhá.  Do Mníchova sme došli okolo 8. Čakali sme na prvú obhliadku , E46 320i v m-pakete, modrá metalíza, xenony, ročník 12/2001,najazdených cca 178 000 km. Po 45 min sme sa dočkali, blíži sa k nám Turek a podáva každému ruku so slovami Hello,Hello   hhe. Išli sme za ním do podzemnej garáže a začali sme obzerať, na prvý pohľad pekné auto , vyumývané, vyleštené. Turek začal rozprávať, čo bolo všetko menené a obhajoval, že všetko je della tutti , jasné
  hhe. Išli sme za ním do podzemnej garáže a začali sme obzerať, na prvý pohľad pekné auto , vyumývané, vyleštené. Turek začal rozprávať, čo bolo všetko menené a obhajoval, že všetko je della tutti , jasné   . Skypcové znalosti nedali dlho čakať na seba: strecha komplet lakovaná, ešte bol lak v drážkach, šíber úplne na sračky, svietil airbag –vraj treba iba odblokovať v servise vraví turek,
 . Skypcové znalosti nedali dlho čakať na seba: strecha komplet lakovaná, ešte bol lak v drážkach, šíber úplne na sračky, svietil airbag –vraj treba iba odblokovať v servise vraví turek,  , odblokovanie by ale nepomohlo, keďže bol určite zlý „slimák“. No a po naštartovaní motora, hydrolátka tak krásne bolo počuť, že cvrčky môžu ísť do péčka. Pri tej streche sme sa začali smiať, že reku „Herr Čalamáder“. No a z ničoho nič turek nastúpil do auta a zaparkoval ho, zjavne pochopil, že z toho nič nebude. Tak sme aspoň zo zdvorilosti povedali, že ideme ešte kuknúť iné a prípadne sa ozveme. Druhé auto bol môj favorit hneď ako som ho videl prvý krát na fotkách. Došli sme do Dachau, auto bolo pod prístreškom, tak sme začali trošku obkukovať, kým nedôjde predajca. Po príchode nám auto otvoril, obzreli sme všetko čo sa dalo, lak v pohode, motor OK, interiér veľmi zachovalý. Pneumatiky Dunlop 225/50 R16 v celkom dobrom stave, predné brzdové kotúče v pohode, zadné ešte čosi vydržia a potom ich čaká výmena. Kukáme do servisnej knižky, intervaly prehliadok sú tak ako majú byť , zisťujeme že dátumy medzi poslednou a predposlednou prehliadkou je rozdiel 3 rokov=> že auto pravdepodobne stálo a preto sa aj predáva. Nasledovala skúšobná jazda, trošku nezvyk na spojku, ale to sa časom napraví
 , odblokovanie by ale nepomohlo, keďže bol určite zlý „slimák“. No a po naštartovaní motora, hydrolátka tak krásne bolo počuť, že cvrčky môžu ísť do péčka. Pri tej streche sme sa začali smiať, že reku „Herr Čalamáder“. No a z ničoho nič turek nastúpil do auta a zaparkoval ho, zjavne pochopil, že z toho nič nebude. Tak sme aspoň zo zdvorilosti povedali, že ideme ešte kuknúť iné a prípadne sa ozveme. Druhé auto bol môj favorit hneď ako som ho videl prvý krát na fotkách. Došli sme do Dachau, auto bolo pod prístreškom, tak sme začali trošku obkukovať, kým nedôjde predajca. Po príchode nám auto otvoril, obzreli sme všetko čo sa dalo, lak v pohode, motor OK, interiér veľmi zachovalý. Pneumatiky Dunlop 225/50 R16 v celkom dobrom stave, predné brzdové kotúče v pohode, zadné ešte čosi vydržia a potom ich čaká výmena. Kukáme do servisnej knižky, intervaly prehliadok sú tak ako majú byť , zisťujeme že dátumy medzi poslednou a predposlednou prehliadkou je rozdiel 3 rokov=> že auto pravdepodobne stálo a preto sa aj predáva. Nasledovala skúšobná jazda, trošku nezvyk na spojku, ale to sa časom napraví   . Geometria vozidla super, brzdy tiež. Došli sme späť a mňa čakalo rozhodnutie, či idem do toho či nie. Sám som ale vedel, že lepšie asi nenájdem a toto bol proste cukrík, tak hovorím Nemcovi : „Okey“. Podpísali zmluvu, vyplatil som. Predajca bol natoľko seriózny, že mi spustil niečo aj z ceny, dal aj nové rámčeky na ŠPZ a išiel s nami vybaviť aj prevozné značky. Z počutia viem, že v DE tieto záležitosti idú rýchlo, ale nečakal som, že budem mať hotové značky v rukách za 10 minút.
