... všetko o BMW ...

Moderátori: barabas, alfi666, jkk

obchodna sekcia
 
storal
Autor témy
Príspevky: 227
Registrovaný: 2.11.2010
Auto: BMW e46 320d 110kW
Kraj: Bratislavský

Tesnost klimatizácie a princíp

Pondelok, 4. Júna 2012, 19:09

Zdravím !
V prvom rade by som začal tým, že viem ako funguje funkcia hľadať.
Môj problém je nasledovný.
Mal som doplnenú klímu, väčšia netesnosť tam nie je. Ale po dvoch troch týždňoch mám pocit, že chladí slabšie.
Ako sa dajú takéto malé netesnosti vyhladať príp. opraviť ?

a problém 2 je taký, že na mojej e46 mám jednozónovú klímu, ale chladí iba na vodičovej strane, na spolujazdcovej fúka z vonka, proste nechladí.
Ako to je možné ??

Ďakujem za každý nápad a radu !
 
stanleyt318
Príspevky: 152
Registrovaný: 2.4.2012
Auto: E90, E38, E34
Kraj: Trnavský

Re: Tesnost klimatizácie a princíp

Pondelok, 4. Júna 2012, 19:15

ja mam zas dvojzonovu klimu ale teplota je vzdy taka aku nastavim na soferovej strane a na spolujazdcovej strane moze byt aj o 3stupne viac alebo menej ale stale bude fukat rovnaka teplota ako u sofera... (teda s presnostou to nemam odmerane, len tak pocitovo...)
Naposledy upravil/-a stanleyt318 v Streda, 6. Júna 2012, 07:38, upravené celkom 1 krát.
4. E90 320i ´05
3. E90 318d ´07
2. E38 750i ´94
1. E34 525tds ´93
 
heroe
Príspevky: 2380
Registrovaný: 1.4.2008
Auto: BMW e46 330ci ´01
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Martin, Trenčín, Turc. Teplice

Re: Tesnost klimatizácie a princíp

Pondelok, 4. Júna 2012, 20:31

Máte ich prázdne chlapci, opraviť netesnosť musia vedieť tam kde ti ju naplnia, robí sa to nejakou farbou alebo čo.
 
Užívateľov profilový obrázok
jararak
Príspevky: 11369
Registrovaný: 13.5.2008
Auto: skodofka 120l
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kostoliste

Re: Tesnost klimatizácie a princíp

Pondelok, 4. Júna 2012, 20:33

e46 nikdy dvojzonovu nemala, darmo, je to taky osekany model :D

k tomu ze ti chladi divne na jednej strane ako na druhej, je mozne ze ti vyskocilo ovladanie klapiek
bmwcoding.sk
bmw maps 2025/fsc/carplay/ cz/sk pre cic/nbt
kluce pre bmw/mini, klonovanie riadiacich jednotiek, chiptunning, egr/dpf/scr off
oprava frm, upravy CAS/FEM/BDC, DME/DDE, virgin prevodovky a budikov
 
storal
Autor témy
Príspevky: 227
Registrovaný: 2.11.2010
Auto: BMW e46 320d 110kW
Kraj: Bratislavský

Re: Tesnost klimatizácie a princíp

Pondelok, 4. Júna 2012, 20:42

A kde sa nachadza to ovladanie klapiek ?
Je to opravitelne, ci treba vymenit ??

Okrem ineho mi z fukárov (ked zapnem klímu) dosť húka a píska.
 
storal
Autor témy
Príspevky: 227
Registrovaný: 2.11.2010
Auto: BMW e46 320d 110kW
Kraj: Bratislavský

Re: Tesnost klimatizácie a princíp

Pondelok, 4. Júna 2012, 20:43

heroe napísal:
Máte ich prázdne chlapci, opraviť netesnosť musia vedieť tam kde ti ju naplnia, robí sa to nejakou farbou alebo čo.


Mne to plnil semtex, a vravel, ze farba sa uz nepouziva, lebo daco rozleptava a zanasa cerpadlo....proste viac skodi ako pomoze :D
 
stanleyt318
Príspevky: 152
Registrovaný: 2.4.2012
Auto: E90, E38, E34
Kraj: Trnavský

Re: Tesnost klimatizácie a princíp

Pondelok, 4. Júna 2012, 21:01

heroe napísal:
Máte ich prázdne chlapci, opraviť netesnosť musia vedieť tam kde ti ju naplnia, robí sa to nejakou farbou alebo čo.


prazdne? ale ked ja dam chladit na maximum (teda 16stupnov) tak chladi ako sproste, na zamrznutie dakedy... ono chladi dobre, len aj ked mam dvojzonovu (E90) tak mi funguje ako jednozonova... mozno bude naozaj len nieco s tymi klapkami tam volade... ale dajak ma to netrapi :) ked ma chladit tak chladi vyborne a ked hriat tak tiez fajne
4. E90 320i ´05
3. E90 318d ´07
2. E38 750i ´94
1. E34 525tds ´93
 
Užívateľov profilový obrázok
michaltt
Príspevky: 3774
Registrovaný: 12.5.2011
Kraj: Košický

Re: Tesnost klimatizácie a princíp

Pondelok, 4. Júna 2012, 22:51

ak ti chladi len jedna strana a druha nie tak doplnit freonik. nesyci ti to z fukarov ?
BC Racing,OZ Futura 19",AC Schnitzer TypeII 18",Powerflex FCAB,325mm fr. brakes,Electric fan+LF20 steering pump retrofit + many more
Lowered wagon - pribeh
 
heroe
Príspevky: 2380
Registrovaný: 1.4.2008
Auto: BMW e46 330ci ´01
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Martin, Trenčín, Turc. Teplice

