ajked mam 4 valce velice rad dokonca som vsetkych posielal do <> ze lepsi motor asi neni (coz je pravda zatial sa mi na M43 v 318i co som mal najlepsie jazdilo) ale auto s takym motorom si moc penazi nezasluzi lebo cena 318tok rapidne klesa... to tie upravy co tam chces dat budu stat viac ako cele auto
ak chces spravit nieco pre motor daj prec emision air pump ak ju tam mas, odlahci remenice, kup nove loziska, daj na auto co najlahsie ALU + kvalitne lahje pneu nech sa auto lahsie "klze" na ceste... ladene zvody sportove katy a decentny vyfuck + na sani moc toho nevymajstrujes ale aspon zvacis pritok nasavaneho vzduchu nejakym peknym kitom a hlavne to cele treba dat poladit na pocitac... tam ako vzdy cele upravy koncia
mozes dat vacku z diesla s vyzsim zdvihom a kratsie ojnice, vacsie vstreky ale k tomu uz treba lepsieho motorara a radikalnejsie upravit RJ, mozno nahodit 4 klapku a custom RJ... rovnako turbo/supercharger kity vsetko toto je drahe a uplne zbytocne pokial nechces robit auto do 2000cm3 cielene
co sa tyka diferencialu tak uz nemam napisane ake su to cisla dielov ale na ETK sa daju najst bez problemov... spravil som si taku tabulku priamo na 318i co sa tyka pomerov a rychlosti preratavanu cez
http://www.xt.sk/gsc mozno sa niekomu hodi, 3.38 je stock diff
