A co myslite ze je lepsie? Urobit toto doma, alebo u nejakeho mechanika, alebo dat turbo zrepasovat??
A teraz odpoved:
Pred par dnami som mal tu cest navstivit nemenovanu, ale oficialnu firmu, ktora sa zaobera repasmi turba. Rozpraval som sa z majitelom a spominal fakt, ze v tovare ma cez 200tis € a mesacne robi cca 300kusov. Ma stroje aj take, ktore vedia stredy vyvazovat, po renovacii, ALE ze to momentalne takmer nevyuziva, len kupuje uz vyvazene stredy a tie tam montuje - ukazujuc na nedaleku policku plnu skatuliek v ktorych boli spominane vyvazene stredy. A neboli to garett! Nieco so zaciatocnym pismenom M_ _ _...neviem si spomenut presne.
Repas turba v tejto firme stoji 250€..
Cize moj nazor je, ze pokial clovek nema zaklad turba ktory speje do kytííc a ma moznost zohnat necinsku verziu stredu - teda nieco kvalitnejsie, tak to ma takpovediac rovnake ako ,,repas". Samozrejme firma okrem spominaneho zakroku este turbo dokonale vycisti (typujem pieskovanim) aby to dalo dojem ala : ,,mam nove turbo".
Osobne som zvazoval kupu takehoto stredu, a po vymene este vytlacit par milibarov viac z mojho turba, ktore uz teraz funguje z originalnych 2125mbar na 2600+mbar. Ale to by som musel asi zgurtnovat to plastove sanie, aby som ho neroztrhal ako papier..
