... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, alfi666, jkk
pelo napísal:Bud cidlo kluky alebo aj palivova pumpa to moze byt (resp. rele palivovej pumpy), maju podobne symptomy. Cidlo niekedy vyhodi diagnostika, ale tiez nie vzdy, problemy s pumpou vyhodi jedine ako problem s bohatostou zmesi (nieco ako "mixture limit rich").
Oba problemy spolu suvisia, pretoze ked das kluc do prvej druhej polohy tak spusti pumpu na par sekund a potom ju vypne. Znova sa spusti az pri startovani, ked ma signal o otackach motora (cidlo kluky). Ked nema signal o otackach, tak dlho toci, pretoze berie signal len z vacky, ktora sa toci 1/2 otacky kluky. Cidlo kluky zistis aj podla toho, ze vyberies sviecku a skusis, ci dava iskru pocas startovania.
Ak je odidena pumpa tak sa bud nespusti, alebo dava nizky tlak. Vtedy motor zvykne naskocit na supu a hned zdochne, kazde dalsie startovanie sa predlzuje, alebo nenastartuje uz vobec. Pokial dava nizky tlak, tak motor nema vobec vykon, skace, vynechava. Takisto prestane fungovat precerpavanie medzi nadrzami...kolko mas paliva v nadrzi? Vyskusaj pred startovanim natocit klucikom 3 x do polohy, kedy tlaci pumpa a az tak nastartuj, ci sa to zlepsi.
thrash napísal:chcem sa opytat ci snimac klukoveho a vackoveho hriadela je to iste ? Tu je produkt pri ktorom je v popise uvedene ze to je snimac aj klukoveho aj vackoveho hriadela (po tech stranke som v tom trochu mimo,preto sa pytam)
http://www.shop.najautoshop.eu/product. ... duct=67777
Alebo sa da pouzit aj na jedno aj na druhe ?
thrash napísal:
Nikto nevie ?