... všetko o BMW ...
Moderátori: barabas, alfi666, jkk
Helldiver napísal:No ty mas vo vsetkych autach v podpise jednohmotu (akurat pri tej E23 si nie som isty...) tak ta to moc trapit nemusi. Riesili toto dost obsiahle na nemeckom e34.de fore a zevraj oficialne vyjadrenie BMW je take ake som napisal.
Helldiver napísal:Peped: logicke vysvetlenie je podla mna take ze vtedy sa dvojhmota nema do coho bez zataze (aspon minimalnej v podobne neutralu v prevodovke) napnut a pri drce startera z 0 na 300 ot a potom hned pri chyteni motora z 300 na cca 800 ot sa moze "prevodovkova" cast zotrvaku oproti "motorovej" casti viac rozvibrovat (nie celkom spravny vyraz, na mieste by bolo skor "rozoscilovat") ako v pripade ze by mala na sebe nejaku zataz ktora by frekvenciu kmitov dvojhmoty znacne znizila... To je jedine logicke vysvetlenie, ktore ma napada...
Helldiver napísal:Peped: logicke vysvetlenie je podla mna take ze vtedy sa dvojhmota nema do coho bez zataze (aspon minimalnej v podobne neutralu v prevodovke) napnut a pri drce startera z 0 na 300 ot a potom hned pri chyteni motora z 300 na cca 800 ot sa moze "prevodovkova" cast zotrvaku oproti "motorovej" casti viac rozvibrovat (nie celkom spravny vyraz, na mieste by bolo skor "rozoscilovat") ako v pripade ze by mala na sebe nejaku zataz ktora by frekvenciu kmitov dvojhmoty znacne znizila... To je jedine logicke vysvetlenie, ktore ma napada...
Helldiver napísal:Peped: logicke vysvetlenie je podla mna take ze vtedy sa dvojhmota nema do coho bez zataze (aspon minimalnej v podobne neutralu v prevodovke) napnut a pri drce startera z 0 na 300 ot a potom hned pri chyteni motora z 300 na cca 800 ot sa moze "prevodovkova" cast zotrvaku oproti "motorovej" casti viac rozvibrovat (nie celkom spravny vyraz, na mieste by bolo skor "rozoscilovat") ako v pripade ze by mala na sebe nejaku zataz ktora by frekvenciu kmitov dvojhmoty znacne znizila... To je jedine logicke vysvetlenie, ktore ma napada...