... všetko o BMW ...
heroe napísal:NIe, e46 nie je moje vysnené auto. Bola to v podstate druha varianta po e90. Mne je jasné že za cenu 1O OOO EUR nenajdem auto v top stave, vo full výbave po staršom pánovi lekárovi, ktorý bol prvý majitel a jazdil len po Nemeckých dialniciach.... Len nechcem zas za tie peniaze auto so 26O tkm čo sa mi rozpadne, ako vidím naše bazáry. Nie som mechanik a netuším koľko nabehaných KM je pre tento motor ešte v poriadku? samozrejme že to závisí od predchádzajúceho majiteľa, ako sa o auto staral... Do kolko km by ste mi odporúčali keď tak?.... Pre mňa by ta e90tka mala byť v poriadku hlavne po motoristickej stránke + keby ma navigaciu by som sa neurazil. Mpacket, koža a podobné fíčurky sú mi viac menej ukradnuté :) Čo sa týka toho inzerátu, ktorý si tu spomínal... Tak nebol som veru to autíčko pozerať, videl som len tu na fóre cez leto inzerát, kde hneď písali miestni borci že sa im tam nevidia nejaké veci, tak som som to hned vypustil.Pokiaľ e46 vyslovene nemiluješ tak sa na to vykašli, e90 je dosť inde...... hento z bazoša čo si postol je pekne predražená blbosť.... No a vysnívanú e90 330i nevieš nájsť pol roka lebo na ňu nemáš peniaze proste, ako celý facebook a všetci na tomto kľube hľadáš jednorožca, ale najlešie keby sa len tak pásol na lúke pred domomkaždý by ste chceli e90 330i s mpaketom, nebúranú, vo fullke, so 150k km za 9930 euri aby zostalo ešte na cestu nazad
.
teraz to nemyslím konkrétne na teba, ale všeobecne, fakt no offence