... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, alfi666, jkk
synak napísal:nechcem zakladat novu temu tak to tu ozivim, momentalne mam na aute pruziny HR 45/35 na seriovych tlmicoch.. dal som tam zatial iba pruziny lebo na predchadzajucom aute som mal stelovak, a po BA to bolo dost nepouzitelne preto som dal teraz najprv len pruziny s tym ze ci to bude jazditelne a ked hej dokupim tlmice, rozhodujem sa medzi Bilstein B8 vs. origo M-kove sachs, precital som toho dost s tym ze bilstein maju kratku zivotnost.. ze je riziko kupit fake co vydrzia este menej adt. o M- Sachsoch toho moc neviem, zevraj su skratene oproti seriovym atd. ale neviem ci na ne to znizenie 45mm vpredu uz nebude moc, kedze M-paket podvozok je dole tusim 1,5 alebo 2,5 na e90. O cenu mi nejde obe sady si viem zohnat za cca rovnaku cenu, a uvital by som hlavne nazory a skusenosti s M-kovymi sachsami s vacsim znizenim, Dakujem.
VT-535BH napísal:Nazdar, ako si to poriešil nakoniec? Mám rovnakú dilemu ako si riesil ty, no pri znížení 30/30 oproti sérii.
Zasielal som cenovú ponuku do BMW lebo som mal záujem o OEM diely a dostal som cenu cca 1700€ (4x tlmič, dorazy, uloženia, nejaká ta skrutka..) Často čítam že sachs je prvovýroba no dnes už neverím ničomu. Otázka je či tlmič dodávaný do prvovýroby od rovnakého výrobcu je tá istá trieda ako Sachs určený pre ND bez znaku a čísla BMW.
michaltt napísal:HR cup kit pocitovo tvrdsie nez moj stelovak a za tie peniaze toho vela nedostanes, ak chces pevny tak skor eibach+koni ak chces stelovak tak BC/HSD/KW atd.
synak napísal:
Ja som nakoniec kupil B8 a som spokojny, cena cca 800-900€ (uz si presne nepamatam)+ulozenia, tycky stabiku atd. Pri hladani vhodnych OEM Sachsov som narazal na rozporuplne informacie resp. cislo dielu/tlmicov od sachsu ktore by mali sediet na moje auto, zistoval som cez kamosa co predava dieli resp. dodava autoservisom, na original stranke vyrobcu, od predajcov tu na fore a z kazdeho zdroja mi prislo ine cislo dielu/tlmica,a ani jedny sa mi nezdali skratene resp. telo tlmica ktore je nad miskou bolo rovnako vysoke ako na povodnych tlmicoch a kedze na povodnych tlmicoch som casto buchal o dorazy a bal som sa ze sa to bude diat aj s ´´M-kovymi´´ sachsami tak som radsej isiel do B8 nakolko som vedel ze tam nemam co pokazit a uz podla fotky bolo vidno ze su nad miskou kratsie, jazda samozrejme posun k lepsiemu, nebucham dorazy a auto sa sprava ovela kludnejsie a pride mi aj paradoxne komfortnejsie. K zivotnosti Bilsteinov sa zatial vyjadrit neviem, kedze s tymto autom jazdim dost malo a od vymeny, iba cca 4000 km.
Sodap napísal:Nebudem zakladat new temu,hodi sa to aj sem:
Do buducnosti uvazujem nad vymenou podvozku,no nechcem znizenie oproti serii.Vyhovuje mi,ze sa nemusim bat,ze necham naraznik na obrudniku a tiez obcas prechadzam cez vacsie nerovnosti,takze nizsie nechcem ist ani o 1cm.
No pointa je,ze by som chcel nejaky pevnejsi podvozok,aby to o nieco lepsie sedelo v zakrutach,no nech to nieje kostitras.Cize nejake jemnejsie tlmice a tvrdsie struny. Je nejake riesene co by ste mi navrhli? (e39 sedan)