Pondelok, 13. Novembra 2017, 07:07
euro ncap testy su strasna kokotina, pocitaju sa body za blbosti ako sledovanie ci ti klipkaju oci, ci mas tlakomer v galuzkach a pod, ale naburas do stebla travy a auto je na srot. americka stupnica IIHS je lepsia, vychadza z realnych buraciek (hlavne odskodneho z poistiek) a buraju ich na spolujazdca kde vela automobiliek v snahe o usporu vynechava bezpecnostne prvky (napr momentalna rav4 pri uvedeni cca 2014, tak jej chybal cely jeden nosnik na pravej strane, v ncap dostala 5*, v tom americkom 1*, spolujazdec bol na 80% aspon ochrnuty)
edit: jeden bulvar tu
https://auto.pravda.sk/poradna/clanok/3 ... atastrofa/
bmwcoding.sk
bmw maps 2025/fsc/carplay/ cz/sk pre cic/nbt
kluce pre bmw/mini, klonovanie riadiacich jednotiek, chiptunning, egr/dpf/scr off
oprava frm, upravy CAS/FEM/BDC, DME/DDE, virgin prevodovky a budikov