Re: Tesnost klimatizácie a princíp

Pondelok, 4. Júna 2012, 23:28

Presne tak ako hovorím, keď chladí iba jedna strana tak treba doplniť, to syčanie je tiež kvôli tomu, keď ti to plnil semtex tak asi bude aj vedieť ako nájsť netesnosť nie? Pri dvojzónovke je to rovnaké, daj si najskôr skontrolovať či tam máš dosť freónu a potom rieš iné veci. Nastav si rozdielne teploty na oboch stranách, ale prilož ruku k fukárom na nohy, lebo z tých čo máš na úrovni tela ti furt pôjde zo všetkých rovnaký vzduch. Podľa toho ako máš nastavené to prostredné koliečko.
 
stanleyt318
Príspevky: 152
Registrovaný: 2.4.2012
Auto: E90, E38, E34
Kraj: Trnavský

Re: Tesnost klimatizácie a princíp

Utorok, 5. Júna 2012, 07:57

heroe napísal:
Presne tak ako hovorím, keď chladí iba jedna strana tak treba doplniť, to syčanie je tiež kvôli tomu, keď ti to plnil semtex tak asi bude aj vedieť ako nájsť netesnosť nie? Pri dvojzónovke je to rovnaké, daj si najskôr skontrolovať či tam máš dosť freónu a potom rieš iné veci. Nastav si rozdielne teploty na oboch stranách, ale prilož ruku k fukárom na nohy, lebo z tých čo máš na úrovni tela ti furt pôjde zo všetkých rovnaký vzduch. Podľa toho ako máš nastavené to prostredné koliečko.



ahaaaaaa ](*,) a ja vôl som prikladal ruky k tym na urovni tela... tak mozno mi to aj funguje :D musim to skusit dneska vecer :D hehe

diky za radu a vysvetlenie =D>
4. E90 320i ´05
3. E90 318d ´07
2. E38 750i ´94
1. E34 525tds ´93
 
stanleyt318
Príspevky: 152
Registrovaný: 2.4.2012
Auto: E90, E38, E34
Kraj: Trnavský

Re: Tesnost klimatizácie a princíp

Utorok, 5. Júna 2012, 19:31

no tak som to odskusal, nechal som motor zahriat poriadne, koliesko na stredovom paneli (na fukanie na telo) som nechal v strede a na svoju stranu som dal 16 stupnov a na spolujazdcovu 28 stupnov a bolo citit podstatny rozdiel na oboch stranach... ja som mal poriadnu zimu a spolujazdec zas celkom slusne teplo... a to dokonca aj z tych prieduchov co fukaju na telo na stredovom paneli (koliesko bolo na strede)

len ten rozdiel asi nie je skoro vobec citit ked nastavim len maly rozdiel medzi stranami... mozno nejaky 2-3 stupnovy...
4. E90 320i ´05
3. E90 318d ´07
2. E38 750i ´94
1. E34 525tds ´93
 
storal
Autor témy
Príspevky: 227
Registrovaný: 2.11.2010
Auto: BMW e46 320d 110kW
Kraj: Bratislavský

Re: Tesnost klimatizácie a princíp

Utorok, 5. Júna 2012, 23:05

Mňa len zaujíma, ako sa to zisťuje, ked sa už tá farba nepoužíva. Docela rád by som to zriešil, tak by som chcel počuť nejaké rady, prípadne kontakt na niekoho, kto by mi to vedel dat dokopy.
 
heroe
Príspevky: 2380
Registrovaný: 1.4.2008
Auto: BMW e46 330ci ´01
Kraj: Žilinský
Bydlisko: Martin, Trenčín, Turc. Teplice

Re: Tesnost klimatizácie a princíp

Štvrtok, 7. Júna 2012, 09:27

Ono ten dvoj troj stupnovy rozdiel tam ani nie je kedze zdielate spolocny priestor, prejavi sa to iba v takychto pripadoch extremnych.

K tomu zisteniu netesnosti - fakt neviem ako inak sa to robi vedel som iba o tej farbe....
 
Užívateľov profilový obrázok
michaltt
Príspevky: 3774
Registrovaný: 12.5.2011
Kraj: Košický

Re: Tesnost klimatizácie a princíp

Štvrtok, 7. Júna 2012, 18:51

Na klimu treba nastavit to koliesko na 3 modre bodky 8-[
Netesnost sa zistuje tak, ze ak mas v systeme farbivo tak ho pekne vidno pod UV lampou
BC Racing,OZ Futura 19",AC Schnitzer TypeII 18",Powerflex FCAB,325mm fr. brakes,Electric fan+LF20 steering pump retrofit + many more
Lowered wagon - pribeh
 
storal
Autor témy
Príspevky: 227
Registrovaný: 2.11.2010
Auto: BMW e46 320d 110kW
Kraj: Bratislavský

Re: Tesnost klimatizácie a princíp

Štvrtok, 7. Júna 2012, 22:42

michaltt napísal:
Na klimu treba nastavit to koliesko na 3 modre bodky 8-[
Netesnost sa zistuje tak, ze ak mas v systeme farbivo tak ho pekne vidno pod UV lampou


Ale vraj sa to farbivo uz nepouziva, lebo rozleptava, alebo nejak zanasa cerpadlo a neviem co este...
ci je to pravda, neviem...info mam od semtexa

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 22 neregistrovaných