
ja blbec ja som nepozrel udajový list a v tom regulátore je jeden spetný ventil ktorý je opačne ako to ja potrebujem.
potrebujem s tým ovladať turbo, ale nie seriove ako je na M21D24 ale Garette GT2052V ktoré je ovladané s podtlakom a elektroventilom ktorý riadí RJ
tieto VW group-ovske hovadiny as dajú pekne obísť s poistním ventilom ktorý prepusťí tlak ktorý presiahne plniací tlak ,alebo s upravením spetným ventilom.
no a tu začínaju moje problémy, tak jednoduché zapojenie neviem spraviť kôli jednej súčiastke, poistné ventily sú večinou na tlakových nadobach a prcujú na vysokých tlakoch 10 a viac bar a mne treba okolo 1 bar,spetné ventily sa nedajú štelovať a večšinou ani rozobrať. Už som špekulovak aj spraviť elektricky ale nenašiel som len so spinacím tlakom výšším ako 1bar
tu je aj obrazok zapojenia ,
keby niekto mal dobrý nápad tak sem s ním , a preložiť z druhéovku turba tu plechovku(aktuator) nechcem kôli nastavovaniu