 . Geometria vozidla super, brzdy tiež. Došli sme späť a mňa čakalo rozhodnutie, či idem do toho či nie. Sám som ale vedel, že lepšie asi nenájdem a toto bol proste cukrík, tak hovorím Nemcovi : „Okey“. Podpísali zmluvu, vyplatil som. Predajca bol natoľko seriózny, že mi spustil niečo aj z ceny, dal aj nové rámčeky na ŠPZ a išiel s nami vybaviť aj prevozné značky. Z počutia viem, že v DE tieto záležitosti idú rýchlo, ale nečakal som, že budem mať hotové značky v rukách za 10 minút. ) pokiaľ sa „rozbehne“ GPS. Po dohovore o čo ide a čo sme zač nás pustili bez pokuty,  uff. Nemecké diaľnice jedná báseň. Nedalo mi to a tak som stupil trošku na krk môjmu novému cukríku a vyskúšal si na niekoľko sekúnd aký to je pocit ísť 220 km/h... v pohode, len to bol trošku adrenalín dobrzdiť na 120, keď sa mi do cesty vopchal jeden blbec s dákou krabicu. Prefrčali sme Nemeckom tam nás btw. zastihla parádna búrka, Rakúskom a nakoniec aj na Slovensko sme došli. Zaviezli sme chalanov a potom nás s bráchom čakala už iba hodinová cesta domov. Domov sme došli šťastne, vybaliť a šup do postieľok.
 ) pokiaľ sa „rozbehne“ GPS. Po dohovore o čo ide a čo sme zač nás pustili bez pokuty,  uff. Nemecké diaľnice jedná báseň. Nedalo mi to a tak som stupil trošku na krk môjmu novému cukríku a vyskúšal si na niekoľko sekúnd aký to je pocit ísť 220 km/h... v pohode, len to bol trošku adrenalín dobrzdiť na 120, keď sa mi do cesty vopchal jeden blbec s dákou krabicu. Prefrčali sme Nemeckom tam nás btw. zastihla parádna búrka, Rakúskom a nakoniec aj na Slovensko sme došli. Zaviezli sme chalanov a potom nás s bráchom čakala už iba hodinová cesta domov. Domov sme došli šťastne, vybaliť a šup do postieľok. . Cena pohonných hmôt SR-DE, DE-SR cca 200 €, prihlásenie 387 €  + poistka 180 €.
 . Cena pohonných hmôt SR-DE, DE-SR cca 200 €, prihlásenie 387 €  + poistka 180 €. V najbližšej dobe budem riešiť zimné prezutie+poistné šróby McGard a gumenné rohože. AUX na rádiu nebol originál ,tak som si ho poriešil sám, keďže som elektrikár.  Ostatné plánované doplnky a úpravy podľa finančnej situácie, keďže teraz na chvíľu som švorc.
  V najbližšej dobe budem riešiť zimné prezutie+poistné šróby McGard a gumenné rohože. AUX na rádiu nebol originál ,tak som si ho poriešil sám, keďže som elektrikár.  Ostatné plánované doplnky a úpravy podľa finančnej situácie, keďže teraz na chvíľu som švorc. .
 . 
											 
   ...A tu poistku mas neaku drahu?
 ...A tu poistku mas neaku drahu?dracik.bmw napísal:...A tu poistku mas neaku drahu?

 
											 , hlavne si dávaj bacha aby si sa niekde neoprel s ním. Autíčko je krásne už sa teším keď ho uvidím naživo.
 , hlavne si dávaj bacha aby si sa niekde neoprel s ním. Autíčko je krásne už sa teším keď ho uvidím naživo. 
   
   Počkaj keď aj ja naleštím pribijem nejaké fotky budeš kukať ako puk.
 Počkaj keď aj ja naleštím pribijem nejaké fotky budeš kukať ako puk. ale stereo. No však ja len nato čakám ,až pribiješ
  ale stereo. No však ja len nato čakám ,až pribiješ  

 
  , aj ja som si na svoje pockal dost dlhoooo
 , aj ja som si na svoje pockal dost dlhoooo 
 
											H@wky napísal:netreba sa unahlit, aj ja som si na svoje pockal dost dlhoooo
drzim palce v hladani
 
 