... všetko o BMW ...
 
											 
											
voMacK napísal:verudivil by si sa ako dokazu byt niektori ludia este aj dnes zesermovani zo svojho auta, ked si kupia e60..
 a dokonca aj ked si kupia hrdzavu E46.. :-/
 a dokonca aj ked si kupia hrdzavu E46.. :-/ voMacK napísal:myslis ze E60 so 150-170K km bude menej narocna na servis jak F10 ktora je o par rokov mladsia a ma rovnaky najazd? neviem, podla mna si na tom istom, a chalan pise ze zaraba slusne, takze keby aj nahodou nieco, tak to poriesi a jazdi vysmiaty dalej v relativne novom aute@fuxx: neviem, ale na efko treba dosetrit asi viac ako "par dukatov" z rozpoctu 13tis ecka. Predsa len radsej by som si nehal nejaku tu tisicku v zalohe, keby sa cosi odporucalo kratko po kupe..
 
											 
											 
											 
											 Ked nieco zostane tak to len potesi.
 Ked nieco zostane tak to len potesi. a prihodit 1K a mat o niekolko rokov mladsiu generaciu ci uz 3er alebo 5er je podla mna viac ako logicke, liter zozenes hocikde hocikedy.. vo finale to bude lepsia moznost. lebo uz len to, ze tie E60 za rok uz to nebude mat ani tych 10K hodnotu ked to teraz kupis za 14..
 a prihodit 1K a mat o niekolko rokov mladsiu generaciu ci uz 3er alebo 5er je podla mna viac ako logicke, liter zozenes hocikde hocikedy.. vo finale to bude lepsia moznost. lebo uz len to, ze tie E60 za rok uz to nebude mat ani tych 10K hodnotu ked to teraz kupis za 14.. 
											 Ale ked si zoberem ze na diesly moze byt problem s retazou, turbom, vstrekmi, DPF a podobne tak to tiez nieje ziadny vyhra.
 Ale ked si zoberem ze na diesly moze byt problem s retazou, turbom, vstrekmi, DPF a podobne tak to tiez nieje ziadny vyhra.